Імідж-менеджмент як активний інструмент соціально-економічного розвитку регіону (на прикладі розвитку сільського зеленого туризму у Харківській області)

Auteurs-es

  • Denis Darmostuk Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61045, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1897-1521

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.131607

Mots-clés :

імідж території, імідж-менеджмент, туризм, сільський зелений туризм, об’єкт і суб’єкт управління

Résumé

Проаналізовано основні принципи, завдання та процес формування іміджу території як окремого регіону, так і країни в цілому. Розглянуто три групи факторів, які впливають на формування іміджу території. Досліджено імідж окремо взятого регіону на прикладі Харківської області і запропоновано практичні можливості застосування імідж-менеджменту щодо соціально-економічного розвитку регіону в цілому та сільських територій через розвиток сільського зеленого туризму. Запропоновано модель впливу імідж-менеджменту як активного інструменту соціально-економічного розвитку регіону

Biographie de l'auteur-e

Denis Darmostuk, Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету вул. Клочківська, 202, м. Харків, Україна, 61045

Викладач, спеціаліст вищої категорії

Циклова комісія туризму, готельно-ресторанної справи та соціально-гуманітарних дисциплін

Références

Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). Mizhnarodniy imidg krayni: sutnist, factori formuvannya, rivni spriynyttya. Marketing v Ukraini, 4, 61–66.

Vasylkonova, E. O. (2014). Rozvitok teorii imidgy teritorii yak activnoho instrumenty regionalnoho menedgmenty // Bisnes Infor, 12, 463–468.

Bil, M., Tretyak, G., Kraynik, O. (2009). Mechanizm derzhavnogo upravlinnya turistichnoy galuzi (regionalniy aspect). Kyiv: NADU, 40.

Ostanni tendencii гmizhnarodnomy turismi: Barometr miznarodnoho turismy UNVTO // Vsesvitnya tyristichna organizatsiia. Available at: http://mkt.unwto.org/ru/barometer

Shevchenko, O. V. (2017). Socialno-economichniy rozvitok regioniv Ukraini: tendencii pershoi polovini 2017 roky. Analitychna zapiska. Nacionalniy instityt strategichnyh doslidgen. Available at: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/region_Ukr-d43fd.pdf Last accessed: 26.03.2018

Contseptsiya rozvytku turismy v Kharkivskiy oblasti do 2020 roky zatverdgena rishennyam Kharkivskoi oblasnoi rady vid 05 bereznya 2013 roky No. 648-VI. Kharkivska oblasna rada. Available at: http://www.ts.lica.com.ua/b_text.php?type=3&id=8096&base=77

Statut oblasnoho comunalnoho zaclady “Kharkivskiy organizatscino-metodychiy centr turismy”. Upravlinnya culturi I turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/turistsko-informacionnyy-centr

Orhanizatsiyno-metodychnyy tsentr turyzmu. Official site. Available at: http://www.omctur.kh.ua

Zvit pro provedenu roboty OKZ “Kharkivskiy organizatsiyno-metodichniy centr turismy” za gruden 2017. Upravlinnya cultury i turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/otchyoty-2017-0

NGO «Spilka silskoho zelenoho turyzmu». Available at: https://www.greentour.com.ua/region

Publié-e

2018-05-23

Numéro

Rubrique

Economics