Методична модель формування в учнів 5–8 класів умінь самостійної роботи з підручником української літератури

Auteurs-es

  • Юлія Миколаївна Кошара Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського вул. Нікольська, 24, м. Миколаїв, Україна, 54030 Миколаївський національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова пр. Героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54025, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4283-6829

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54854

Mots-clés :

аналіз, синтез, завдання, літературні навички, експеримент, формування умінь, індивідуальна робота, педагогічні технології

Résumé

В статті порушується питання розвитку в учнів умінь самостійної роботи з підручником української літератури та пропонується методична модель розвитку необхідних умінь. Відповідно до результатів педагогічного експерименту учнів 5–8 класів, виявлено ряд проблем та розроблений комплексний підхід не тільки для їх уникнення, а й система завдань та вправ, методичні рекомендації для вчителів, що сприятимуть підвищенню якості знань підлітків основної школи

Biographie de l'auteur-e

Юлія Миколаївна Кошара, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського вул. Нікольська, 24, м. Миколаїв, Україна, 54030 Миколаївський національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова пр. Героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54025

Викладач

Кафедра сучасних мов 

Références

Vygotskij, L. S. (1985). Umstvennoe razvitie detej v processe obuchenija. Moscow, 144–146.

Fasolja, A. (2004). Meta, zmist, tehnologija uroku. Dyvoslovo, 8, 19.

Pligin, A. A. (2003). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: istorija i praktika. Moscow: «KSP+», 309.

Maksymenko, S. (2004). Samorozvytok sub’jekta navchal'noi' dijal'nosti. Psyholog, 5, 2–5.

Sytchenko, A. L. (2003). Shhe raz pro tehnologii' literaturnogo analizu. Dyvoslovo, 2, 59.

Koshara, Ju. M. (2006). Do pytannja pro suchasnyj pidruchnyk z ukrai'ns'koi' literatury. Ukrai'ns'ka literatura v zagal'noosvitnij shkoliju, 2, 15.

Publié-e

2015-11-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education