Імідж-менеджмент як активний інструмент соціально-економічного розвитку регіону (на прикладі розвитку сільського зеленого туризму у Харківській області)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.131607Ключевые слова:
імідж території, імідж-менеджмент, туризм, сільський зелений туризм, об’єкт і суб’єкт управлінняАннотация
Проаналізовано основні принципи, завдання та процес формування іміджу території як окремого регіону, так і країни в цілому. Розглянуто три групи факторів, які впливають на формування іміджу території. Досліджено імідж окремо взятого регіону на прикладі Харківської області і запропоновано практичні можливості застосування імідж-менеджменту щодо соціально-економічного розвитку регіону в цілому та сільських територій через розвиток сільського зеленого туризму. Запропоновано модель впливу імідж-менеджменту як активного інструменту соціально-економічного розвитку регіону
Библиографические ссылки
Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). Mizhnarodniy imidg krayni: sutnist, factori formuvannya, rivni spriynyttya. Marketing v Ukraini, 4, 61–66.
Vasylkonova, E. O. (2014). Rozvitok teorii imidgy teritorii yak activnoho instrumenty regionalnoho menedgmenty // Bisnes Infor, 12, 463–468.
Bil, M., Tretyak, G., Kraynik, O. (2009). Mechanizm derzhavnogo upravlinnya turistichnoy galuzi (regionalniy aspect). Kyiv: NADU, 40.
Ostanni tendencii гmizhnarodnomy turismi: Barometr miznarodnoho turismy UNVTO // Vsesvitnya tyristichna organizatsiia. Available at: http://mkt.unwto.org/ru/barometer
Shevchenko, O. V. (2017). Socialno-economichniy rozvitok regioniv Ukraini: tendencii pershoi polovini 2017 roky. Analitychna zapiska. Nacionalniy instityt strategichnyh doslidgen. Available at: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/region_Ukr-d43fd.pdf Last accessed: 26.03.2018
Contseptsiya rozvytku turismy v Kharkivskiy oblasti do 2020 roky zatverdgena rishennyam Kharkivskoi oblasnoi rady vid 05 bereznya 2013 roky No. 648-VI. Kharkivska oblasna rada. Available at: http://www.ts.lica.com.ua/b_text.php?type=3&id=8096&base=77
Statut oblasnoho comunalnoho zaclady “Kharkivskiy organizatscino-metodychiy centr turismy”. Upravlinnya culturi I turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/turistsko-informacionnyy-centr
Orhanizatsiyno-metodychnyy tsentr turyzmu. Official site. Available at: http://www.omctur.kh.ua
Zvit pro provedenu roboty OKZ “Kharkivskiy organizatsiyno-metodichniy centr turismy” za gruden 2017. Upravlinnya cultury i turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/otchyoty-2017-0
NGO «Spilka silskoho zelenoho turyzmu». Available at: https://www.greentour.com.ua/region
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2018 Denis Darmostuk
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .