ПЕДАГОГІЧНІ НАРАТИВИ ХОРОВОГО ДИРИГЕНТА Л. М. ВЕНЕДИКТОВА

Автор(и)

  • Віктор Степурко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.39.2021.238709

Анотація

Мета роботи. У статті розглянуто викладацьку діяльність професора НМАУ ім. П. І. Чайковського Л. М. Венедиктова, що у спілкуванні з учнями формував розуміння сутності творчої особистості у спорідненості з соціумом, а висловленням власного бачення мистецьких шляхів і цивілізаційного поступу суспільства сприяв стрімкому розвитку культури наступними поколіннями творчої молоді. Методологія дослідження пов’язана із використанням педагогічних наративних технологій, під кутом зору активізації творчого потенціалу здобувачів вищої освіти, що зосереджується на триєдиному зв’язку мови, комунікації та соціальної складової, фокусується не лише на логічному викладі подій, але й на проблемі особистісного психологічного сприйняття в умовах певного стану соціуму. Наукова новизна. Вперше розглянуто викладацьку діяльність у контексті теорії історичного та психологічного наративу, проаналізовано педагогічну школу викладача, як спосіб систематизації індивідом історичного досвіду й передавання його учням на основі психологічного наративу. Виявлено різноспрямованість зусиль викладача у комбінуванні мовного контенту різних рівнів спрямованості: інтелектуальної, емоційної, сенсорної, візуальної тощо. Висновки. Охарактеризовано риси психологічних, історичних та біографічних наративних концептів, використаних викладачем для досягнення професійного та духовного зростання його учнів. Констатовано, що викладацька діяльність видатного Маестро увінчалася цілою плеядою видатних митців, що працюють зараз у багатьох країнах світу й в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-01

Номер

Розділ

Музичне мистецтво