Підготовка учнів до олімпіад з інформатики як засіб для вибору майбутньої професійної діяльності в галузі ІТ
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107709Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, система управління навчальними матеріалами, MOODLE, Технічний ліцей, веб-дизайнАнотація
У дослідженні розглянуто використання у Технічному ліцеї м. Києва системи управління навчальними матеріалами для підготовки учнів до олімпіади з веб-дизайну. Проаналізовано діяльність вчителя інформатики в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Отримуючи певні знання під час підготовки до олімпіад з інформатики, учні більш свідомо зможуть обирати майбутню професію у галузі інформаційних технологій
Посилання
- Lukashevych, M. P., Syngaevskaya, Y. V., Bondarchuk, E. Y. (2004). Psyhologiya truda [Psychology of Labor]. Kyiv: MАUP, 112.
- Morgun, V. F. (Ed.) (2008). Psyhologo-pedagogichnyi suprovid profilizaciyi osvity: teoriya i praktyka. Poltava: Poltavskyi oblasnyi instytut pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity im. M. V. Ostrogradskogo, 68.
- Minenko, V. L. (2012). Proforientaciya molodi yak mehanizm formuvannya svidomogo profesiynogo vyboru [Professional orientation of youth as a mechanism for the formation of conscious professional choice]. Publichne upravlinnya: teoriya ta praktyka, 1 (9), 118–122.
- Zavitrenko, D. Zh. (2015). Osoblyvosti vyhovannya obdarovanyh ditey u texnichnyi sferi [Features of education of gifted children in the technical sphere]. Naukovi zapysky KDPU. Seriya: Pedagogichni nauky, 140, 55–58.
- Seydametova, Z. S. (2012). Pidgotovka magistriv v IT-galuzi [Master's Degree in IT Industry]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriya 2: Kompyuterno-oriyentovani systemy navchannya, 12, 48–53.
- Cherevan, I. I. (2014). Formy, metody proforiyentaciyi starshoklasnykiv u zagalnoosvitnih navchalnyh zakladah Ukrayiny XXI st. [Forms, methods of vocational guidance of senior pupils in secondary schools of Ukraine of the XXI century]. Pedagogika ta psyhologiya, 46, 241–248.
- Zhaldak, M. I., Ramskyi, Yu. S. (2010). Shkilnyi informatyci – 25! [School Informatics – 25!]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriya 2: Kompyuterno-oriyentovani systemy navchannya, 8, 3–19.
- Korshunova, O. V., Moturnak, Ye. V. (2015). Udoskonalennya zmistu i struktury navchannya informatyky v shkoli vidpovidno do vymog suchasnogo suspilstva [Improving the content and structure of teaching computer science at school in accordance with the requirements of modern society]. Kompyuter u shkoli ta simyi, 4, 20–23.
- Ramskyi, Yu. S. (2007). Zminy v profesiynyi diyalnosti vchytelya v epohu informatyzacii osvity [Changes in the professional activity of the teacher in the era of informatization education]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriya 2: Komp'yuterno-oriyentovani systemy navchannya, 5 (12), 10–13.
- Ivaskiv, I. S., Ramskyi, Yu. S., Oleksyuk, V. P. (2006). Programnyi kompleks «Denver»: mozhlyvosti vykorystannya u procesi vyvchennya osnov Web-programuvannya [Denver software program: the possibilities to use in the process of studying the basics of Web-programming]. Naukovyi chasopys NPU imeni M.P. Dragomanova. Seriya 2: Komp'yuterno-oriyentovani systemy navchannya, 4 (11), 66–69.
- Ponomarova, N. (2016). Vidbir abituriyentiv na IT-specialnosti v Ukrayini: stan i problemy [Selection of entrants on the IT specialty in Ukraine: state and problems]. Suchasni tendenciyi navchannya pryrodnycho-matematychnyh ta tehnologichnyh dyscyplin u zagalnoosvitnyi ta vyshhyi shkoli. Kirovohrad: KDPU im. V. Vynnychenka. Available at: http://www.kspu.kr.ua/images/conf-2016-10/s5/Пономарьова_стаття.pdf
- Ramskyi, Yu. S., Umryk, M. A. (2010). Kontrol i samokontrol studentiv za vykonannyam samostiynoyi roboty v umovax dystanciynogo navchannya [Control and self-control of students for independent work in the conditions of distance learning]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Dragomanova. Seriya 2: Komp'yuterno-oriyentovani systemy navchannya, 8, 134–138.
- Kuzmenko, A. V. (2016). Peredumovy vprovadzhennya systemy MOODLE v Texnichnomu liceyi [Prerequisites for implementing the MOODLE system in the Technical Lyceum]. Informaciyni texnologiyi i zasoby navchannya, 53 (3), 18–27.
- Ramskyi, Yu. S., Ivaskiv, I. S., Nikolayenko, O. Yu. (2004). Vyvchennya Web-programuvannya v shkoli [Studying Web-Programming at School]. Ternopil: Navchalna knyga – Bogdan, 200.
- Doroshenko, Yu. O., Zavadskyi, I. O., Prokopenko, N. S. (2006). Programa kursu za vyborom «Osnovy Internetu» [Elective Course "Fundamentals of the Internet"]. Informatyka ta informaciyni texnologiyi v navchalnyh zakladah, 4-5, 41–48.
- Zavadskyi, I. O., Prokopenko, N. S. (2006). Programa kursu za vy`borom «Osnovy Veb-dyzaynu» [Elective Course «Basics of Web Design»]. Informatyka ta informaciyni texnologiyi v navchalnyh zakladah, 4-5, 48–55.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Alla Kuzmenko

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.