Інформаційно-комунікаційні технології як основа формування концептуального простору при вивченні аналітичної геометрії

Auteurs-es

  • Оleksandr Vodolazhenko Харківський національний педагогічний університету ім. Г. С. Сковороди вул. Артема, 29, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5714-9450
  • Tetiana Kunicheva Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61045, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6545-348X
  • Iana Khrapach Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61045, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8702-6785
  • Karina Shevchenko Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61045, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2938-4629

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.101438

Mots-clés :

інформаційно-комунікаційні технології в навчанні, аналітична геометрія, динамічна геометрія, концептуалізація знань

Résumé

В статті висвітлено сучасні наукові погляди на роль та місце інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні математичних дисциплін, зокрема геометрії. Наведено кілька прикладів створення динамічних моделей з курсу аналітичної геометрії за допомогою пакету динамічної геометрії GeoGebra. Показано зв’язок цих моделей з концептуалізацією знань із вказаної дисципліни за рахунок додаткового залучення епізодичної пам’яті

Bibliographies de l'auteur-e

Оleksandr Vodolazhenko, Харківський національний педагогічний університету ім. Г. С. Сковороди вул. Артема, 29, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат фізико-математичних наук, доцент

Кафедра математики

Tetiana Kunicheva, Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61045

Завідувач відділення

Відділення економіки, управління та адміністрування

Iana Khrapach, Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61045

Завідувач лабораторії

Навчально-методична лабораторія

Karina Shevchenko, Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61045

Викладач

Références

Spivakovskyi, O. V. (2004). Teoretyko-metodychni osnovy navchannia vyshchoi matematyky maibutnikh vchyteliv matematyky z vykorystanniam informatsiinykh tekhnolohii. Kyiv, 42.

Holiver, N. O. (2005). Dydaktychni umovy vykorystannia kompiuternykh tekhnolohii u protsesi navchannia studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladiv. Krivoy Rog, 172.

Zhaldak, M. I. (1989). Sistema podgotovki uchitelia k ispol’zovaniiu informacionnyh tehnologii v uchebnom processe. NII SIMO APN SSSR. Moscow, 48.

Kramarenko, T. H.; Zhaldak, M. I. (Ed.) (2008). Uroky matematyky z kompiuterom. Krivoy Rog: Vydavnychii dim, 272.

Rakov, S. A. (2005). Matematychna osvita: kompetentnisnyi pidkhid z vykorystanniam IKT. Kharkiv: Fakt, 360.

Zhaldak, M. I., Vitiuk, O. V. (2004). Kompiuter na urokakh heometrii. Kyiv: RNNTS «DINIT», 168.

Tryus, Yu. V. (2005). Kompiuterno-oriientovani metodychni systemy navchannia matematyky. Cherkassy: Brama-Ukraina, 400.

Skafa, E. I. (2004). Evristicheskoe obuchenie matematike: teoriia, metodika, tehnologiia. Donetsk: Izd-vo DonNU, 439.

Kholodnaiia, M. A. (2012). Psikhologiia poniatiinogo myshleniia: Ot kontseptual’nykh struktur k poniatiinym sposobnostiam. Moscow: Izd-vo «Institut psikhologii RAN», 288.

Vodolazhenko, A. V. (2012). Matematicheskie pakety v pedagogicheskom vuze. Suchasni tendentsii rozvytku matematyky ta yii prykladni aspekty–2012. Donetsk: DonNUET, 233–235.

GeoGebra: Graficheskii kal’kuliator dlia funkcii, geometrii, statistiki i 3D geometrii. Dinamicheskaia matematika dlia ucheby i prepodavaniia. Available at: http://www.geogebra.org

Vodolazhenko, A. V. (2013). Formirovanie ponjatijnogo prostranstva sredstvami IKT. Osobystisno oriientovane navchannia matematyky: sohodennia i perspektyvy. Poltava: TOV «ASMI», 126–127.

Pimenova, M. V. (2011). Metod opisaniia kontseptual’nykh struktur (na primere kontsepta nadezhda). Uchionyie zapiski Zabaikal’skogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Filologiya, istoriya, vostokovedenie, 2, 85–93.

Vodolazhenko, A. V. (2013). Dinamicheskaia geometriia v pedagogicheskom vuze. Mizhnarodna konferentsia z heometrii, topolohii ta vykladannia heometrii. Cherkassy: ChDTU, 40–41.

Publié-e

2017-05-25

Numéro

Rubrique

Technical Sciences