Дослідження рівня фізичної підготовленості студентів І-ІІ курсів українського державного університету залізничного транспорту

Автор(и)

  • Віталій Гринько Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-5118-9558
  • Вікторія Куделко Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-9252-8563
  • Анжеліка Єфремова Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-9986-3329

DOI:

https://doi.org/10.15391/si.2020-4.02

Ключові слова:

фізична підготовка, студенти, юнаки, фізична культура

Анотація

Визначено рівень фізичної підготовленості студентів Українського державного університету залізничного транспорту. У дослідженні взяли участь 76 студентів, які за станом здоров’я відносяться до основної медичної групи. В ході дослідження застосовувалися такі методи: теоретичний аналіз і узагальнення літературних джерел, педагогічний експеримент, тестування, методи математичної обробки результатів. Аналіз і узагальнення літературних джерел показали недостатнє вивчення вихідного рівня фізичної підготовленості студентів. Аналіз показників рівня фізичної підготовленості студентів І курсу показав, що в основному він відповідає «3» та «2» балам, у студентів ІІ курсу - «3» та «4». Найгірше у студентів І та ІІ курсів розвинена витривалість. На підставі результатів проведеного нами педагогічного дослідження, ми можемо зробити наступні висновки: 1. Своєчасна діагностика рівня фізичної підготовленості студентів на початку навчання в університеті (І курс) дозволяє вчасно виявити існуючі прогалини в їх фізичній підготовленості. 2. Своєчасна діагностика контроль фізичного стану в умовах вищої освіти дозволяють внести відповідні корективи в програму фізичного виховання з метою підвищення і подальшого розвитку основних фізичних якостей студентів. Результати педагогічного експерименту свідчать про те, що, на момент проведення тестування, більш високий рівень фізичної підготовленості мають юнаки II курсу. Слід зазначити, що студенти II курсу систематично відвідували заняття з фізичного виховання та дотримувалися певної програми щодо поліпшення загальної фізичної підготовленості, що позитивно вплинуло на рівень розвитку їх фізичних якостей т фізичної підготовленості в цілому. Планування, реалізація і управління навчальним процесом в закладах вищої освіти України може бути успішним тільки з урахуванням отримання об’єктивних даних фізичної підготовленості студентів.

Біографії авторів

Віталій Гринько, Український державний університет залізничного транспорту

старший викладач

Вікторія Куделко , Український державний університет залізничного транспорту

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Анжеліка Єфремова , Український державний університет залізничного транспорту

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Посилання

Гринько, В.М. (2015). Ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості. Слобожанський науковоспортивний вісник, 1(45), 55-59

Купрієнко, М.Л., & Кривець, І.Г. (2014). Пріоритетність аеробного напрямку занять з фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп ДонДУУ. Актуальні питання освіти, спорту та здоров'я у вищих навчальних закладах: матеріали I Всеукраїнської. наук.-практ. конф., 4 березня 2014 р., м. Донецьк. Донецьк: ДонДУУ, 210-219.

Новикова, Н.Б. (2011). Фрактальные методы и концепция экономически минимальных производственных систем в управлении инновациями. Вестник ЮРГТУ (НПИ), 2, 162-166.

Деминской, Л.О. (Ed.) (2010). Спорт, духовность и гуманізм в современном мире: материалы VII международной науч.-практ. Конференции. (г. Донецк, 14 октября 2010 г.)

Grinko, V.M., Kudelko, V.E., & Hlotov, Y.O. (2017). Training of students’ special endurance in ping pong sport circles. Physical education of students, 2, 52-60.

doi:10.15561/20755279.2017.0201.

Grinko, V., Kudelko, V., & Hlotov, Y. (2018). Prediction and increasing of general level of students endurance by the exercises of aerobic direction. Physical education of students, 1, 23-30. doi: 10.15561 / 20755279.2018.0104.

Grinko, V., & Kudelko, V. (2020). Theoretical and methodological aspects of the organization should be taken from the physical vivification of the most important sanctuary. Sporting Games. Sportyvni ihry, 2 (16), 4-20. doi: 10.15391 / si.2020-2.

Grinko VM. (2019) – Attitudes of students to physical culture and a healthy life. Motivation. The Journal of Physical Education and Sport (JPES). Romania, December 31, 2018, pp.

Grinko, V.M., Kudelko, V.E., Hlotov, Y.O. (2018). The Effect of Aerobic Engagement On Coordination. Its Dynamics and Prognosis. The Journal of Physical Education and Sport (JPES), 2350-2357. doi: 10.7752/jpes.2018.04354

Whelton, S.P., Chin, A., Xin, X., & He, J. (2002). Effect of aerobic exercise on blood pressure: a meta-analysis of randomized, controlled trials. Ann Intern Med;136, p.493-503.

World Health Organization (2010). Global recommendations on physical activity for health. Geneva, Switzerland, WHO, 1-60.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-11

Як цитувати

Гринько, . В., Куделко , В., & Єфремова , А. (2020). Дослідження рівня фізичної підготовленості студентів І-ІІ курсів українського державного університету залізничного транспорту. Спортивні ігри, (4(18), 14–21. https://doi.org/10.15391/si.2020-4.02

Номер

Розділ

Статті