Управління розвитком спортсменів з обмеженими фізичними можливостями у волейболі сидячи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/si.2021-4.14

Ключові слова:

менеджмент, інвалідність спортсменів, волейбол

Анотація

Ця робота спрямована на вивчення особливостей супроводу спортсменів з обмеженими можливостями у волейболі сидячи. Застосовано метод дослідження тренувальної діяльності спортсменів з обмеженими можливостями у Національному відділенні волейболу Індонезії «Пелатнас» у Суракарті. Контингент цього дослідження склали спортсмени, тренери та адміністратори індонезійського NPC. Методи збору даних, що використовуються в дослідженні, включають активне спостереження, інтерв'ю та контентаналіз. Використовувалися два методи тріангуляції, а саме – тріангуляцію даних та метод тріангуляції. У методі перевірки достовірності даних використовувалась методика тріангуляції. Аналіз даних проводився у чотири етапи, а саме: етап збору даних, етап обробки даних, етап подання даних та етап підготовки висновків. Результати дослідження показали, що спортсмени у волейболі сидячи мають досить непогані результати. Спілкування між спортсменами, адміністраторами та тренерами команди гарне, вони завжди емоційно підтримують один до одного. Тренери для проведення занять із спортсменами з обмеженими можливостями в індонезійському волейболі, повинні мати національну ліцензію. Стан приміщень та інфраструктури забезпечує зручність у процесі тренувань спортсменів з обмеженими фізичними можливостями у волейболі сидячи. Система фінансування тренувального процесу спортсменів з обмеженими можливостями з волейболу сидячи здійснюється Міністерством молоді та спорту, а фінансова система, спрямована на забезпечення спортсменів з обмеженими можливостями з волейболу сидячи, і здійснюється з бюджету APBN. Тренувальний процес спортсменів з обмеженими фізичними
можливостями у волейболі сидчи добре спланований, на це вказує розроблена програма підготовки спортсменів, а плани тренувань відповідають планам національної збірної. Здійснюється короткострокове, середньострокове та довгострокове планування.

Біографії авторів

Тауфік Ісмаїл, Університет Себеласа Марета

аспірант зі спортивних наук

Сугіянто, Університет Себеласа Марета

аспірант зі спортивних наук

Сапта Кунта, Університет Себелас Марет

аспірант зі спортивних наук

Посилання

Ahmadi, S., Marszałek, J., Gutierrez, G.L., & Uchida, M.C. (2020). Sedentary volleyball players. Kinesiology, no 52(2), 169–177. https://doi.org/10.26582/k.52.2.3

Blauwet, C., & Willick, S.E. (2012). The paralympic movement: Using sports to promote health,disability rights, and social integration for athletes with disabilities. PM and R, no 4(11), 851-856. https://doi.org/10.1016/j.pmrj.2012.08.015

Blumenstein, B., & Orbach, I. (2015). Psychological preparation for paralympic athletes: A preliminary study. Adapted Physical Activity Quarterly, no 32(3), 241-255.

https://doi.org/10.1123/APAQ.2014-0235

Dehghansai, N., Headrick, J., Renshaw, I., Pinder, R. A., & Barris, S. (2020). Olympic and Paralympic coach perspectives on effective skill acquisition support and coach development. Sport, Education and Society, no 25(6), 667-680. https://doi.org/10.1080/13573322.2019.1631784

DePauw, K.P. (2016). Research on Sport for Athletes with Disabilities. Adapted Physical Activity Quarterly, no 3(4), 292-299. https://doi.org/10.1123/apaq.3.4.292

Dieffenbach, K.D., & Statler, T.A. (2012). More similar than different: The psychological environment of paralympic sport. Journal of Sport Psychology in Action, no 3(2), 109-118. https://doi.org/10.1080/21520704.2012.683322

Dijkstra, H.P., Pollock, N., Chakraverty, R., & Alonso, J.M. (2014). Managing the health of the elite athlete: A new integrated performance health management and coaching model. British Journal of Sports Medicine, no 48(7), 523-531. https://doi.org/10.1136/bjsports-2013-093222

Fabiano, K., Hidayatullah, M.F., & Purnama, S.K. (2021). Implementation evaluation in paralympic sports achievement development. International Journal of Social Sciences, no 4(1), 15-27. https://doi.org/10.31295/ijss.v4n1.410

Fitzgerald, H. (2012). Paralympic Athletes and “Knowing Disability.” International Journal of Disability, Development and Education, no 59(3), 243-255.

https://doi.org/10.1080/1034912X.2012.697721

Hancock, D.J., Rymal, A.M., Ste-Marie, D.M., Varnes, J.R., Stellefson, M.L., Janelle, C.M., Dorman, S.M., Dodd, V., Miller, M. D., Crawford, J. J., Gayman, A. M., Tracey, J., Brown, H. E., Lafferty, M. E., Triggs, C., Esfandiari, A., Broshek, D. K., Freeman, J. R., Asif, I. M., …

Pedrosa, I. (2014). The Role of Gender in Educational Contexts and Outcomes. Psychology of Sport and Exercise, no 13(3), 48-55. https://doi.org/10.1016/j.pmr.2005.03.002

Hanrahan, S.J. (2015). Psychological Skills Training for Athletes With Disabilities. Australian Psychologist, no 50(2), 102-105. https://doi.org/10.1111/ap.12083

Kardiyanto, D.W. (2017). The Evaluation of Indonesia Paralympic Coaching. European Journal of Special Needs Education, no 2(4), 103-110. https://doi.org/10.5281/zenodo.891047

Macdonald, D. J., Beck, K., Erickson, K., & Côté, J. (2016). Understanding Sources of Knowledge for Coaches of Athletes with Intellectual Disabilities. Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, no 29(3), 242-249. https://doi.org/10.1111/jar.12174

McLoughlin, G., Fecske, C. W., Castaneda, Y., Gwin, C., & Graber, K. (2017). Sport participation for elite athletes with physical disabilities: Motivations, barriers, and facilitators. Adapted Physical Activity Quarterly, no 34(4), 421-441. https://doi.org/10.1123/apaq.2016-0127

Molik, B., Morgulec-Adamowicz, N., Marszałek, J., Kosmol, A., Rutkowska, I., Jakubicka, A., Kaliszewska, E., Kozłowski, R., Kurowska, M., Ploch, E., Mustafins, P., & Gómez, M. Á. (2017). Evaluation of game performance in elite male sedentary volleyball players. Adapted Physical Activity Quarterly, no 34(2), 104-124. https://doi.org/10.1123/apaq.2015-0028

Primeau, L., Akinsanya, F., & Apostolopoulos, N. (2015). On coaching the paralympic athlete. New Studies in Athletics, no 30(4), 64–74.

Yüksel, M.F., & Sevindi, T. (2018). Physical fitness profiles of sedentary volleyball players of the Turkish national team. Universal Journal of Educational Research, no 6(3), 556-561. https://doi.org/10.13189/ujer.2018.060318

Zuhriyah, A., Kristiyanto, A., & Purnama, S. K. (2020). Management of national paralympic committee indonesia (NPCI) of high-performance sport in klaten regency. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, no 24(8), 7416-7425. https://doi.org/10.37200/IJPR/V24I8/PR280756

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-13

Як цитувати

Ісмаїл, Т. ., Сугіянто, & Кунта, С. . (2023). Управління розвитком спортсменів з обмеженими фізичними можливостями у волейболі сидячи. Спортивні ігри, (4(22), 129–141. https://doi.org/10.15391/si.2021-4.14

Номер

Розділ

Статті