ПРИДВОРНА МАСКА ЯК СИМВОЛ ВЛАДИ КОРОЛЯ КАРЛА І СТЮАРТА
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-2180.37.2020.221419Ключові слова:
епоха Карла І, придворний жанр Маски, функція, статус, французький вплив.Анотація
Мета дослідження полягає в аналізі жанрових і функціональних особливостей придворної Маски, її статусу, а також рівня впливу французької культури на Маску часів епохи англійського короля Карла I Стюарта. Методологія дослідження передбачає єдність таких методологічних підходів як культурно-історичний і порівняльний метод аналізу. Системно-історичний метод дозволяє простежити еволюцію придворного жанру Масок епохи короля Карла І. Порівняльний метод застосовується до виявлення характерної специфіки Масок часів правління Карла І. Наукова новизна полягає у спробі осмислення і обґрунтуванні причин трансформації жанру придворної Маски в епоху правління короля Карла І Стюарта. Висновки. Виявлено, що жанр Маски епохи короля Карла І був вбудований в абсолютистська-ієрархічну систему Англії. Позначені функції придворної Маски: затвердження і концентрування влади короля в руках монарха і політично-примирлива функція всередині країни. Визначено, що на Маску часів правління короля Карла І, вплинув французький придворний балет та інструментальна музика. Позначено, що Маски Карла І втратили міжнародний статус.Посилання
Birkin, K. (2019). Vremenshchiki i favoritki XVI, XVII i XVIII stoletij. Warsaw: Book on Demand Ltd [in Russin].
Birch, Th. (1848). The court and times of Charles I. Michigan: University of Michigan Library [in English].
Butler, M. (2009). The Stuart Court Masque and Political Culture. Cambridge: Cambridge University Press [in English].
Kelly, D. (1992). The Emergence of Liberty in the Modern World. London: P &R Publishing [in English].
Kingsley-Smith, J. (2013). Cupid in Early Modern Literature and Culture. Cambridge: Cambridge University Press [in English].
Ravelhofer, B. (2009). The Early Stuart Masque Dance, Costume, and Music. Oxford: OUP Oxford [in English].
Sharpe, K. (1990). Criticism and Compliment: The Politics of Literature in the England of Charles I. Cambridge: Cambridge University Press [in English].
Sharpe, K. (1996). The Personal Rule of Charles I. Yale: Yale University Press UK SR [in English].
Strong, R. (1973). Splendor at court: Renaissance spectacle and the theater of power. Boston: Houghton Mifflin [in English].
Walls, P. (2001). Music in the English Courtly Masque 1604-1640. Oxford: OUP Oxford [in English].
Wilson, D. (1999). The King and the Gentleman: Charles Stuart and Oliver. Cromwell: St Martins PR [in English].
Whitelocke, R. (2018). Memoirs, Biographical and Historical of Bulstrode Whitelocke. London: Forgotten Books [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Alla Sokolova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.