Методична модель формування в учнів 5–8 класів умінь самостійної роботи з підручником української літератури

Автор(и)

  • Юлія Миколаївна Кошара Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського вул. Нікольська, 24, м. Миколаїв, Україна, 54030 Миколаївський національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова пр. Героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54025, Україна https://orcid.org/0000-0003-4283-6829

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54854

Ключові слова:

аналіз, синтез, завдання, літературні навички, експеримент, формування умінь, індивідуальна робота, педагогічні технології

Анотація

В статті порушується питання розвитку в учнів умінь самостійної роботи з підручником української літератури та пропонується методична модель розвитку необхідних умінь. Відповідно до результатів педагогічного експерименту учнів 5–8 класів, виявлено ряд проблем та розроблений комплексний підхід не тільки для їх уникнення, а й система завдань та вправ, методичні рекомендації для вчителів, що сприятимуть підвищенню якості знань підлітків основної школи

Біографія автора

Юлія Миколаївна Кошара, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського вул. Нікольська, 24, м. Миколаїв, Україна, 54030 Миколаївський національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова пр. Героїв Сталінграду, 9, м. Миколаїв, Україна, 54025

Викладач

Кафедра сучасних мов 

Посилання

Vygotskij, L. S. (1985). Umstvennoe razvitie detej v processe obuchenija. Moscow, 144–146.

Fasolja, A. (2004). Meta, zmist, tehnologija uroku. Dyvoslovo, 8, 19.

Pligin, A. A. (2003). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: istorija i praktika. Moscow: «KSP+», 309.

Maksymenko, S. (2004). Samorozvytok sub’jekta navchal'noi' dijal'nosti. Psyholog, 5, 2–5.

Sytchenko, A. L. (2003). Shhe raz pro tehnologii' literaturnogo analizu. Dyvoslovo, 2, 59.

Koshara, Ju. M. (2006). Do pytannja pro suchasnyj pidruchnyk z ukrai'ns'koi' literatury. Ukrai'ns'ka literatura v zagal'noosvitnij shkoliju, 2, 15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-29

Номер

Розділ

Педагогічна освіта