Соціально-педагогічний супровід соціалізації іноземних студентів: досвід практичної реалізації в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.100404Ключові слова:
захист, допомога, підтримка, соціальність, дослідно-експериментальна роботаАнотація
У статті представлено досвід впровадження структурно-функціональної моделі соціально-педагогічного супроводу соціалізації іноземних студентів, яке здійснювалося в освітньо-культурному середовищі ВНЗ. Визначено сутність поняття «соціально-педагогічний супровід» стосовно соціалізації іноземних студентів. Висвітлено напрями соціально-педагогічної діяльності щодо реалізації супроводу, розглядаються форми роботи з представниками освітньо-культурного середовища та іноземними студентами на адаптаційно-мотиваційному, інтеграційно-діяльнісному та індивідуалізаційно-самореалізаційному етапах супроводу
Посилання
- Belicheva, S. A., Belinskaya, S. A. (2013). Sotsialno-pedagogicheskaya diagnostika i soprovozhdeniye sotsializatsii nesovershennoletnikh. Rostov-on-Don: Feniks, 380.
- Ruzhanova, A. (2015). Social-pedagogical promotion of Ukraine’s integration processes and improvement of corresponding specialists’professional training. Zbirnyk naukovykh prats Khmel'nyts'koho instytutu sotsial'nykh tekhnolohiy Universytetu «Ukrayina», 11, 98–101.
- Streltsova, V. Yu. (2008). Social'no-pedagogichnyi suprovid procesu social`noyi adaptaciyi studentiv tvorchih special`nostei do umov kulturno-osvitnogo seredovyshha. Sotsial'na pedahohika: teoriya ta praktyka, 3, 27–32.
- Borysova, A. O. (2016). Transformation of the worldview of foreign students in the process of inretcultural adaptation in the country of education. Kharkivs'kyi natsional'nyi pedahohichnyi universytet im. H. S. Skovorody. Kharkiv, 22.
- Ding, S. (2009). Psychological support for social adaptation of Chinese students in Ukraine. Pivdennoukrayins'kyi natsional'nyi pedahohichnyi universytet imeni K. D. Ushyns'koho. Odessa, 20.
- Golovko, V. A. (2015). Pedagogical Support of Foreign Students’ Professional Self-Education in HigherTechnical Educational Institutions. Kharkivs'kyi natsional'nyi pedahohichnyi universytet im. H. S. Skovorody. Kharkiv, 20.
- Semenenko, I. Ye. (2015). Pedagogichnyi suprovid fahovoyi pidgotovky inozemnyh studentiv vyshhyh tehnichnyh navchal`nyh zakladiv. Kharkiv: Madrid, 143.
- Shteimiller, I. O. (2014). Educational Support sociocultural adaptation foreign students during training in ukrainian university. Aktualnі problemi derzhavnogo upravlіnnya, pedagogіki ta psikhologіi, 2, 97–100.
- Porokh, D. O. (2011). Social-pedagogical conditions during the adaptation proсess by foreign students to study in medical Universities of Ukraine. Luhans'kyi natsional'nyi universytet imeni Tarasa Shevchenka. Luhansk, 22.
- Vykhrushch-Oleksyuk, O. A. (2015). The social and psychological foreign students support in terms of integration educational processes. Humanitarian Bulletin SU “Pereyaslav-Khmelnitsky Pedagogikal University by H. Skovoroda”, 6 (36), 362–375.
- Maksimchuk, E. D. (2015). Sotsialno-psikhologicheskoye soprovozhdeniye mezhkulturnoy adaptatsii inostrannykh studentov. Vestnik TGPU, 11, 87–92.
- Mardakhaev, L. V. (2010). Social-Pedagogical Support of a Personin Vital Situation. Pedagogicheskoye obrazovaniye i nauka, 6, 4–11.
- Mishhenko, N. I. (2012). Socialno-pedagogichnyj suprovid osobystisno-profesijnogo rozvytku maibutnih fahivciv zasobamy studentskoyi subkultury. Sotsial'na pedagogika: teoriya ta praktyka, 2, 78–84.
- Tadaeva, A. V. (2016). Social and pedagogical accompaniment of schoolchildren socialization in modern information field. Luhans'kyi natsional'nyi universytet imeni Tarasa Shevchenka. Luhansk, 20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olena Bilyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.