Прикладні аспекти організації професійно орієнтованих турнірів з використанням симуляцій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54803Ключевые слова:
профорієнтація, бізнес-турнір, симуляція, бізнес-симуляція ViAL, компетентності, середня освіти, професійне навчанняАннотация
У статті висвітлені питання, пов’язані з впровадженням інноваційних інструментів навчання, зокрема бізнес-симуляцій, для підвищення практичної, мотиваційної, компетентнісної складової навчального процесу і проведення профорієнтаційної роботи. На основі успішного проведення ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8–11 класів "Стратегія фірми-2015" виділено його основні вигоди і результати для зацікавлених сторін, виокремлено етапи проведення, перспективи
Библиографические ссылки
Ananko, T. V. (2014). Proforiientatsiia ta yii skladovi. Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Ser.: Pedahohichni nauky, 115, 8–10. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2014_115_4.pdf
Banshchykov, P. H., Skytova, H. S. (2009). Formuvannia systemy treninhiv: dosvid kafedry stratehii pidpryiemstv. Vol. 1. Treninhovi tekhnolohii yak zasib formuvannia znannievykh ta praktychnykh kompetentsii. Kyiv: KNEU, 114–117.
Kaidalova, L. H. Suchasni pedahohichni tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv. Available at: http://dspace.ukrfa.kharkov.ua/bitstream/123456789/2928/1/1.pdf
Mazurkevych, I. V., Bahdasarova, L. V. Metodyka provedennia proforiientatsiinoi roboty v shkoli. Available at: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjrwqOhma7JAhWic3IKHXdeAQUQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fkristti.com.ua%2Fupload%2Ffile%2F-new-%2Fcentr-kafedr%2FPROF%2F%25D0%259C%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25B4_%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BC_%25D0%259F%25D0%259E_%2520%25D0%25B2%2520%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BB%25D1%2596.doc&usg=AFQjCNHQkwCrDctpI1b-YPYoOlAJb2kQVw&sig2=42kMjyDb-GDewZEP1RhgyA
Mykytiuk, L. V. (2014). Metodychni rekomendatsii shchodo orhanizatsii proforiientatsiinoi roboty z uchniamy u pozaklasnyi chas. Spetsializovane pedahohichne vydannia departamentu osvity i nauky Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii ta Kyivskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv, 1 (160), 91–97.
Naboka, O. A. (2011). Profesiino oriientovani tekhnolohii navchannia u pidhotovtsi maibutnikh pedahohiv. Ridna shkola, 4-5, 31–35.
Nekrash, L. M., Strilnyk, M. V. (2011). Vybir profesii: yak diiaty, shchob ne pomylytysia. Kyiv: Shkilnyi svit, 126.
Berdiuhyna, E. D. Proforyentatsyonnaia rabota v shkole (metodycheskye rekomendatsyy). Festyval pedahohycheskykh ydei «Otkrыtыi urok». Available at: http://festival.1september.ru/articles/412720
Pazdrii, V. Ia. (2014). Dosvid vykorystannia biznes-symuliatsii ViAL+ dlia provedennia turniriv dlia studentiv i shkoliariv. Treninhovi tekhnolohii v osviti ta biznesi: dosvid i perspektyvy zastosuvannia. Kyiv: KNEU, 43–44.
Pazdrii, V. Ia. (2015). Zmahannia u virtualnomu seredovyshchi biznes-symuliatsii ViAL+. Informatsiinyi visnyk Instytutu vyshchoi osvity DVNZ «Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet imeni Vadyma Hetmana, 1, 9–11.
Pazdrii, V. Ia. (2015). ViAL+ – interaktyvna biznes-symuliatsiia dlia efektyvnoi ekonomichnoi osvity. Informatsiinyi zbirnyk dlia dyrektora shkoly ta zaviduiuchoho dytiachym sadkom, 5-6 (34), 143–145.
Pazdrii, V., Banschykov, P.; Kriz, W. C., Eiselen, T., Manahl, W. (Eds.) (2014). Business Simulation Vial+ – An Interactive Learning Environment for Developing Management Skills. The shift from teaching to learning. W. Bertelsmann Verlag GmbH & Co. KG, Bielefeld, Germany, 476–488.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2015 Віталій Ярославович Паздрій
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Наше издание использует положения об авторских правах Creative Commons CC BY для журналов открытого доступа.
Авторы, которые публикуются в этом журнале, соглашаются со следующими условиями:
1. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии Creative Commons CC BY, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и первую публикацию работы в этом журнале.
2. Авторы имеют право заключать самостоятельные дополнительные соглашения, которые касаются неэксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале .