Управління розвитком спортсменів з обмеженими фізичними можливостями у волейболі сидячи
DOI:
https://doi.org/10.15391/si.2021-4.14Ключові слова:
менеджмент, інвалідність спортсменів, волейболАнотація
Ця робота спрямована на вивчення особливостей супроводу спортсменів з обмеженими можливостями у волейболі сидячи. Застосовано метод дослідження тренувальної діяльності спортсменів з обмеженими можливостями у Національному відділенні волейболу Індонезії «Пелатнас» у Суракарті. Контингент цього дослідження склали спортсмени, тренери та адміністратори індонезійського NPC. Методи збору даних, що використовуються в дослідженні, включають активне спостереження, інтерв'ю та контентаналіз. Використовувалися два методи тріангуляції, а саме – тріангуляцію даних та метод тріангуляції. У методі перевірки достовірності даних використовувалась методика тріангуляції. Аналіз даних проводився у чотири етапи, а саме: етап збору даних, етап обробки даних, етап подання даних та етап підготовки висновків. Результати дослідження показали, що спортсмени у волейболі сидячи мають досить непогані результати. Спілкування між спортсменами, адміністраторами та тренерами команди гарне, вони завжди емоційно підтримують один до одного. Тренери для проведення занять із спортсменами з обмеженими можливостями в індонезійському волейболі, повинні мати національну ліцензію. Стан приміщень та інфраструктури забезпечує зручність у процесі тренувань спортсменів з обмеженими фізичними можливостями у волейболі сидячи. Система фінансування тренувального процесу спортсменів з обмеженими можливостями з волейболу сидячи здійснюється Міністерством молоді та спорту, а фінансова система, спрямована на забезпечення спортсменів з обмеженими можливостями з волейболу сидячи, і здійснюється з бюджету APBN. Тренувальний процес спортсменів з обмеженими фізичними
можливостями у волейболі сидчи добре спланований, на це вказує розроблена програма підготовки спортсменів, а плани тренувань відповідають планам національної збірної. Здійснюється короткострокове, середньострокове та довгострокове планування.
Посилання
Ahmadi, S., Marszałek, J., Gutierrez, G.L., & Uchida, M.C. (2020). Sedentary volleyball players. Kinesiology, no 52(2), 169–177. https://doi.org/10.26582/k.52.2.3
Blauwet, C., & Willick, S.E. (2012). The paralympic movement: Using sports to promote health,disability rights, and social integration for athletes with disabilities. PM and R, no 4(11), 851-856. https://doi.org/10.1016/j.pmrj.2012.08.015
Blumenstein, B., & Orbach, I. (2015). Psychological preparation for paralympic athletes: A preliminary study. Adapted Physical Activity Quarterly, no 32(3), 241-255.
https://doi.org/10.1123/APAQ.2014-0235
Dehghansai, N., Headrick, J., Renshaw, I., Pinder, R. A., & Barris, S. (2020). Olympic and Paralympic coach perspectives on effective skill acquisition support and coach development. Sport, Education and Society, no 25(6), 667-680. https://doi.org/10.1080/13573322.2019.1631784
DePauw, K.P. (2016). Research on Sport for Athletes with Disabilities. Adapted Physical Activity Quarterly, no 3(4), 292-299. https://doi.org/10.1123/apaq.3.4.292
Dieffenbach, K.D., & Statler, T.A. (2012). More similar than different: The psychological environment of paralympic sport. Journal of Sport Psychology in Action, no 3(2), 109-118. https://doi.org/10.1080/21520704.2012.683322
Dijkstra, H.P., Pollock, N., Chakraverty, R., & Alonso, J.M. (2014). Managing the health of the elite athlete: A new integrated performance health management and coaching model. British Journal of Sports Medicine, no 48(7), 523-531. https://doi.org/10.1136/bjsports-2013-093222
Fabiano, K., Hidayatullah, M.F., & Purnama, S.K. (2021). Implementation evaluation in paralympic sports achievement development. International Journal of Social Sciences, no 4(1), 15-27. https://doi.org/10.31295/ijss.v4n1.410
Fitzgerald, H. (2012). Paralympic Athletes and “Knowing Disability.” International Journal of Disability, Development and Education, no 59(3), 243-255.
https://doi.org/10.1080/1034912X.2012.697721
Hancock, D.J., Rymal, A.M., Ste-Marie, D.M., Varnes, J.R., Stellefson, M.L., Janelle, C.M., Dorman, S.M., Dodd, V., Miller, M. D., Crawford, J. J., Gayman, A. M., Tracey, J., Brown, H. E., Lafferty, M. E., Triggs, C., Esfandiari, A., Broshek, D. K., Freeman, J. R., Asif, I. M., …
Pedrosa, I. (2014). The Role of Gender in Educational Contexts and Outcomes. Psychology of Sport and Exercise, no 13(3), 48-55. https://doi.org/10.1016/j.pmr.2005.03.002
Hanrahan, S.J. (2015). Psychological Skills Training for Athletes With Disabilities. Australian Psychologist, no 50(2), 102-105. https://doi.org/10.1111/ap.12083
Kardiyanto, D.W. (2017). The Evaluation of Indonesia Paralympic Coaching. European Journal of Special Needs Education, no 2(4), 103-110. https://doi.org/10.5281/zenodo.891047
Macdonald, D. J., Beck, K., Erickson, K., & Côté, J. (2016). Understanding Sources of Knowledge for Coaches of Athletes with Intellectual Disabilities. Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, no 29(3), 242-249. https://doi.org/10.1111/jar.12174
McLoughlin, G., Fecske, C. W., Castaneda, Y., Gwin, C., & Graber, K. (2017). Sport participation for elite athletes with physical disabilities: Motivations, barriers, and facilitators. Adapted Physical Activity Quarterly, no 34(4), 421-441. https://doi.org/10.1123/apaq.2016-0127
Molik, B., Morgulec-Adamowicz, N., Marszałek, J., Kosmol, A., Rutkowska, I., Jakubicka, A., Kaliszewska, E., Kozłowski, R., Kurowska, M., Ploch, E., Mustafins, P., & Gómez, M. Á. (2017). Evaluation of game performance in elite male sedentary volleyball players. Adapted Physical Activity Quarterly, no 34(2), 104-124. https://doi.org/10.1123/apaq.2015-0028
Primeau, L., Akinsanya, F., & Apostolopoulos, N. (2015). On coaching the paralympic athlete. New Studies in Athletics, no 30(4), 64–74.
Yüksel, M.F., & Sevindi, T. (2018). Physical fitness profiles of sedentary volleyball players of the Turkish national team. Universal Journal of Educational Research, no 6(3), 556-561. https://doi.org/10.13189/ujer.2018.060318
Zuhriyah, A., Kristiyanto, A., & Purnama, S. K. (2020). Management of national paralympic committee indonesia (NPCI) of high-performance sport in klaten regency. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, no 24(8), 7416-7425. https://doi.org/10.37200/IJPR/V24I8/PR280756