Досвід формування професійно-етичної компетент-ності майбутніх менеджерів економічного профілю
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72124Ключові слова:
менеджер, компетентність, професійно-етична компетентність, суспільно-гуманітарні дисципліни, педагогічні умови формуванняАнотація
У статті досліджено досвід формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів економічного профілю. Встановлено, що фахівець має набути уміння використовувати професійно-етичні знання в різних ситуаціях, а питання морального самовизначення майбутнього менеджера є не менш важливим завданням, ніж формування його професійної компетентності. Визначено, що реалізація моделі формування потребує етичного середовища, яке створюється завдяки інтеграції суспільно-гуманітарних дисциплін та позанавчальних заходів
Посилання
- Zakon Ukrayiny pro vyshchu osvitu [Law of Ukraine on Higher Education] (2014). Holos Ukrayiny, 148 (5898).
- Natsionalna stratehiya rozvytku osvity v Ukrayini na period do 2021 r. [National Strategy for Development of Education in Ukraine until 2021] (2013). Governmental courier, 155, 9-11.
- Drach, I. I. (2013). Upravlinnia formuvanniam profesiinoi kompetentnosti mahistrantiv pedahohiky vyshchoi shkoly: teoretyko-metodychni zasady [Management of formation of professional competence of high school graduate pedagogy: theoretical and methodological foundations]. Kyiv: Dorado-druk, 456.
- Yakovenko, O. I. (2015). Formuvannya profesijnoyi kompetentnosti majbutnix ekonomistiv u procesi prakty`chnoyi pidgotovky` [Formation of professional competence of future economists in the course of practical training]. Kyiv, 24.
- Aronova, R. S. (2016). Formuvannya profesijnoyi kompetentnosti majbutnix faxivciv doshkil`nogo vy`xovannya u pedagogichny`x koledzhax [Formation of professional competence of future specialists of preschool education in teacher training colleges]. Kyiv, 24.
- Dniprovs`ka, T. V. (2016). Formuvannya upravlins`koyi kompetentnosti majbutnix inzheneriv avtomobil`nogo transportu: komunikaty`vny`j aspekt [Formation of administrative competence of Road Transport Engineers: communicative aspect]. Zaporizhzhya, 21.
- Krayevs`ka, O. D. (2015). Formuvannya komunikaty`vnoyi kompetentnosti majbutnix menedzheriv-agrariyiv u procesi profesijnoyi pidgotovky` [Formation of communicative competence of managers, farmers in the process of training]. Ternopil`, 21.
- Andreev, H. Y. (2002). Formyrovanye professyonalno-еtycheskoi kulturу studentov obrazovatelnуkh uchrezhdenyi MVD RF [Formation of is professional-ethical culture of students of educational institutions of the Russian Federation Ministry of Internal Affairs]. Cheboksary, 213.
- Khoruzha, L. L. (2004). Teoretychni zasady formuvannya etychnoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [The theoretical basis of formation of ethical competence of future primary school teachers]. Kiev, 45.
- Kraevsky`j, V. V. (2008). Obshhy`e osnovу pedagogy`ky` [General principles of pedagogy]. Moscow: Y`zdat. Centr «Akademy`ya», 256.
- Slobodyanyuk, O. M. (2015). Pedahohichna model formuvannya profesiyno-etychnoyi kompetentnosti maybutnikh menedzheriv [Pedagogical model of professional and ethical competence of managers]. Visnyk Vinnytskoho politekhnichnoho instytutu. Vinnitsa, 5, 146–151.
- Bekh, Yu. V. (2007). Samoroz·hortannya sotsialnoho svitu: [Monohrafiya] [Samorozhortannya social world]. Kiev: Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 248.
- Buyalska, T. B. (2008). Humanistychni vymiry osvity yak bazovyy dyskurs humanitarnykh naukovo-praktychnykh konferentsiy u VNTU [Humanistic dimensions of education as a basic humanitarian discourse scientific conferences in NTB]. Visnyk Vinnytskoho politekhnichnoho instytutu. Vinnitsa, 4, 14–21.
- Zyazyun, І. (Ed.) (2013). The aesthetic and ethical foundations of the pedagogical skills of teachers of higher educational institutions. Kirovohrad: Imeks-LTD, 150, 12.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Михайлівна Слободянюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.