Імідж-менеджмент як активний інструмент соціально-економічного розвитку регіону (на прикладі розвитку сільського зеленого туризму у Харківській області)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.131607Słowa kluczowe:
імідж території, імідж-менеджмент, туризм, сільський зелений туризм, об’єкт і суб’єкт управлінняAbstrakt
Проаналізовано основні принципи, завдання та процес формування іміджу території як окремого регіону, так і країни в цілому. Розглянуто три групи факторів, які впливають на формування іміджу території. Досліджено імідж окремо взятого регіону на прикладі Харківської області і запропоновано практичні можливості застосування імідж-менеджменту щодо соціально-економічного розвитку регіону в цілому та сільських територій через розвиток сільського зеленого туризму. Запропоновано модель впливу імідж-менеджменту як активного інструменту соціально-економічного розвитку регіону
Bibliografia
Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). Mizhnarodniy imidg krayni: sutnist, factori formuvannya, rivni spriynyttya. Marketing v Ukraini, 4, 61–66.
Vasylkonova, E. O. (2014). Rozvitok teorii imidgy teritorii yak activnoho instrumenty regionalnoho menedgmenty // Bisnes Infor, 12, 463–468.
Bil, M., Tretyak, G., Kraynik, O. (2009). Mechanizm derzhavnogo upravlinnya turistichnoy galuzi (regionalniy aspect). Kyiv: NADU, 40.
Ostanni tendencii гmizhnarodnomy turismi: Barometr miznarodnoho turismy UNVTO // Vsesvitnya tyristichna organizatsiia. Available at: http://mkt.unwto.org/ru/barometer
Shevchenko, O. V. (2017). Socialno-economichniy rozvitok regioniv Ukraini: tendencii pershoi polovini 2017 roky. Analitychna zapiska. Nacionalniy instityt strategichnyh doslidgen. Available at: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/region_Ukr-d43fd.pdf Last accessed: 26.03.2018
Contseptsiya rozvytku turismy v Kharkivskiy oblasti do 2020 roky zatverdgena rishennyam Kharkivskoi oblasnoi rady vid 05 bereznya 2013 roky No. 648-VI. Kharkivska oblasna rada. Available at: http://www.ts.lica.com.ua/b_text.php?type=3&id=8096&base=77
Statut oblasnoho comunalnoho zaclady “Kharkivskiy organizatscino-metodychiy centr turismy”. Upravlinnya culturi I turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/turistsko-informacionnyy-centr
Orhanizatsiyno-metodychnyy tsentr turyzmu. Official site. Available at: http://www.omctur.kh.ua
Zvit pro provedenu roboty OKZ “Kharkivskiy organizatsiyno-metodichniy centr turismy” za gruden 2017. Upravlinnya cultury i turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/otchyoty-2017-0
NGO «Spilka silskoho zelenoho turyzmu». Available at: https://www.greentour.com.ua/region
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2018 Denis Darmostuk
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.