Зміст та специфіка дослідницької діяльності майбутніх вчителів-філологів: результати експериментального навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102440Ключові слова:
психолого-педагогічні механізми впливу, продуктивна дослідницька діяльність, професійна підготовка, майбутній вчитель-філологАнотація
У статті зроблено спробу визначити психолого-педагогічні механізми впливу на продуктивну дослідницьку діяльність майбутнього вчителя-філолога в контексті компетентнісного підходу. Наголошено на пріоритетності та значущості професійно спрямованої науково-дослідної роботи в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів-філологів. Розкрито систему пошуково-дослідницьких завдань, яка заснована на сучасних вимогах до майбутніх педагогів, що висуваються до їх підготовки
Посилання
- Andrushchenko, V. (2011). Strategic Iinitiatives. Higher education of Ukraine, 4, 5–7.
- Drach, I. I. (2005). Evaluation of creative potential of university students. Problems of education, 41, 153–160.
- Zyazyun, I. A. (Ed.) (2011). Teaching skills in system of vocational and artistic competence. IX International pedagogical materials and artistic readings memory of Professor O. P. Rudnytska. Chernovtsy: Zelena Bukovina, 3 (7), 640.
- Mykytyuk, O. M. (2001). Formation and development of research in higher educational institutions of Ukraine (historical and pedagogical aspect). Kharkiv: OBC, 256.
- Nabokа, O. G. (2010). Research activity of students as professionally oriented technology. Science and Education, 7, 165–168.
- Sushchenko, L. A. (2012). Analysis of the scientific contribution of modern researchers to solve problems of organization of research work for future teachers in vocational training. Pedagogical Sciences: theory, history, innovative technologies, 8, 329–337.
- Sheyko, V. M., Kushnarenko, N. M. (2002). The organization and methods of research activities. Kyiv: Znannya-Press, 295.
- Frolov, M. O. (2004). Research work at the Institute of Postgraduate Education. Postgraduate education in Ukraine, 1, 87–92.
- Uysimbayeva, N. (2010). Scientific research activity of future specialist. Scientific notes, 88, 243–246.
- Furman, A. (2010). Pedagogy as mental activity sphere: sector, function, object, method. Education and Management, 1, 30–44.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olena Artemenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.