Застосування рухливих ігор для розвитку фізичних якостей плавців 8 - 9 років

Автор(и)

  • Лілія Шейко Харківська державна академія фізичної культури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15391/zenodo.2543602

Ключові слова:

плавці, фізичні якості, розвиток, засоби

Анотація

Метою дослідження стало вивчення впливу застосування рухливих ігор на розвиток фізичних якостей плавців 8 – 9 років. Матеріал і методи: У дослідженні взяли участь 20 дітей 8–9 років, які регулярно відвідують тренувальні заняття з плавання. Випробовувані були поділені на дві групи: по 10 плавців з однаковим рівнем підготовленості
(експериментальна (ЕГ), контрольна (КГ)). Збір даних здійснювався в навчально - тренувальних групах басейну «Піонер» (КЗ МСДЮСШОР з водних видів спорту Яни Клочкової). Застосовані: аналіз літературних джерел; метод тестів (контрольні випробування); педагогічний експерімент; педагогічне спостереження; метод математичної обробки даних дослідження. Результати: дослідження виявило, що плавці ЕГ істотно поліпшили результати тестів завдяки застосуванню комплексу рухливих ігор під час навчально-тренувальних занять. У КГ також спостерігалося поліпшення показників, однак воно було не настільки відчутним в порівнянні з ЕГ. Висновки: було встановлено, що
рухові ігри є невід'ємною частиною підготовки плавців. Запропонована методика застосування рухливих ігор під час тренувальних занять з юними плавцями дозволила значною мірою підвищити рівень фізичних якостей спортсменів-плавців 8 – 9 років.

Посилання

Булгакова, Н. Ж. (2001). Плавание. М. : Физкультура и спортс.

Булгакова, Н. Ж. (2002). Познакомьтесь – плавание. М. : Астрель.

Булгакова, Н. Ж. (2011). Игры у воды, на воде. М. : Физкультура и спорт.

Васильев, В. С. (2010). Обучение детей плаванию. М. : Физкультура и спорт.

Ганчар, И. Л. (1998). Плавание. Теория и методика преподавания. Минск : Четыре четверти.

Еремеева, Л. Ф. (2005). Научите ребенка плавать. Программа обучения плаванию детейm дошкольного и младшего школьного возраста. М. : Детсво-Пресс.

Звізда, І. С. (2002). Ігри та вправи на воді для початкового навчання плавання. Чернівці : ЧНУ.

Иорданская, Ф. А. (2006). Мониторинг здоровья и функциональная подготовленность высококвалифицированных спортсменов в процессе учебно-тренировочной работы и соревновательной деятельности. М. : Советский спорт.

Макаренко, Л. П. (2009). Подготовка юных пловцов. М. : Физкультура и спорт.

Никитский, Б. Н. (2009). Плавание. М. : Просвещение.

Осокина, Т. И. (2011). Как научить детей плавать. М. : Просвещение.

Погребной, А. И. (1999). О некоторых принципах обучения плаванию. Теория и практика физической культуры и спорта, 3, 59-63.

Программа обучения плаванню. Retrieved from https:// zddou25.edumsko.ru.

Птушко, Н. (2005). Технология применения соревновательно-игрового метода на уроках физического воспитания для активизации двигательной деятельности учащихся.

Первое сентября, 11(9). Retrieved from http://spo.1september.ru/2005/11/9.htm.

Шейко, Л. В. (2016). Использование игрового метода для формирования волевой активности у младших школьников при обучении плаванию. Спортивные игры, 1, 75-79.

Шейко, Л. В. (2017). Применение подвижных игр для предупреждения возникновения чувства страха у детей младшего школьного возраста на этапе освоения с водой. Спортивные игры, 1, 84-88.

Шейко, Л. В. (2018). Эффективность применения подвижных игр в воде на этапах начального обучения плаванию детей младшего школьного возраста. Слобожанський науково-спортивний вісник, 2(64), 88-93. doi:10.15391/snsv.2018-2.017

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-23

Як цитувати

Шейко, . Л. (2024). Застосування рухливих ігор для розвитку фізичних якостей плавців 8 - 9 років. Спортивні ігри, (1(11), 67–74. https://doi.org/10.15391/zenodo.2543602

Номер

Розділ

Статті