Прикладні аспекти організації професійно орієнтованих турнірів з використанням симуляцій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54803Ключові слова:
профорієнтація, бізнес-турнір, симуляція, бізнес-симуляція ViAL, компетентності, середня освіти, професійне навчанняАнотація
У статті висвітлені питання, пов’язані з впровадженням інноваційних інструментів навчання, зокрема бізнес-симуляцій, для підвищення практичної, мотиваційної, компетентнісної складової навчального процесу і проведення профорієнтаційної роботи. На основі успішного проведення ІІ Всеукраїнського бізнес-турніру для учнів 8–11 класів "Стратегія фірми-2015" виділено його основні вигоди і результати для зацікавлених сторін, виокремлено етапи проведення, перспективи
Посилання
Ananko, T. V. (2014). Proforiientatsiia ta yii skladovi. Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Ser.: Pedahohichni nauky, 115, 8–10. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2014_115_4.pdf
Banshchykov, P. H., Skytova, H. S. (2009). Formuvannia systemy treninhiv: dosvid kafedry stratehii pidpryiemstv. Vol. 1. Treninhovi tekhnolohii yak zasib formuvannia znannievykh ta praktychnykh kompetentsii. Kyiv: KNEU, 114–117.
Kaidalova, L. H. Suchasni pedahohichni tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv. Available at: http://dspace.ukrfa.kharkov.ua/bitstream/123456789/2928/1/1.pdf
Mazurkevych, I. V., Bahdasarova, L. V. Metodyka provedennia proforiientatsiinoi roboty v shkoli. Available at: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjrwqOhma7JAhWic3IKHXdeAQUQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fkristti.com.ua%2Fupload%2Ffile%2F-new-%2Fcentr-kafedr%2FPROF%2F%25D0%259C%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25B4_%25D1%2580%25D0%25B5%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BC_%25D0%259F%25D0%259E_%2520%25D0%25B2%2520%25D1%2588%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BB%25D1%2596.doc&usg=AFQjCNHQkwCrDctpI1b-YPYoOlAJb2kQVw&sig2=42kMjyDb-GDewZEP1RhgyA
Mykytiuk, L. V. (2014). Metodychni rekomendatsii shchodo orhanizatsii proforiientatsiinoi roboty z uchniamy u pozaklasnyi chas. Spetsializovane pedahohichne vydannia departamentu osvity i nauky Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii ta Kyivskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi osvity pedahohichnykh kadriv, 1 (160), 91–97.
Naboka, O. A. (2011). Profesiino oriientovani tekhnolohii navchannia u pidhotovtsi maibutnikh pedahohiv. Ridna shkola, 4-5, 31–35.
Nekrash, L. M., Strilnyk, M. V. (2011). Vybir profesii: yak diiaty, shchob ne pomylytysia. Kyiv: Shkilnyi svit, 126.
Berdiuhyna, E. D. Proforyentatsyonnaia rabota v shkole (metodycheskye rekomendatsyy). Festyval pedahohycheskykh ydei «Otkrыtыi urok». Available at: http://festival.1september.ru/articles/412720
Pazdrii, V. Ia. (2014). Dosvid vykorystannia biznes-symuliatsii ViAL+ dlia provedennia turniriv dlia studentiv i shkoliariv. Treninhovi tekhnolohii v osviti ta biznesi: dosvid i perspektyvy zastosuvannia. Kyiv: KNEU, 43–44.
Pazdrii, V. Ia. (2015). Zmahannia u virtualnomu seredovyshchi biznes-symuliatsii ViAL+. Informatsiinyi visnyk Instytutu vyshchoi osvity DVNZ «Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet imeni Vadyma Hetmana, 1, 9–11.
Pazdrii, V. Ia. (2015). ViAL+ – interaktyvna biznes-symuliatsiia dlia efektyvnoi ekonomichnoi osvity. Informatsiinyi zbirnyk dlia dyrektora shkoly ta zaviduiuchoho dytiachym sadkom, 5-6 (34), 143–145.
Pazdrii, V., Banschykov, P.; Kriz, W. C., Eiselen, T., Manahl, W. (Eds.) (2014). Business Simulation Vial+ – An Interactive Learning Environment for Developing Management Skills. The shift from teaching to learning. W. Bertelsmann Verlag GmbH & Co. KG, Bielefeld, Germany, 476–488.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Віталій Ярославович Паздрій
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.