Соціально-педагогічні аспекти ресоціалізації вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації дітей

Автор(и)

  • Ivan Piduyra Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0001-9000-4096
  • Renata Vainola Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.110865

Ключові слова:

педагогічне забезпечення, складові, мета, принципи, зміст, напрями, механізми, форми реалізації

Анотація

У статті запропоновано теоретичне узагальнення та практичне розв’язання наукової проблеми педагогічного забезпечення ресоціалізації вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації. Дослідження полягає у здійсненні теоретико-методичного аналізу сутності педагогічного забезпечення ресоціалізації, розробці та впровадженні даного педагогічного забезпечення. Наведено основні ідей щодо ресоціалізації вихованців центрів та засвідчення досягнення мети і виконання поставлених завдань дослідження

Біографії авторів

Ivan Piduyra, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Аспірант

Кафедра соціальної педагогіки

Renata Vainola, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра соціальної педагогіки

Посилання

  1. Bezpalko, O. V. (2013). Social pedagogy: schemes, tables, comments. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 208.
  2. Vainola, R. H. (2014). Technolization of socio-pedagogical work: theory and practice. Kyiv: NPU M. P. Drahomanov, 134.
  3. Verbets, V. V. (2012). Methodology of organization and conduct of sociological research. Berezno, 231.
  4. Zymivets, N. V. (2014). Sotsialno-pedahohichni umovy formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia uchnivskoі molodi. Hirska shkola Ukrainskykh Karpat, 11, 27–29.
  5. Kalchenko, L. V. (2009). Pedagogicni umovu socialnogo zahusty ditei y prutylkah dlia nepovnolitnih [Pedagogical conditions of social protection of children in shelters for minors]. Lugansk, 216.
  6. Kapska, A. Y. (Ed.) (2012). Social pedagogy. Kyiv: NPU M. P. Dragomanov, 346.
  7. Bezpalko, O. V., Burkovska, L. P., Zhuravel, T. V. et. al.; Zvierieva, I. D., Petrochko, Zh. V. (Eds.) (2014). Comprehensive care for neglected and homeless children. Kyiv: Publishing House "Kalita", 376.
  8. Tolstoukhova, S. V. (Ed.) (2001). Integrated programs of centers for social services for youth. Kyiv: UDTsSSM, 204.
  9. Liutyi, V. P. (2010). Sotsialno-pedahohichne zabezpechennia diialnosti kryminalno-vykonavchoi inspektsii z resotsializatsii nepovnolitnikh, zvilnenykh vid vidbuvannia pokarannia z vyprobuvanniam [Socio-pedagogical support for the activity of the criminal-executive inspection on the resocialization of minors exempted from serving a sentence with a trial]. Lugansk, 296.
  10. Sydorchuk, M. S. (2016). Sotsialno-pedahohichni umovy samo aktualizatsii starshykh pidlitkiv u tsentrakh sotsialno-psykholohichnoi reabilitatsii. Kyiv, 258.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-30

Як цитувати

Piduyra, I., & Vainola, R. (2017). Соціально-педагогічні аспекти ресоціалізації вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації дітей. ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (17), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.110865

Номер

Розділ

Педагогічна освіта