«SMM»: МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ МУЗИЧНОГО КОНТЕНТУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

  • Nikita Bogdanov аспірант Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/150120

Ключові слова:

Інтернет, соціальні мережі, маркетинг, 5ММ, PR, медіа, музика, артист, сучасна музична індустрія, культура, інформація, ІТ, інформаційні технології

Анотація

Метою статті є дослідження сутності поняття «5ММ» («просування музичного продукту») як провідного інструмента в процесі просування музичної продукції в соціальних мережах. Методологія дослідження полягає у застосуванні формального та компаратив­ного методів аналізу для вивчення 5ММ як інструмента просування музичної продукції в со­ціальних мережах. Наукова новизна полягає у виявленні ключових принципів та основних проблем Інтернет-маркетингу. Шляхом аналізу сучасних наукових досліджень та спеціалі­зованих джерел у статті розкривається сутність поняття «5ММ» як об ’єкта міждисцип­лінарного вивчення, виявлено проблеми та окреслено перспективи розвитку галузі на найближче майбутнє. Висновки. Аналіз сучасних наукових досліджень та спеціалізованих джерел показав, що музична соціальна мережа - це вид диверсифікації соціальних мереж, при якій потенційні споживачі самі об'єднуються навколо одного музичного продукту. Авторитетною в такій музичній соціальній мережі вважається думка слухачів певної музич­ної продукції, яка й продукує майбутню популярність виконавця, що сподобався. Такий професійний менеджерський підхід з SMM-просування дає змогу зробити творчий музичний проект комерційним.

Посилання

Акулич М. Маркетинговые исследования в социальных сетях / Маргарита Васильев­на Акулич // Маркетинг: идеи и технологи: [журнал]. - Мн: МИУ, 2014. - № 8. - С. 29-36.

Баран Р. Я. Новітні інструменти Інтернет-маркетингу / Р. Я. Баран М. Й. Романчу- кевич, Т. М. Гнатюк // Экономика Крыма [научно-практический журнал]. - № 4 (33). - Сим­ферополь: ТНУ им. В.И. Вернадского, 2010. - С. 328-331.

Брыксина В. Д. SMM-стратегия для Ь-2-Ь-сегмента / Брыксина Виктория Дмитриевна // Маркетинговые коммуникации [журнал]. - М.: Издательский дом «Гребенников», 2014. - № С. 352-358.

Воронков К. Н. Электронный PR и социальный маркетинг как инструменты продви­жения продукции и услуг в сети интернет К. Н. Воронков // Глобальный научный потенциал. - 2012. - № 19. - С. 141-143.

Калужский М. Л. Сетевые интернет-коммуникации как инструмент маркетинга / М. Л. Калужский // Практический маркетинг. - 2013. - № 2. - С. 32-39.

Кринчиян Н.А. Алгоритм SMM-ориентированного продвижения бренда в социаль­ной интернет-платформе «Вконтакте» / Н.А. Кринчиян, Катаев А.В. // Международный сту­денческий научный вестник. - 2015. - № 6. - С. 114-118.

Можарова А. В. Маркетинговые технологии брендинга в виртуальном пространстве / А. В. Можарова // Маркетинг. - 2012. - № 6. - С. 56-57; 2013. - № 1 (128). - С. 45-57.

Решетов Д. Тренды SMM маркетинга - управление сарафанным радио / Дмитрий Решетов, Максим Плосконосов // Рекламодатель: теория и практика. - 2014. - № 5. - С. 46-47.

Смирнова М. В. SMM самостоятельно: как использовать социальные сети для про­движения бизнеса профессиональных услуг / М. В. Смирнова // Интернет-маркетинг. - 2015. - № 5. - С. 312-320.

Чередниченко Ю. Маркетинг в Интернете: сайт, который зарабатывает / Юрий Че­редниченко. - М.: Питер, 2011. - 176 с.

Akulich, M. V. (2014). Marketing research in social networks. Marketing: ideas and technologies: [magazine]. Minsk: NIU, 8, 29-36 [in Belarus].

Baran, R. Ya., & Romanchukevych, M. Ya., & Hnatiuk, T. M. (2010). The newest Inter­net marketing tools. Ekonomika Kryma - Crimea Economics. Tavria National University named after VI Vernadsky, 4 (33), 328-331 [in Ukrainian].

Bryksina, V. D. (2014). SMM-strategy for b-2-b-segment. Marketing Communications, 6, 352-358 [in Russian].

Bashynska, I. O. (2012). Marketing of enterprise’s communications and social networks. Ekonomichni nauky. Seriia «Ekonomika ta memedzhment», 9 (34), 1, 36-41 [in Ukrainian].

Kaluzhskiy, M. L. (2013). Network Internet communication as a marketing tool. Practical marketing, 2, 32-39 [in Russian].

Krinchiyan, N. A., & Katayev, A. V. (2015). The SMM algorithm-based brand promotion in the social Internet platform «Vkontakte». International Student Scientific Gazette, 6, 114-118 [in Russian].

Mozharova, A. V. (2012, 2013). Marketing Technology Branding in virtual space]. Mar­keting, 6, 56-57; 1 (128), 45-57 [in Russian].

Reshetov, D. & Ploskonos, M. (2014). Trends Marketing SMM - managing word of mouth. Advertiser: Theory and Practice, 5, 46-47 [in Russian].

Smirnova, M. V. (2015). SMM yourself: how to use social networks to promote business professional services. Internet-marketing, 5, 312-320 [in Russian].

Cherednichenko, Y.U. (2011). Marketing on the Internet: a website that earns. Moscow: Piter [in Russian].

##submission.downloads##