Результати опитування студентів, щодо ефективності застосування засобів гри рінго у процесі фізичного виховання

Автор(и)

  • Галина Лаврін Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6750-8421
  • Ірина Середа Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0002-1517-5618

DOI:

https://doi.org/10.15391/si.2020-1.03

Ключові слова:

рінго, фізичне виховання студентів, засоби гри в рінго

Анотація

Актуальність дослідження зумовлюється, з одного боку, цінністю гри рінго як доступного і цікавого засобу фізичного виховання майбутніх педагогів, а з іншого – необхідністю перевірки ефективності та доцільності застосування засобів гри на заняттях з фізичного виховання. Одним із шляхів визначення ефективності та доцільності вивчення
гри рінго на заняттях з фізичного виховання було опитування. Тому мета даного дослідження полягала у вивченні ставлення студентів до використання засобів гри рінго на заняттях з фізичного виховання. Матеріал і методи. У дослідженні брали участь 64 студенти. Дослідження проводилося протягом одного навчального семестру. В кінці
навчального семестру, коли студенти засвоїли гру в рінго, провели анкетування. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел; методи опитування: анкетування, бесіди, інтерв’ю. Результати дослідження. З метою вивчення поглядів студентів на зміст і організацію процесу навчання гри в рінго на заняттях з
фізичного виховання, нами було проведено опитування. Узагальнивши результати анкетувань, ми виявили, що 72% опитаних студентів своєю улюбленою навчальною дисципліною вважають фізичне виховання, більшість опитаних студентів (75,2%) надають перевагу вивченню навчального матеріалу із спортивних ігор. 31% опитаних надають
перевагу вивченню рінго, що переважає у порівнянні із іншими видами спортивних ігор (відповідно, волейбол - 29%, баскетбол – 21%, футбол – 19%). Усі опитані студенти запевняють, що навчились грати в рінго та стверджують про легкість вивчення даної спортивної гри. Усі опитані визнають, що потрібно запроваджувати вивчення гри в рінго у навчальну програму з фізичного виховання у ЗВО. Студенти окрім активного дозвілля, вбачають практичну цінність вивченого засобу у майбутній професійній діяльності. Висновки. Узагальнивши результати анкетувань, ми виявили, що більшість опитаних студентів мають стійкий інтерес до гри рінго та рекомендують вивчати спортивну гру своїм знайомим. Усі опитані студенти стверджують, що за відведений час навчилися грати в рінго, та рекомендують впроваджувати нові засоби на заняттях з фізичного виховання, стверджуючи про підвищення інтересу на заняттях з фізичного виховання. Отже, отримані результати опитування є опосередкованим підтвердженням ефективності та доцільності навчання студентів гри в рінго.

Біографії авторів

Галина Лаврін, Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Ірина Середа, Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка

кандидат педагогічних наук

Посилання

Лаврін, Г. З., & Кучер, Т. В. (2009). Рінго – ефективний засіб фізичного виховання студентської молоді. Матеріали регіонального науково-практичного семінару: Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту студентської молоді. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 92-94.

Лаврін, Г. З., & Середа, І. О. (2019). Реалізація завдань професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних вузів засобами гри в рінго. Спортивні ігри, 1 (11), 16-23. doі.10.5281/zenodo.2543540.

Лаврін, Г. З. (2016). Способи та прийоми підвищення цікавості занять з фізичного виховання у ВНЗ. Scientific Journal VIRTUS, 6 April, 146-150.

Стефанов, В. Ринго в «Русской гимназии». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ringo.org.pl/irf/images/referat/ringo_w_rosji.pdf.

Раєвський, Р.Т., Третьяков, М.О., & Канішевський, С.М. (2003). Фізичне виховання. Навчальна програма для вищих навчальних закладів України ІІІ і ІV рівнів акредитації.К. : МОН України, 22 с

Шиян, Б., & Максимів, Г. (2006). Характеристика ставлення шестикласників до уроків фізичної культури та різних розділів навчальної програми. Вісник Прикарпатського університету. Сер.: Фізична культура, ІІ, 95-104.

Anioł-Strzyżewska, K., Obmiński, Z., & Stasch, A. (2016). Badania empiryczne optymalnej formy aktywności fizycznej mężczyzn w wieku średnim. Medyczne zeszyty naukowe Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie, 1, 5-20.

Anioł-Strzyżewska, K. (2010). Ringo – jeszcze jedna pasja sportowo-organizacyjna prof. W. Starosty. [W:] Kariera naukowa czy pasja życia? W. Starosta., Międzynarodowe Stowarzyszenie Motoryki Sportowej. Instytut Sportu w Warszawie. Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku. Warszawa, 418.

Kolomiytseva, O. E., & Anatskyi, R. V. (2017). Fitness callanetics in physical education of girl students. Physical education of students, 2, 66-71.

Lavrin, H., Sereda, I., Kucher, T., Grygus, I., Cieślicka, M., Napierała, M., Muszkieta, R. & Zukow, W. (2019). Efficiency Means the Game Ringo the Classroom Physical

Education. International Journal of Applied Exercise Physiology. 8, 3 (Sep. 2019), 8-15. Doi: 10.26655/IJAEP.2019.9.2

Lavrin, H. Z. (2017). Technology of concentrated training as one of ways to optimization students’ basketball trainings. Physical education of students, 21(2), 78-83.

Sereda, I.O., Lavrin, G.Z., & Kucher, T.V. (2017). Influence of Yoga means on students’ biological age indicators. Physical education of students, 21(3), 140-145.

Starosta, W. (2006). Poziom koordynacji ruchowej i skoczności uprawiających ringo. [W:] Globalna i lokalna koordynacja ruchowa w wychowaniu fizycznym i sporcie (W. Starosty).

Międzynarodowe Stowarzyszenie Motoryki Sportowej, Vol. 19. Zamiejscowy Wydział Kultury Fizycznej poznańskiej AWF w Gorzowie. Warszawa, 326-333.

Starosta, W., & Wangryn, M. (2012). ABC polskiej gry w ringo (Metodyka nauczania techniki itaktyki) [ABC of Polish ringo game (Methodology of technique and tactic teaching and improvement).Międzynarodowe Stowarzyszenie Motoryki Sportowej. Polskie Towarzystwo Ringo. Warszawa, Vol.36, 146.

Starosta, W., & Wangryn, M. Ringo – Polish Sports Game for Everybody. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://irf.ringo.org.pl/index.php/game-rules/ringo-polishsports-game-for-everybody.

Strybel, Robert. (2009). Polish-Originated Sport For Fun, Fitness. • Sat, Nov 21, – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ampoleagle.com/polishoriginated-sport-for-fun-fitnessp1809-179.htm

Strzyżewski,W. (1979). Popularization of Ringo as a Method of Movement-, Health- and Recreation Education. [In:] Sporterziechung und Evaluation. Schriftenreihe des Bundesinstitut fur Sportwissenschaft, Verlag Karl Hofmann, Schorndorf, Band, 6, 132-136.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-14

Як цитувати

Лаврін, . Г., & Середа, . І. (2024). Результати опитування студентів, щодо ефективності застосування засобів гри рінго у процесі фізичного виховання. Спортивні ігри, (1(15), 25–33. https://doi.org/10.15391/si.2020-1.03

Номер

Розділ

Статті