Прикладні аспекти організації професійно орієнтованих турнірів з використанням симуляцій

Autor

  • Віталій Ярославович Паздрій ТОВ «Компанія інтелектуальних технологій» вул. Тельмана, 3б, м. Київ, Україна, 03150 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 03680, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6540-6605

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54803

Słowa kluczowe:

профорієнтація, бізнес-турнір, симуляція, бізнес-симуляція ViAL, компетентності, середня освіти, професійне навчання

Abstrakt

У статті висвітлені питання, пов’язані з впровадженням інноваційних інструментів навчання, зокрема бізнес-симуляцій, для підвищення практичної, мотиваційної, компетентнісної складової навчального процесу і проведення профорієнтаційної роботи. На основі успішного проведення ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8–11 класів "Стратегія фірми-2015" виділено його основні вигоди і результати для зацікавлених сторін, виокремлено етапи проведення, перспективи

Biogram autora

Віталій Ярославович Паздрій, ТОВ «Компанія інтелектуальних технологій» вул. Тельмана, 3б, м. Київ, Україна, 03150 Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 03680

Генеральний директор 

Викладач

Bibliografia

Ananko, T. V. (2014). Proforiientatsiia ta yii skladovi. Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Ser.: Pedahohichni nauky, 115, 8–10. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2014_115_4.pdf

Banshchykov, P. H., Skytova, H. S. (2009). Formuvannia systemy treninhiv: dosvid kafedry stratehii pidpryiemstv. Vol. 1. Treninhovi tekhnolohii yak zasib formuvannia znannievykh ta praktychnykh kompetentsii. Kyiv: KNEU, 114–117.

Kaidalova, L. H. Suchasni pedahohichni tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv. Available at: http://dspace.ukrfa.kharkov.ua/bitstream/123456789/2928/1/1.pdf

Mazurkevych, I. V., Bahdasarova, L. V. Metodyka provedennia proforiientatsiinoi roboty v shkoli. Available at: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjrwqOhma7JAhWic3IKHXdeAQUQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fkristti.com.ua%2Fupload%2Ffile%2F-new-%2Fcentr-kafedr%2FPROF%2F%25D0%259C%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25B4_%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BC_%25D0%259F%25D0%259E_%2520%25D0%25B2%2520%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BB%25D1%2596.doc&usg=AFQjCNHQkwCrDctpI1b-YPYoOlAJb2kQVw&sig2=42kMjyDb-GDewZEP1RhgyA

Mykytiuk, L. V. (2014). Metodychni rekomendatsii shchodo orhanizatsii proforiientatsiinoi roboty z uchniamy u pozaklasnyi chas. Spetsializovane pedahohichne vydannia departamentu osvity i nauky Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii ta Kyivskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv, 1 (160), 91–97.

Naboka, O. A. (2011). Profesiino oriientovani tekhnolohii navchannia u pidhotovtsi maibutnikh pedahohiv. Ridna shkola, 4-5, 31–35.

Nekrash, L. M., Strilnyk, M. V. (2011). Vybir profesii: yak diiaty, shchob ne pomylytysia. Kyiv: Shkilnyi svit, 126.

Berdiuhyna, E. D. Proforyentatsyonnaia rabota v shkole (metodycheskye rekomendatsyy). Festyval pedahohycheskykh ydei «Otkrыtыi urok». Available at: http://festival.1september.ru/articles/412720

Pazdrii, V. Ia. (2014). Dosvid vykorystannia biznes-symuliatsii ViAL+ dlia provedennia turniriv dlia studentiv i shkoliariv. Treninhovi tekhnolohii v osviti ta biznesi: dosvid i perspektyvy zastosuvannia. Kyiv: KNEU, 43–44.

Pazdrii, V. Ia. (2015). Zmahannia u virtualnomu seredovyshchi biznes-symuliatsii ViAL+. Informatsiinyi visnyk Instytutu vyshchoi osvity DVNZ «Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet imeni Vadyma Hetmana, 1, 9–11.

Pazdrii, V. Ia. (2015). ViAL+ – interaktyvna biznes-symuliatsiia dlia efektyvnoi ekonomichnoi osvity. Informatsiinyi zbirnyk dlia dyrektora shkoly ta zaviduiuchoho dytiachym sadkom, 5-6 (34), 143–145.

Pazdrii, V., Banschykov, P.; Kriz, W. C., Eiselen, T., Manahl, W. (Eds.) (2014). Business Simulation Vial+ – An Interactive Learning Environment for Developing Management Skills. The shift from teaching to learning. W. Bertelsmann Verlag GmbH & Co. KG, Bielefeld, Germany, 476–488.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-11-29

Numer

Dział

Pedagogical Education