Зміст та специфіка дослідницької діяльності майбутніх вчителів-філологів: результати експериментального навчання

Автор(и)

  • Olena Artemenko Класичний приватний університет вул. Жуковського, 70-б, м. Запоріжжя, Україна, 69002, Україна https://orcid.org/0000-0001-7037-0902

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102440

Ключові слова:

психолого-педагогічні механізми впливу, продуктивна дослідницька діяльність, професійна підготовка, майбутній вчитель-філолог

Анотація

У статті зроблено спробу визначити психолого-педагогічні механізми впливу на продуктивну дослідницьку діяльність майбутнього вчителя-філолога в контексті компетентнісного підходу. Наголошено на пріоритетності та значущості професійно спрямованої науково-дослідної роботи в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів-філологів. Розкрито систему пошуково-дослідницьких завдань, яка заснована на сучасних вимогах до майбутніх педагогів, що висуваються до їх підготовки

Біографія автора

Olena Artemenko, Класичний приватний університет вул. Жуковського, 70-б, м. Запоріжжя, Україна, 69002

Аспірант

Посилання

  1. Andrushchenko, V. (2011). Strategic Iinitiatives. Higher education of Ukraine, 4, 5–7.
  2. Drach, I. I. (2005). Evaluation of creative potential of university students. Problems of education, 41, 153–160.
  3. Zyazyun, I. A. (Ed.) (2011). Teaching skills in system of vocational and artistic competence. IX International pedagogical materials and artistic readings memory of Professor O. P. Rudnytska. Chernovtsy: Zelena Bukovina, 3 (7), 640.
  4. Mykytyuk, O. M. (2001). Formation and development of research in higher educational institutions of Ukraine (historical and pedagogical aspect). Kharkiv: OBC, 256.
  5. Nabokа, O. G. (2010). Research activity of students as professionally oriented technology. Science and Education, 7, 165–168.
  6. Sushchenko, L. A. (2012). Analysis of the scientific contribution of modern researchers to solve problems of organization of research work for future teachers in vocational training. Pedagogical Sciences: theory, history, innovative technologies, 8, 329–337.
  7. Sheyko, V. M., Kushnarenko, N. M. (2002). The organization and methods of research activities. Kyiv: Znannya-Press, 295.
  8. Frolov, M. O. (2004). Research work at the Institute of Postgraduate Education. Postgraduate education in Ukraine, 1, 87–92.
  9. Uysimbayeva, N. (2010). Scientific research activity of future specialist. Scientific notes, 88, 243–246.
  10. Furman, A. (2010). Pedagogy as mental activity sphere: sector, function, object, method. Education and Management, 1, 30–44.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Artemenko, O. (2017). Зміст та специфіка дослідницької діяльності майбутніх вчителів-філологів: результати експериментального навчання. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (13), 8–12. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.102440

Номер

Розділ

Педагогічна освіта