Прикладні аспекти організації професійно орієнтованих турнірів з використанням симуляцій

Auteurs-es

  • Віталій Ярославович Паздрій ТОВ «Компанія інтелектуальних технологій» вул. Тельмана, 3б, м. Київ, Україна, 03150 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 03680, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6540-6605

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54803

Mots-clés :

профорієнтація, бізнес-турнір, симуляція, бізнес-симуляція ViAL, компетентності, середня освіти, професійне навчання

Résumé

У статті висвітлені питання, пов’язані з впровадженням інноваційних інструментів навчання, зокрема бізнес-симуляцій, для підвищення практичної, мотиваційної, компетентнісної складової навчального процесу і проведення профорієнтаційної роботи. На основі успішного проведення ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8–11 класів "Стратегія фірми-2015" виділено його основні вигоди і результати для зацікавлених сторін, виокремлено етапи проведення, перспективи

Biographie de l'auteur-e

Віталій Ярославович Паздрій, ТОВ «Компанія інтелектуальних технологій» вул. Тельмана, 3б, м. Київ, Україна, 03150 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 03680

Генеральний директор 

Викладач

Références

Ananko, T. V. (2014). Proforiientatsiia ta yii skladovi. Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Ser.: Pedahohichni nauky, 115, 8–10. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2014_115_4.pdf

Banshchykov, P. H., Skytova, H. S. (2009). Formuvannia systemy treninhiv: dosvid kafedry stratehii pidpryiemstv. Vol. 1. Treninhovi tekhnolohii yak zasib formuvannia znannievykh ta praktychnykh kompetentsii. Kyiv: KNEU, 114–117.

Kaidalova, L. H. Suchasni pedahohichni tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv. Available at: http://dspace.ukrfa.kharkov.ua/bitstream/123456789/2928/1/1.pdf

Mazurkevych, I. V., Bahdasarova, L. V. Metodyka provedennia proforiientatsiinoi roboty v shkoli. Available at: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjrwqOhma7JAhWic3IKHXdeAQUQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fkristti.com.ua%2Fupload%2Ffile%2F-new-%2Fcentr-kafedr%2FPROF%2F%25D0%259C%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25B4_%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BC_%25D0%259F%25D0%259E_%2520%25D0%25B2%2520%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BB%25D1%2596.doc&usg=AFQjCNHQkwCrDctpI1b-YPYoOlAJb2kQVw&sig2=42kMjyDb-GDewZEP1RhgyA

Mykytiuk, L. V. (2014). Metodychni rekomendatsii shchodo orhanizatsii proforiientatsiinoi roboty z uchniamy u pozaklasnyi chas. Spetsializovane pedahohichne vydannia departamentu osvity i nauky Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii ta Kyivskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv, 1 (160), 91–97.

Naboka, O. A. (2011). Profesiino oriientovani tekhnolohii navchannia u pidhotovtsi maibutnikh pedahohiv. Ridna shkola, 4-5, 31–35.

Nekrash, L. M., Strilnyk, M. V. (2011). Vybir profesii: yak diiaty, shchob ne pomylytysia. Kyiv: Shkilnyi svit, 126.

Berdiuhyna, E. D. Proforyentatsyonnaia rabota v shkole (metodycheskye rekomendatsyy). Festyval pedahohycheskykh ydei «Otkrыtыi urok». Available at: http://festival.1september.ru/articles/412720

Pazdrii, V. Ia. (2014). Dosvid vykorystannia biznes-symuliatsii ViAL+ dlia provedennia turniriv dlia studentiv i shkoliariv. Treninhovi tekhnolohii v osviti ta biznesi: dosvid i perspektyvy zastosuvannia. Kyiv: KNEU, 43–44.

Pazdrii, V. Ia. (2015). Zmahannia u virtualnomu seredovyshchi biznes-symuliatsii ViAL+. Informatsiinyi visnyk Instytutu vyshchoi osvity DVNZ «Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet imeni Vadyma Hetmana, 1, 9–11.

Pazdrii, V. Ia. (2015). ViAL+ – interaktyvna biznes-symuliatsiia dlia efektyvnoi ekonomichnoi osvity. Informatsiinyi zbirnyk dlia dyrektora shkoly ta zaviduiuchoho dytiachym sadkom, 5-6 (34), 143–145.

Pazdrii, V., Banschykov, P.; Kriz, W. C., Eiselen, T., Manahl, W. (Eds.) (2014). Business Simulation Vial+ – An Interactive Learning Environment for Developing Management Skills. The shift from teaching to learning. W. Bertelsmann Verlag GmbH & Co. KG, Bielefeld, Germany, 476–488.

Publié-e

2015-11-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education