Методична модель формування в учнів 5–8 класів умінь самостійної роботи з підручником української літератури

Авторы

  • Юлія Миколаївна Кошара Николаевский Национальный университет имени В. А. Сухомлинского ул. Никольская, 24, г. Николаев, Украина, 54030 Николаевский Национальній университет караблестроения имени адмирала Макарова пр. Героев Сталинграда, 9, г. Николаев, Украина, 54025, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4283-6829

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54854

Ключевые слова:

аналіз, синтез, завдання, літературні навички, експеримент, формування умінь, індивідуальна робота, педагогічні технології

Аннотация

В статті порушується питання розвитку в учнів умінь самостійної роботи з підручником української літератури та пропонується методична модель розвитку необхідних умінь. Відповідно до результатів педагогічного експерименту учнів 5–8 класів, виявлено ряд проблем та розроблений комплексний підхід не тільки для їх уникнення, а й система завдань та вправ, методичні рекомендації для вчителів, що сприятимуть підвищенню якості знань підлітків основної школи

Биография автора

Юлія Миколаївна Кошара, Николаевский Национальный университет имени В. А. Сухомлинского ул. Никольская, 24, г. Николаев, Украина, 54030 Николаевский Национальній университет караблестроения имени адмирала Макарова пр. Героев Сталинграда, 9, г. Николаев, Украина, 54025

Преподаватель

Кафедра современных языков 

Библиографические ссылки

Vygotskij, L. S. (1985). Umstvennoe razvitie detej v processe obuchenija. Moscow, 144–146.

Fasolja, A. (2004). Meta, zmist, tehnologija uroku. Dyvoslovo, 8, 19.

Pligin, A. A. (2003). Lichnostno-orientirovannoe obrazovanie: istorija i praktika. Moscow: «KSP+», 309.

Maksymenko, S. (2004). Samorozvytok sub’jekta navchal'noi' dijal'nosti. Psyholog, 5, 2–5.

Sytchenko, A. L. (2003). Shhe raz pro tehnologii' literaturnogo analizu. Dyvoslovo, 2, 59.

Koshara, Ju. M. (2006). Do pytannja pro suchasnyj pidruchnyk z ukrai'ns'koi' literatury. Ukrai'ns'ka literatura v zagal'noosvitnij shkoliju, 2, 15.

Опубликован

2015-11-29

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование