Імідж-менеджмент як активний інструмент соціально-економічного розвитку регіону (на прикладі розвитку сільського зеленого туризму у Харківській області)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.131607Ключові слова:
імідж території, імідж-менеджмент, туризм, сільський зелений туризм, об’єкт і суб’єкт управлінняАнотація
Проаналізовано основні принципи, завдання та процес формування іміджу території як окремого регіону, так і країни в цілому. Розглянуто три групи факторів, які впливають на формування іміджу території. Досліджено імідж окремо взятого регіону на прикладі Харківської області і запропоновано практичні можливості застосування імідж-менеджменту щодо соціально-економічного розвитку регіону в цілому та сільських територій через розвиток сільського зеленого туризму. Запропоновано модель впливу імідж-менеджменту як активного інструменту соціально-економічного розвитку регіону
Посилання
Starostina, A., Kravchenko, V., Lichova, G. (2010). Mizhnarodniy imidg krayni: sutnist, factori formuvannya, rivni spriynyttya. Marketing v Ukraini, 4, 61–66.
Vasylkonova, E. O. (2014). Rozvitok teorii imidgy teritorii yak activnoho instrumenty regionalnoho menedgmenty // Bisnes Infor, 12, 463–468.
Bil, M., Tretyak, G., Kraynik, O. (2009). Mechanizm derzhavnogo upravlinnya turistichnoy galuzi (regionalniy aspect). Kyiv: NADU, 40.
Ostanni tendencii гmizhnarodnomy turismi: Barometr miznarodnoho turismy UNVTO // Vsesvitnya tyristichna organizatsiia. Available at: http://mkt.unwto.org/ru/barometer
Shevchenko, O. V. (2017). Socialno-economichniy rozvitok regioniv Ukraini: tendencii pershoi polovini 2017 roky. Analitychna zapiska. Nacionalniy instityt strategichnyh doslidgen. Available at: http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/region_Ukr-d43fd.pdf Last accessed: 26.03.2018
Contseptsiya rozvytku turismy v Kharkivskiy oblasti do 2020 roky zatverdgena rishennyam Kharkivskoi oblasnoi rady vid 05 bereznya 2013 roky No. 648-VI. Kharkivska oblasna rada. Available at: http://www.ts.lica.com.ua/b_text.php?type=3&id=8096&base=77
Statut oblasnoho comunalnoho zaclady “Kharkivskiy organizatscino-metodychiy centr turismy”. Upravlinnya culturi I turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/turistsko-informacionnyy-centr
Orhanizatsiyno-metodychnyy tsentr turyzmu. Official site. Available at: http://www.omctur.kh.ua
Zvit pro provedenu roboty OKZ “Kharkivskiy organizatsiyno-metodichniy centr turismy” za gruden 2017. Upravlinnya cultury i turismy Kharkivskoi oblasnoi derzhavnoi administracii. Available at: http://www.omctur.kh.ua/ru/page/otchyoty-2017-0
NGO «Spilka silskoho zelenoho turyzmu». Available at: https://www.greentour.com.ua/region
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Denis Darmostuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.