Інформаційно-комунікаційні технології як основа формування концептуального простору при вивченні аналітичної геометрії
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.101438Słowa kluczowe:
інформаційно-комунікаційні технології в навчанні, аналітична геометрія, динамічна геометрія, концептуалізація знаньAbstrakt
В статті висвітлено сучасні наукові погляди на роль та місце інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні математичних дисциплін, зокрема геометрії. Наведено кілька прикладів створення динамічних моделей з курсу аналітичної геометрії за допомогою пакету динамічної геометрії GeoGebra. Показано зв’язок цих моделей з концептуалізацією знань із вказаної дисципліни за рахунок додаткового залучення епізодичної пам’яті
Bibliografia
Spivakovskyi, O. V. (2004). Teoretyko-metodychni osnovy navchannia vyshchoi matematyky maibutnikh vchyteliv matematyky z vykorystanniam informatsiinykh tekhnolohii. Kyiv, 42.
Holiver, N. O. (2005). Dydaktychni umovy vykorystannia kompiuternykh tekhnolohii u protsesi navchannia studentiv vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladiv. Krivoy Rog, 172.
Zhaldak, M. I. (1989). Sistema podgotovki uchitelia k ispol’zovaniiu informacionnyh tehnologii v uchebnom processe. NII SIMO APN SSSR. Moscow, 48.
Kramarenko, T. H.; Zhaldak, M. I. (Ed.) (2008). Uroky matematyky z kompiuterom. Krivoy Rog: Vydavnychii dim, 272.
Rakov, S. A. (2005). Matematychna osvita: kompetentnisnyi pidkhid z vykorystanniam IKT. Kharkiv: Fakt, 360.
Zhaldak, M. I., Vitiuk, O. V. (2004). Kompiuter na urokakh heometrii. Kyiv: RNNTS «DINIT», 168.
Tryus, Yu. V. (2005). Kompiuterno-oriientovani metodychni systemy navchannia matematyky. Cherkassy: Brama-Ukraina, 400.
Skafa, E. I. (2004). Evristicheskoe obuchenie matematike: teoriia, metodika, tehnologiia. Donetsk: Izd-vo DonNU, 439.
Kholodnaiia, M. A. (2012). Psikhologiia poniatiinogo myshleniia: Ot kontseptual’nykh struktur k poniatiinym sposobnostiam. Moscow: Izd-vo «Institut psikhologii RAN», 288.
Vodolazhenko, A. V. (2012). Matematicheskie pakety v pedagogicheskom vuze. Suchasni tendentsii rozvytku matematyky ta yii prykladni aspekty–2012. Donetsk: DonNUET, 233–235.
GeoGebra: Graficheskii kal’kuliator dlia funkcii, geometrii, statistiki i 3D geometrii. Dinamicheskaia matematika dlia ucheby i prepodavaniia. Available at: http://www.geogebra.org
Vodolazhenko, A. V. (2013). Formirovanie ponjatijnogo prostranstva sredstvami IKT. Osobystisno oriientovane navchannia matematyky: sohodennia i perspektyvy. Poltava: TOV «ASMI», 126–127.
Pimenova, M. V. (2011). Metod opisaniia kontseptual’nykh struktur (na primere kontsepta nadezhda). Uchionyie zapiski Zabaikal’skogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Filologiya, istoriya, vostokovedenie, 2, 85–93.
Vodolazhenko, A. V. (2013). Dinamicheskaia geometriia v pedagogicheskom vuze. Mizhnarodna konferentsia z heometrii, topolohii ta vykladannia heometrii. Cherkassy: ChDTU, 40–41.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2017 Оleksandr Vodolazhenko, Tetiana Kunicheva, Iana Khrapach, Karina Shevchenko
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.