Методична модель формування в учнів 5–8 класів умінь самостійної роботи з підручником української літератури
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54854Słowa kluczowe:
аналіз, синтез, завдання, літературні навички, експеримент, формування умінь, індивідуальна робота, педагогічні технологіїAbstrakt
В статті порушується питання розвитку в учнів умінь самостійної роботи з підручником української літератури та пропонується методична модель розвитку необхідних умінь. Відповідно до результатів педагогічного експерименту учнів 5–8 класів, виявлено ряд проблем та розроблений комплексний підхід не тільки для їх уникнення, а й система завдань та вправ, методичні рекомендації для вчителів, що сприятимуть підвищенню якості знань підлітків основної школи
Bibliografia
Vygotskij, L. S. (1985). Umstvennoe razvitie detej v processe obuchenija. Moscow, 144–146.
Fasolja, A. (2004). Meta, zmist, tehnologija uroku. Dyvoslovo, 8, 19.
Pligin, A. A. (2003). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: istorija i praktika. Moscow: «KSP+», 309.
Maksymenko, S. (2004). Samorozvytok sub’jekta navchal'noi' dijal'nosti. Psyholog, 5, 2–5.
Sytchenko, A. L. (2003). Shhe raz pro tehnologii' literaturnogo analizu. Dyvoslovo, 2, 59.
Koshara, Ju. M. (2006). Do pytannja pro suchasnyj pidruchnyk z ukrai'ns'koi' literatury. Ukrai'ns'ka literatura v zagal'noosvitnij shkoliju, 2, 15.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Юлія Миколаївна Кошара
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.