Моделювання вивчення літературних напрямів раннього модернізму
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107819Ключові слова:
методичне моделювання, літературні напрями, стильова домінанта, естетизм, імпресіонізм, експресіонізм, символізмАнотація
У дослідженні здійснюється моделювання вивчення учнями старших класів літературних напрямів раннього модернізму. Методичні комплекси засновані на естетичних законах мистецьких стилів. Сплановані види діяльності старшокласників на різних етапах засвоєння знань про літературний напрям. Визначені різновиди уроку дослідження художнього твору як явища літературного напряму, окреслений аксіологічний аспект вивчення старшокласниками української літератури
Посилання
- Nykulshyna, T. E. (1999). Formyrovanye predstavlenyya o modernystskykh napravleniyakh kontsa ХІХ – nachala ХХ veka na urokakh lyteratury v 11 klasse sredney shkoly. Moscow, 185.
- Ulishchenko, V. V. (2004). Metodyka vyvchennya epichnykh tvoriv modernizmu na urokakh zarubizhnoyi literatury. Kyiv, 240.
- Tokman, G. L. (2012). Metodyka navchannya ukrayinskoyi literatury v serednyi shkoli. Kyiv: VTS «Akademiya», 312.
- Kovaliv, I. Yu. (2007). Literaturoznavcha encyklopediya. Vol. 1. Kyiv: VTS «Akademiya», 608.
- Chernenko, O. (1989). Ekspresionizm u tvorchosti Vasylya Stefanyka. Edmonton: Suchasnist, 280.
- Poetychnekino: zaboronena shkola (2001). Kyiv: ArtEk, 464.
- Pakharenko, V. (2009). Ukrayinska poetyka. Cherkasy: Vidlunnya-Plyus, 404.
- Nalyvayko, D. (2006). Teoriya literatury y komparatyvistyka. Kyiv: VD Kyevo-Mohylyanska akademiya, 347.
- Vorony, M. K. (1996). Poeziyi. Pereklady. Krytyka. Publicystyka. Kyiv: Naukova dumka, 704.
- Kovaliv, I. Yu. (2007). Literaturoznavcha encyklopediya. Vol. 2. Kyiv: VTS «Akademiya», 624.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Lyudmyla Nezhyva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.