Актуальні питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку

Автор(и)

  • Тетяна Олександрівна Голубенко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0003-2901-9912

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72718

Ключові слова:

професійна підготовка, соціальний працівник, патронажна робота, готовність, людина похилого віку

Анотація

Розкрито актуальні питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку. Визначено, що дана вікова категорія населення потребує особливої специфіки підходів до професійної підготовки спеціалістів, з точки зору їх професійно-психологічної та професійно-педагогічної підготовки. Розглянуто динаміку ставлення майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку. Доведено, що спроектована модель сприяє формуванню готовності до патронажної роботи з людьми похилого віку у студентів спеціальності «Соціальна робота»

Біографія автора

Тетяна Олександрівна Голубенко, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Кафедра теорії та технології соціальної роботи

Посилання

  1. Karpenko, A. G.; Harchenko, S. Ja. (Ed.) (2007). Professional training of social workers in terms of university education, scientific and methodical, organizational and technological aspects. Drohobych: Kolo, 374.
  2. Uznadze, D. N. (1997). Theory settings. Voronezh; Moscow: Institut prakticheskoj psihologii; NPO «MODJeK», 448.
  3. Dyachenko, M. I., Kandybovich, L. A. (1976). Pedagogical problems for readiness activities. Minsk: IZ-in BSU, 175.
  4. Duray-Novakova, K. M. (1983). Professional Formation of readiness for studentov pedahohycheskoy activity. Moscow, 356.
  5. Slastenyn, V. A., Slastenin, V. A., Isaev, I. F., Shijanov, E. N.; Slastenin, V. A. (Ed.) (2002). Pedagogika. Moscow: Academy, 576.
  6. Zvjerjeva, I. D., Bezpal'ko, O. V., Harchenko, S. Ja. et. al; Zvjerjeva, I. D., Laktionova G. M. (Eds.) (2003). Social work in Ukraine teach. guidances. Kyiv: Science. World, 233.
  7. Capska, A. Y. (2011). Sotsialna job. Kyiv: Publishing House "Word", 400.
  8. Kozubovska, I. V., Dosin, A. R. (2008). Using the experience of Great Britain in the practical training of social work in Ukraine. Pedagogichna nauka: istorija, teorija, praktyka, tendencii' rozvytku, 1. Available at: http://intellect-invest.org.ua/ukr/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2008_st_29/
  9. Mischyk, L. I. (1997). Theoretical and methodological foundations of social teacher training in higher education. Zaporozhye, 359.
  10. Andrushhenko, V. P., Beh, V. P., Lukashevych, M. P., Mygovych, I. I., Pinchuk, I. M. (2001). Social Work. Book. 3. Kyiv: UDTSSSM, 332.
  11. Poltavets, V. (2000). Social Work in Ukraine: the first steps. Kyiv: Type. house "KM Academy", 233.
  12. Semygina, T. V., Gryg, I. M. (Eds.) (2004). Social work. Kyiv: Type. House "Kyiv-Mohyla Academy", 166.
  13. Arkhipova, S. P., Majboroda, G. Y. (2002). Social Pedagogy. Cherkasy-Uzhhorod, 154.
  14. Vaynola, R. X. (2009). Teaching principles of personal development of the future social teacher in the course of training. Kyiv, 542.
  15. Zavatska, L. M. (2008). Technology professional activity of social teacher. Kyiv: ed. House "Word", 240.
  16. Pyesha, I. V. (2007). The specifics of socio-pedagogical training as a form of active learning. Nauk. chasop. NPU im. M. P. Dragomanova. Kyiv: NPU, 5, 317.
  17. Petrochko, Z. V., Kondrashevs'ka, T. M. (2001). Vocational training social workers to work: the experience of. Kyiv: Nats.ped. University of them. M. P. Dragomanova, 48.
  18. Polishchuk, V. A., Nychkalo, N. G. (Ed.) (2006). Theory and methods of training social workers in terms of lifelong learning. Ternopil: TNPU, 424.
  19. Aleksjuk, A. M., Beh, I. D., Demkiv, T. F., Jermakov, I. G., Zavads'kyj, I. O.; Sazonenko, G. S. (Ed.) (2000). Future educational technologies. Kyiv: Gopak, 560.
  20. Zjazjun, I. A.; Nychkalo, N. G. (Ed.) (2004). Nychkalo Nellja Grygorivna. Proftehosvita Ukrai'ny: XX stolittja. Kyiv, 694–695.
  21. Sysoievа, S. O., Krystopchuk, T. Je. (2009). Teaching experiment in research of continuous professional education. Luck: JSC "Volyn regional printing", 460.
  22. Shpak, А. T. (2001). Theory and practice of teacher training for economic education students in the system of continuous education. Kyiv, 454.
  23. Bocharova, V. G. (1999). Professyonal Social work: personality-oriented hiking. Moscow: Ross. Academy science, 184.
  24. Golubenko, T. O. (2015). Formation of future social workers to the patronage of the elderly. Kyiv, 227.
  25. Goncharenko, S. U. (2008). Teaching research: Methodological advice for young scientists. Kyiv; Vinnitsa: Dov "Vinnitsa", 278.
  26. Lukashevich, M. P., Semygina, T. V. (2009). Social work (theory and practice). Kyiv: Caravel, 368.
  27. State industry standard specialty "Social work" (2005). Kyiv, 273.
  28. Babansky, J. K. (1987). Intensification learning process. Moscow: Knowledge, 78.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Голубенко, Т. О. (2016). Актуальні питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (2), 39–47. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72718

Номер

Розділ

Педагогічна освіта