Формування творчої особистості дитини дошкільного віку засобами художнього слова

Автор(и)

  • Angelika Kurchatova Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського вул. Нікольська, 24, м. Миколаїв, Україна, 54030, Україна https://orcid.org/0000-0002-5498-9323

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109058

Ключові слова:

художнє слово, творчість, творча особистість, художньо-мовленнєва компетенція, художня література, творчі завдання

Анотація

У дослідженні визначено актуальність обраної теми, зроблено короткий огляд психолого-педагогічної літератури та досліджуються проблеми використання художнього слова як дієвого засобу розвитку творчої особистості дитини дошкільного віку. Визначено педагогічні умови формування творчої особистості дитини засобами художнього слова. Зроблено висновок про те, що використання в навчально-виховному процесі різноманітних творчих завдань сприяє розвитку творчого потенціалу дошкільників

Біографія автора

Angelika Kurchatova, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського вул. Нікольська, 24, м. Миколаїв, Україна, 54030

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Кафедра дошкільної освіти 

Посилання

  1. The Law of Ukraine "On Education" (1996). Kyiv: Genesis, 36.
  2. Bohush, A. M., Belenkha, G. V., Bohinich, O. L. et. al. (2012). The basic component of preschool education. Kyiv: Publishing House, 26.
  3. Berdyaev, N. A. (2015). Philosophy of freedom. The meaning of creativity. The experience of justifying a person. Moscow: Academic project; Ekaterinburg: Business Book, 522.
  4. Wenger, L. A. (2012). The Way to the Development of Creativity. Preschool education, 11, 32–38.
  5. Bogush, A. M., Gavrish, N. V. (2013). Speech work with preschoolers: ways of optimization. The teacher-methodist of preschool institution, 3, 4–12.
  6. Aksonova, O. P., Anishchuk, A. M., Artemova, L. V. et. al. (2014). Program of development of a child of preschool age "I am in the world" (new edition). P. II. From three to six (seven) years. Kyiv: LLC "ICFER-Ukraine", 452.
  7. Koval, O. E. (2013). Thematic dictionary-reference book on psychology and pedagogy. Ternopil: TNEU, 138.
  8. Vygotsky, L. S. (2014). Imagination and creativity in childhood. Moscow: "ARDIS Studio".
  9. Savchenko, O. Ya. (2012). Development of the personality of the student – a core problem of creativity V. O. Sukhomlynsky. V. O. Sukhomlynsky in contemplation of modern Ukrainian teachers. Lugansk: View of DZ "LNU named after Taras Shevchenko", 97–105.
  10. Prikhodko, Yu. O., Yurchenko, V. Yu. (2012). Psychological Dictionary-Directory. Kyiv: Kara-vela, 328.
  11. Gritsenko, Z. A. (2014). Literary education of preschool children. Moscow: Publishing Center "Academy", 352.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Kurchatova, A. (2017). Формування творчої особистості дитини дошкільного віку засобами художнього слова. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (16), 19–23. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.109058

Номер

Розділ

Педагогічна освіта