ТВОРЧИЙ ДОРОБОК БОГДАНА АНТКІВА У ГАЛУЗІ МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА ГАЛИЧИНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-2180.37.2020.221792Ключові слова:
Богдан Антків, музика, театр, мистецтво, Галичина, актор, роль, вистава.Анотація
Мета роботи. Аналіз творчого доробку Богдана Антківа у сфері професійного музично-театрального мистецтва на території Галичини зазначеного періоду, опираючись на архівні матеріали, розширити та систематизувати джерельну базу про Богдана Антківа у театрах Галичини, дати оцінку творчих робіт. Методологія дослідження полягає у залученні таких методологічних підходів - системного, історико-культурного, біографізму, театрознавчого. Наукова новизна полягає у спробі дослідити невідомі факти творчої діяльності Богдана Антківа у галузі музично-театрального мистецтва Галичини ІІ половини ХХ століття. Висновки. Творчий доробок Богдана Антківа у галузі музично-театрального мистецтва є великим здобутком не лише Галичини, а й України. Він – музикант, хормейстер, диригент, композитор, актор Чортківського міського театру імені І. Франка (1944-1948), Тернопільського обласного українського музично-драматичного театру імені Т. Г. Шевченка (1948-1963), Львівського державного академічного українського драматичного театру імені Марії Заньковецької (1963-1998), інсценізатор, перекладач з численною кількістю шанувальників його таланту.Посилання
Antkiv, B. (2015). From unforgettable days. Bohdan Antkiv – lytsar halytskoi stseny, Lviv: Publishing Center of Lviv I. Franko National University, 21–32 [in Ukrainian].
Antkiv, Yu. (2015). My father Bohdan Antkiv and his pedigree. Bohdan Antkiv – lytsar halytskoi stseny, Lviv: Publishing Center of Lviv I. Franko National University, 21–32 [in Ukrainian].
Vanyuga, L. (2016). Bohdan Antkiv’s creative work in the context of formation of the professional theatrical art in Ternopil region (1944–1963). Naukovyy visnyk Kyyivs'koho natsional'noho universytetu teatru, kino i telebachennya imeni I. K. Karpenka-Karoho: zbirnyk naukovykh prats', Issue 19, 24–29 [in Ukrainian].
State Archives of Ternopil region, fund R–3442 Bohdan Mykhailovych Antkiv (1915–1998) – Honored Artist of Ukraine, des. 1, case 146, 1 [in Ukrainian].
State archive of Ternopil region, fund R–3442 Bohdan Mykhailovych Antkiv (1915–1998) – Honored Artist of Ukraine, des. 1, case 153, 3 [in Ukrainian].
Kozak, B. (2015). He was called the darling of fate. Bohdan Antkiv ‒ a knight of the Galician scene, Lviv: Publishing Center of Lviv I. Franko National University, 89–92 [in Ukrainian].
Korniienko, O. Z. (1980). T. Shevchenko Ternopil theater, Kyiv: Mystetstvo, 102. [in Ukrainian].
Sadovska, H. (2015). Generous talents of Bohdan Antkiv. Vil'ne zhyttya plus, Ternopil: February 6, no. 10 (15642), 5 [in Ukrainian].
Smoliak, Oleh (2016). Music traditions of the Antkiv’s family (village of Ostrov, Ternopil district, Ternopil region), Ternopil: publishing house of Ternopil V. Hnatiuk National Pedagogical University, 124. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Mariia Kyreia
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.