Моделювання вивчення літературних напрямів раннього модернізму

Автор(и)

  • Lyudmyla Nezhyva Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, м. Полтава, Україна, 36000, Україна https://orcid.org/0000-0001-9520-0694

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107819

Ключові слова:

методичне моделювання, літературні напрями, стильова домінанта, естетизм, імпресіонізм, експресіонізм, символізм

Анотація

У дослідженні здійснюється моделювання вивчення учнями старших класів літературних напрямів раннього модернізму. Методичні комплекси засновані на естетичних законах мистецьких стилів. Сплановані види діяльності старшокласників на різних етапах засвоєння знань про літературний напрям. Визначені різновиди уроку дослідження художнього твору як явища літературного напряму, окреслений аксіологічний аспект вивчення старшокласниками української літератури

Біографія автора

Lyudmyla Nezhyva, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, м. Полтава, Україна, 36000

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедра української літератури

Посилання

  1. Nykulshyna, T. E. (1999). Formyrovanye predstavlenyya o modernystskykh napravleniyakh kontsa ХІХ – nachala ХХ veka na urokakh lyteratury v 11 klasse sredney shkoly. Moscow, 185.
  2. Ulishchenko, V. V. (2004). Metodyka vyvchennya epichnykh tvoriv modernizmu na urokakh zarubizhnoyi literatury. Kyiv, 240.
  3. Tokman, G. L. (2012). Metodyka navchannya ukrayinskoyi literatury v serednyi shkoli. Kyiv: VTS «Akademiya», 312.
  4. Kovaliv, I. Yu. (2007). Literaturoznavcha encyklopediya. Vol. 1. Kyiv: VTS «Akademiya», 608.
  5. Chernenko, O. (1989). Ekspresionizm u tvorchosti Vasylya Stefanyka. Edmonton: Suchasnist, 280.
  6. Poetychnekino: zaboronena shkola (2001). Kyiv: ArtEk, 464.
  7. Pakharenko, V. (2009). Ukrayinska poetyka. Cherkasy: Vidlunnya-Plyus, 404.
  8. Nalyvayko, D. (2006). Teoriya literatury y komparatyvistyka. Kyiv: VD Kyevo-Mohylyanska akademiya, 347.
  9. Vorony, M. K. (1996). Poeziyi. Pereklady. Krytyka. Publicystyka. Kyiv: Naukova dumka, 704.
  10. Kovaliv, I. Yu. (2007). Literaturoznavcha encyklopediya. Vol. 2. Kyiv: VTS «Akademiya», 624.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-31

Як цитувати

Nezhyva, L. (2017). Моделювання вивчення літературних напрямів раннього модернізму. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (15), 23–29. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107819

Номер

Розділ

Педагогічна освіта