Дослідження базової интерпретативної перспективи тренерського менеджменту в спеціальних спортивних класах

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15391/si.2021-4.10

Ключові слова:

менеджмент, розвиток спортсменів

Анотація

Адміністрація організації з метою досягнення поставлених цілей повинна максимально ефективно використовувати наявні у неї ресурси. Організація є ефективною, якщо її адміністрація з метою досягнення запланованих завдань використовує оптимальні принципи керівництва, ефективні види діяльності в рамках установи. Для оптимізації управління необхідно розглядати кілька аспектів, таких як: організаційна структура, розвиток спортсменів і обмеження всередині організації. Мета даного дослідження – визначити систему управління спортивними класами в SMP Negeri 1
Surakarta. Даний тип дослідження включає якісні дослідження, базові інтерпретаційні
дослідження. Дослідники використовували метод інтерв'ю, спостереження і
контентаналіз. У даному дослідженні використовувався збір даних, їх аналіз та
узагальнення, представлення даних і формування висновків. Результати даного дослідження показують, що адміністрація організації, в якій функціонують спеціальні спортивні класи SMP Negeri 1 Surakarta, здійснювали функції управління, включаючи планування, організацію, керівництво і контроль. Спеціальні спортивні класи SMP Negeri 1 Surakarta мають дві моделі тренерської роботи, а саме тренувальну і освітню. Тренер подає заявку на програму періодизації тренувань. В кінці кожного року проводиться оцінка результатів роботи, ефективності тренувальних програм, наданих тренером, досягнень спортсменів і проблем, що виникають в роботі спеціальних спортивних класів SMP Negeri 1 Surakarta.

Біографії авторів

Аді Баю, Університет Себеласа Марета

аспірант зі спортивних наук

Сугіянто, Університет Себеласа Марета

аспірант зі спортивних наук

Трі Априліянто, Університет Себеласа Марет

аспірант зі спортивних наук

Посилання

Adi S., A., & Soenyoto, T. (2020). Sport Specific Class Analysis And Urgency. Jp.Jok (Jurnal Pendidikan Jasmani, Olahraga Dan Kesehatan), 3(2), 192-200. https://doi.org/10.33503/jp.jok.v3i2.790

Adzalika, A.R., Soegiyanto, & Rumini (2019). The Evaluation of Athletes’ Achievement Coaching Program of Measurable Sports (Athletics, Weightlifting, Archery, and Swimming) in Lampung Province. Journal of Physical Education and Sport, 8(1), 56-61. DOI https://doi.org/10.15294 /jpes.v8i1.26843

Allung, J.R., Soegiyanto, & Kusuma, D. W. Y. (2019). Evaluating Coaching Achievement Taekwondo Sports Branch of Students Development Center and Sport Training NTT. Journal of Physical Education and Sports, no 8(2), 116-120. DOI https://doi.org/10.15294 /jpes.v8i2.27486

Andriani, A., & Awang Irawan, F. (2019). Coaching Evaluation for Women’s Volleyball Sports Year 2018 Semarang City Article Info. Journal of Physical Education and Sports, no 8(1), 11–18.

Dania, A., & Karteroliotis, K. (2016). The association between exercise type and students’ academic performance within school-based physical activity programs. ICERI2016 Proceedings, 8508–8515. https://doi.org/10.21125/iceri.2016.0939

Hancock, D.J., Rymal, A.M., Ste-Marie, D.M., Varnes, J.R., Stellefson, M.L., Janelle, C.M., Dorman, S.M., Dodd, V., Miller, M.D., Crawford, J.J., Gayman, A.M., Tracey, J.,

Brown, H.E., Lafferty, M.E., Triggs, C., Esfandiari, A., Broshek, D.K., Freeman, J.R., Asif, I.M., … Pedrosa, I. (2014). The Role of Gender in Educational Contexts and Outcomes.

Psychology of Sport and Exercise, no 13(3), 48-55. https://doi.org/10.1016/j.pmr.2005.03.002 Harris-Reeves, B. E., Skinner, J., Milburn, P., & Reddan, G. (2016). Applying Behavior Management Strategies in a Sport-Coaching Context. Journal of Coaching Education, no 6(2), 87-102. https://doi.org/10.1123/jce.6.2.87

Iswoyo, T., Kristiyanto, A., & Doewes, M. (2018). Sustainability of Sport-Specific Class in Senior High School. International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding, no 5(5), 317-323. https://doi.org/10.18415/ijmmu.v5i5.460

Lumintuarso, R., Suharjana, Widiyanto, & Ndayisenga, J. (2021). Sports management of indonesian sports athletics preparations in Asian games 2018. International Journal of Human Movement and Sports Sciences, no 9(1), 56-61. https://doi.org/10.13189/saj.2021.090108

Nicolas, M., Gaudreau, P., & Franche, V. (2011). Perception of coaching behaviors, coping, and achievement in a sport competition. Journal of Sport and Exercise Psychology, no 33(3), 460-468. https://doi.org/10.1123/jsep.33.3.460

Radošević, I., Gavrilović, A., Parčina, I., & Ahmić, D. (2020). Coaching management in the sports industry. Sport Science, no 13(2), 134-141.

Rahmad, F., Kristiyanto, A., & Riyadi, S. (2019). The Achievement-Driven Coaching Management Of Early-Age Football Sport At Tunas Muda Football School In Bengkulu City. Journal of Education, Health and Sport, no 9(4), 231-243.

Salahuddin, M., Haluti, A., & Nurhikmah. (2021). Futsal sports coaching achievements of Banggai regency (A case study in Banggai regency). International Journal of Human Movement and Sports Sciences, no 9(1), 117-123. https://doi.org/10.13189/saj.2021.090116

Santos, F., & Callary, B. (2020). An athlete’s journey to become a positive development-focused coach through professional football: moving between theory and practice. Sports Coaching Review, no 9(1), 71–94. https://doi.org/10.1080/21640629.2018.1558897

Valentino, R.F., & Ardian, A. (2017). Hubungan antara Kecerdasan Emosional dengan Prestasi Belajar Siswa Kelas Khusus Olahraga. Jurnal Olahraga, no 3(1), 41-50.

https://doi.org/10.37742/jo.v3i1.71

Vural, M., & Çoruh, Y. (2019). The effect of students of sports management and coaching education department on entrepreneurial tendencies of career plans. International Journal of Evaluation and Research in Education, no 8(2), 351-355. https://doi.org/10.11591/ijere.v8i2.16319

Widianto, B.K., Kristiyanto, A., & Liskustyawati, H. (2020). The Implementation of Football Sports Coaching Management at Darul Huda Mayak Ponorogo Islamic Boarding School. Budapest International Research and Critics in Linguistics and Education (BirLE) Journal, no 3(4), 2282-2291. https://doi.org/10.33258/birle.v3i4.1511

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-13

Як цитувати

Баю, . А., Сугіянто, & Априліянто, Т. . (2023). Дослідження базової интерпретативної перспективи тренерського менеджменту в спеціальних спортивних класах. Спортивні ігри, (4(22), 98–104. https://doi.org/10.15391/si.2021-4.10

Номер

Розділ

Статті