ВИБІР ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ ДЛЯ ІВЕНТ-ЗАХОДІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО НАПРЯМКУ

Автор(и)

  • Lesya Chervinsʹka

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.38.2020.222065

Ключові слова:

цільова аудиторія, заходи, івенти, івент-зхаоди, культура, соціокультурний напрямок.

Анотація

Мета роботи. Стаття присвячена охарактеризуванню процесу вибору аудиторій для івент-заходів соціокультурного напрямку. Методологія дослідження базується на застосуванні методів групування, моделювання та систематизування інформації. Наукова новизна роботи полягає у прояснені процесу вибору аудиторій для івент-заходів соціокультурного напрямку, з метою вивчення властивостей утворення позитивного іміджу України на світовій арені завдяки івентивному менеджменту та міжнародній культурній співпраці. Висновки. Українська культура тільки розпочинає активно розвиватися та нині зіштовхується з великою кількістю проблем, в тому числі, через брак єдиної координації діяльності різних культурних центрів, нестачу єдиної державної стратегії. Важливе значення має й розвиток партнерств, культурних мереж інститутами культури, що забезпечує додаткову змогу для фінансування та вдалого втілення проектів, дає змогу налагодити співробітництво з осередками культури. Посеред позитивного українського досвіду в цьому контексті можемо назвати роботу культурно-інформаційних центрів при дипломатичних представництвах України за кордоном (функціонує 17 центрів), що залучають до співпраці представників національних діаспор, в тому числі, організовують заходи з приводу відзначення національних подій, організовують концерти народних колективів та представників сучасної естради, художні виставки, влаштовують презентації літературних творів не тільки класиків, а й сучасних українських авторів. Проте дослідження демонструє, що робота цих культурно-інформаційних центрів – не продуктивна, в основному, це заходи відповідно до протоколу чи з нагоди відзначення ювілеїв та інше.

Посилання

Antonenko, I.Ja. (2011). Inventive marketing as an innovative direction of communication strategy. Visnyk Khmeljnycjkogho nacionaljnogho universytetu, 2, 191-195 [In Ukrainain].

Kiptenko, V.K. (2010). Tourism management. Kyiv: Znannja [In Ukrainain].

Ljashhenko, A.V., & Steghnijenko, M.V. (2018). Technologies of formation and implementation of the event project. Monografia Pokonferencyjna Science, Research, Development, 5, 108-113 [In Ukrainain].

Parkhomenko, I.I. (2019). Components of the formation of demand for cultural events in Ukraine (on the example of museums). Visnyk Kyjivsjkogho nacionaljnogho universytetu kuljtury i mystectv, 1, 134-154 [In Ukrainain].

Pichyk, K.V. (2016). Ivent-marketyngh jak suchasnyj instrument vplyvu na spozhyvacha. Naukovi zapysky NaUKMA. Vol. 1. Р. 145-148 [In Ukrainain].

Sukhanjuk, I.S. (2019). Event marketing as a modern tool for influencing the consumer. Socialjno-ghumanitarnyj visnyk, 25, 177-179 [In Ukrainain].

Tkachuk, O. (2017). Event is an important component of modern PR. Marketyngh v Ukrajini, 1, 34-39 [In Ukrainain].

Cymbaljuk, M. (2018). Features of event marketing. Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment: Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference (рр. 132-133). Ternopilj [In Ukrainain].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-19

Номер

Розділ

Мистецький простір: історія та сучасність