Теоретичне обгрунтування необхідності формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.108974Ключові слова:
післядипломна педагогічна освіта, навчально-методична й науково-методична компетентність викладачів, науково-дослідна робота викладачаАнотація
Уточнено зміст понять «методична компетентність», «навчально-методична компетентність» і «науково-методична компетентність». Досліджено особливості структури науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено базові знання, уміння й компетенції, що входять до структури науково-методичної компетентності. Визначено й уточнено потреби у створенні інформаційно-методологічних баз забезпечення навчально-виховного процесу в системі післядипломної освіти
Посилання
- The National Strategy for the Development o fEducationin Ukraine until 2021. Available at: https://pon.org.ua/novyny/2446-nacionalna-strategiya-rozvitku-osviti-v-ukrayini.html
- Rybalko, Yu. V.; Ridey, N. M. (Ed.) (2013). Formation of professional competence of future ecologists in vocational training in higher agricultural educational institutions. Kherson: Grin D. S., 230.
- Kremen, V. G. (Ed.) (2008). Encyclopedia of Education. Kyiv: Yurincom Inter, 1040.
- Pro vyshchu osvitu (2014). Verkhovna Rada Ukrainy, No. 1556-VII. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
- Prysyazhnyuk, Yu. S. (2010). Development of methodical competence of teachers of the humanitarian cyclein the system of postgraduate education. Kyiv, 277.
- Tolochko, S. V. (2012). Formation of methodical competence of teachers of specialdis ciplines of higher agrarian educational institutions. Kyiv, 309.
- Marinovskaya, O. I. (2010). Formation of teachers'readiness for design and implementation activities in the system of postgraduate pedagogical education: author'sabstract. Lugan. nats. un-t im. T.Shevchenka. Lugansk, 44.
- Semakova, T. O. (2012). Research work as a way of forming the teacher's professional competence. Information Technologies in Education, Science and Production, 1 (1), 124–127.
- Lukach, V. S., Tolochko, S. V. (2011). Organization of practical training for students of agrarian higher educational institutions. Kyiv, 320.
- Ridey, N. M., Zazimko, O. V., Klich, L. V., Kishchak, T. S., Kasatkin, D. Yu., Shostak, A. V., Rybalko, Yu. V. (2015). Guide to Applied Naukometry. Starobilsk: PROGTEHSNAB, 571.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Svitlana Tolochko, Natalia Ridey
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.