Теоретичне обгрунтування необхідності формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти

Автор(и)

  • Svitlana Tolochko Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Ніжинський агротехнічний інститут» вул. Шевченка, 10, м. Ніжин, Україна, 16600, Україна
  • Natalia Ridey Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.108974

Ключові слова:

післядипломна педагогічна освіта, навчально-методична й науково-методична компетентність викладачів, науково-дослідна робота викладача

Анотація

Уточнено зміст понять «методична компетентність», «навчально-методична компетентність» і «науково-методична компетентність». Досліджено особливості структури науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено базові знання, уміння й компетенції, що входять до структури науково-методичної компетентності. Визначено й уточнено потреби у створенні інформаційно-методологічних баз забезпечення навчально-виховного процесу в системі післядипломної освіти

Біографії авторів

Svitlana Tolochko, Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України «Ніжинський агротехнічний інститут» вул. Шевченка, 10, м. Ніжин, Україна, 16600

Кандидат педагогічних наук

Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін

Natalia Ridey, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра освіти дорослих

Посилання

  1. The National Strategy for the Development o fEducationin Ukraine until 2021. Available at: https://pon.org.ua/novyny/2446-nacionalna-strategiya-rozvitku-osviti-v-ukrayini.html
  2. Rybalko, Yu. V.; Ridey, N. M. (Ed.) (2013). Formation of professional competence of future ecologists in vocational training in higher agricultural educational institutions. Kherson: Grin D. S., 230.
  3. Kremen, V. G. (Ed.) (2008). Encyclopedia of Education. Kyiv: Yurincom Inter, 1040.
  4. Pro vyshchu osvitu (2014). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 1556-VII. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
  5. Prysyazhnyuk, Yu. S. (2010). Development of methodical competence of teachers of the humanitarian cyclein the system of postgraduate education. Kyiv, 277.
  6. Tolochko, S. V. (2012). Formation of methodical competence of teachers of specialdis ciplines of higher agrarian educational institutions. Kyiv, 309.
  7. Marinovskaya, O. I. (2010). Formation of teachers'readiness for design and implementation activities in the system of postgraduate pedagogical education: author'sabstract. Lugan. nats. un-t im. T.Shevchenka. Lugansk, 44.
  8. Semakova, T. O. (2012). Research work as a way of forming the teacher's professional competence. Information Technologies in Education, Science and Production, 1 (1), 124–127.
  9. Lukach, V. S., Tolochko, S. V. (2011). Organization of practical training for students of agrarian higher educational institutions. Kyiv, 320.
  10. Ridey, N. M., Zazimko, O. V., Klich, L. V., Kishchak, T. S., Kasatkin, D. Yu., Shostak, A. V., Rybalko, Yu. V. (2015). Guide to Applied Naukometry. Starobilsk: PROGTEHSNAB, 571.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Tolochko, S., & Ridey, N. (2017). Теоретичне обгрунтування необхідності формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (16), 14–19. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.108974

Номер

Розділ

Педагогічна освіта