Про журнал
Галузь та проблематика
«ScienceRise: Pedagogical Education» – науковий рецензований журнал, що публікує оригінальні дослідження, присвячені неперервній освіті протягом життя.
Проблематика, що досліджується в наукових публікаціях, охоплює наступні напрямки:
– освіти дорослих,
– професійна освіта,
– початкова освіта,
– спеціальна освіти.
Мета таких публікацій – доведення до широкого кола науковців та практиків в галузі освіти сучасних розробок, спрямованих на впровадження в освітні процеси для підвищення їх ефективності. Зокрема:
– за напрямком освіти дорослих – формування в них нових навичок і компетенцій для адаптації до вимог ринку праці, що швидко змінюються через інформаційно-технологічні трансформації в суспільстві,
– за напрямком професійної освіти – формування адаптаційних можливостей учнів до сучасних вимог роботодавців,
– за напрямком початкової освіти – правильної орієнтації учнів відповідно до їх здібностей,
– за напрямком спеціальної освіти – створення максимально комфортної адаптації людей, що мають порушення у фізичному розвитку, до соціуму.
Усі названі тематики, що охоплені концепцією неперервної освіти, можуть розглядатися також через парадигму дистанційного навчання.
Журнал видається 4 рази на рік та має сферою розповсюдження увесь світ, не обмежуючи авторів за будь-якою ознакою.
Політика видавництва
При розробці положень видавничої політики журналу «ScienceRise: Pedagogical Education» редакція керувалася рекомендаціями Комітету з етики публікацій – Committee on Publication Ethics (COPE).
Невід’ємною частиною політики видавництва є етичні засади діяльності, з якими можна ознайомитись за посиланням.
З моменту початку неспровокованої повномасштабної збройної агресії Російської Федерації проти України 24 лютого 2022 року видавництво переглянуло свою політику та ввело додаткові положення щодо співпраці з фізичними та юридичними особами.
Редакція журналу «ScienceRise: Pedagogical Education» не співпрацює з фізичними та юридичними особами – резидентами Російської Федерації та Республіки Білорусь, особами, що перебувають на території цих держав, прямо або опосередковано спонсоруються з їх боку або знаходяться у Державному реєстрі санкцій або інших санкційних списках, а також у разі наявності інформації від визнаних та надійних джерел (державних органів, міжнародних організацій тощо) про причетність автора(-ів) до відмивання грошей або фінансування тероризму.
Якщо редакцією буде виявлено, що зазначені фізичні або юридичні особи спотворили інформацію про своє місцезнаходження, особу чи будь-яку іншу суттєву інформацію, щоб уникнути обмежень щодо прийняття рукопису до розгляду або публікації, або з будь-якої іншої причини, будуть дотримані відповідні дії відповідно до політики редакції, а саме видалення рукопису статті, якщо він знаходиться на розгляді, або видалення опублікованої статті.
Історія журналу
Журнал «ScienceRise: Pedagogical Education» почав видаватися з травня 2016 року.
З 2016 року журнал був включений до переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних досліджень.
У 2017 журнал включений в DOAJ, WorldCat, Index Copernicus Journals Master List.
У 2020 журнал був включений в «Перелік наукових фахових видань України» (категорія «Б») (наказ МОН України № 886 від 02.07.2020) зі спеціальностей: 011 – Освітні, педагогічні науки; 012 – Дошкільна освіта; 013 – Початкова освіта; 014 – Середня освіта (за предметними спеціальностями); 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями); 016 – Спеціальна освіта.
У 2021 журнал включений в ERIH PLUS, EBSCOhost та ін., індексація журнала постійно поновлюється новими базами даних. Також з 2021 року видавець журналу став членом комітету з етики наукових публікацій (СOPE).
Ми пишаємося нашими авторами! Ми працюємо заради вас!