ВИБІР ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ ДЛЯ ІВЕНТ-ЗАХОДІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО НАПРЯМКУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-2180.38.2020.222065Ключові слова:
цільова аудиторія, заходи, івенти, івент-зхаоди, культура, соціокультурний напрямок.Анотація
Мета роботи. Стаття присвячена охарактеризуванню процесу вибору аудиторій для івент-заходів соціокультурного напрямку. Методологія дослідження базується на застосуванні методів групування, моделювання та систематизування інформації. Наукова новизна роботи полягає у прояснені процесу вибору аудиторій для івент-заходів соціокультурного напрямку, з метою вивчення властивостей утворення позитивного іміджу України на світовій арені завдяки івентивному менеджменту та міжнародній культурній співпраці. Висновки. Українська культура тільки розпочинає активно розвиватися та нині зіштовхується з великою кількістю проблем, в тому числі, через брак єдиної координації діяльності різних культурних центрів, нестачу єдиної державної стратегії. Важливе значення має й розвиток партнерств, культурних мереж інститутами культури, що забезпечує додаткову змогу для фінансування та вдалого втілення проектів, дає змогу налагодити співробітництво з осередками культури. Посеред позитивного українського досвіду в цьому контексті можемо назвати роботу культурно-інформаційних центрів при дипломатичних представництвах України за кордоном (функціонує 17 центрів), що залучають до співпраці представників національних діаспор, в тому числі, організовують заходи з приводу відзначення національних подій, організовують концерти народних колективів та представників сучасної естради, художні виставки, влаштовують презентації літературних творів не тільки класиків, а й сучасних українських авторів. Проте дослідження демонструє, що робота цих культурно-інформаційних центрів – не продуктивна, в основному, це заходи відповідно до протоколу чи з нагоди відзначення ювілеїв та інше.Посилання
Antonenko, I.Ja. (2011). Inventive marketing as an innovative direction of communication strategy. Visnyk Khmeljnycjkogho nacionaljnogho universytetu, 2, 191-195 [In Ukrainain].
Kiptenko, V.K. (2010). Tourism management. Kyiv: Znannja [In Ukrainain].
Ljashhenko, A.V., & Steghnijenko, M.V. (2018). Technologies of formation and implementation of the event project. Monografia Pokonferencyjna Science, Research, Development, 5, 108-113 [In Ukrainain].
Parkhomenko, I.I. (2019). Components of the formation of demand for cultural events in Ukraine (on the example of museums). Visnyk Kyjivsjkogho nacionaljnogho universytetu kuljtury i mystectv, 1, 134-154 [In Ukrainain].
Pichyk, K.V. (2016). Ivent-marketyngh jak suchasnyj instrument vplyvu na spozhyvacha. Naukovi zapysky NaUKMA. Vol. 1. Р. 145-148 [In Ukrainain].
Sukhanjuk, I.S. (2019). Event marketing as a modern tool for influencing the consumer. Socialjno-ghumanitarnyj visnyk, 25, 177-179 [In Ukrainain].
Tkachuk, O. (2017). Event is an important component of modern PR. Marketyngh v Ukrajini, 1, 34-39 [In Ukrainain].
Cymbaljuk, M. (2018). Features of event marketing. Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment: Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference (рр. 132-133). Ternopilj [In Ukrainain].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Lesya Chervinsʹka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.