Розроблення моделі системи формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76650Ключові слова:
модель, моделювання, інженери-програмісти, ВНЗ, освітнє середовище, педагогіка, компетентність, науково-дослідницькі компетентностіАнотація
У статті теоретично проаналізовано систему підготовки інженерів-програмістів в освітньому середовищі ВНЗ та представлено модель формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів в умовах освітнього середовища ВНЗ. Модель дає змогу зрозуміти характер взаємозалежності між структурними елементами процесу формування науково-дослідницької компетентності студентів, синтезувати й виявити характерні особливості означеного процесу, за необхідності здійснити корекцію окремих елементів з метою оптимального досягнення поставленої мети
Посилання
- Sheiko, V. M., Kushnarenko, N. M. (2008). Organizacija ta metodyka naukovo-doslidnyc'koi' dijal'nosti. Kyiv: Znannja, 310.
- Kurganov, A. V. (2008). Formirovanie gotovnosti studentov gumanitarnogo vuza k psihologo-pedagogicheskomu issledovaniju. Kazan', 21.
- Vinnyk, M. O. (2016). Naukovo-doslidnyc'ka kompetentnist' majbutnih IT-fahivciv. Pedagogichnyj al'manah, 29, 102–109.
- Spivakovsky, A., Vinnyk, M., Tarasich, Y., Poltoratskiy, M. (2016). Design and Development of Information System of Scientific Activity Indicators. CEUR Workshop Proceedings, 103–110. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-1614
- Spivakovsky, A., Vinnyk, M., Tarasich, Y. (2015). Using ICT in Training Scientic Personnel in Ukraine: Status and Perspectives. CEUR Workshop Proceedings, 5–20. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-1356
- Arhypova, M. V. (2010). Model' formuvannja doslidnyc'koi' kompetentnosti majbutn'ogo inzhenera-pedagoga. Visnyk Chernigivs'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu imeni T. G. Shevchenka. Pedagogichni nauky, 76, 8–11.
- Golovan', M. S. (2012). Model' formuvannja doslidnyc'koi' kompetentnosti majbutnih fahivciv u procesi profesijnoi' pidgotovky. Pedagogichni nauky: teorija, istorija, innovacijni tehnologii', 5 (23), 196–205.
- Osypova, N. V., Vinnyk, M. O., Tarasich, Ju. G. (2014). Model' formuvannja doslidnyc'koi' kompetentnosti u majbutnih inzheneriv-programistiv. Informacijni tehnologii' v osviti, 20, 150–159.
- Luzan, P. G., Sopivnyk, I. V., Vygovs'ka, S. V. (2010). Osnovy naukovo-pedagogichnyh doslidzhen'. Kyiv, 220.
- Marshalova, I. N. (2014). Model' formirovanija issledovatel'skoj kompetencii budushhih inzhenerov v uslovijah social'nogo partnjorstva (na primere Zelenodol'skogo instituta mashinostroenija i informacionnyh tehnologij KNITU-KAI. Nauchno-metodicheskij jelektronnyj zhurnal «Koncept», 20, 3966–3970. Available at: http://e-koncept.ru/2014/55058.htm
- Vinnyk, M. O., Osypova, N. V., Tarasich, Ju. G., Savenko, A. P. (2014). Formuvannja doslidnyc'kyh kompetentnostej studentiv special'nosti «Programna inzhenerija» na prykladi vykladannja kursu «Grupova dynamika ta komunikacii'». Naukovi praci, 245 (233), 95–101.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Maksym Vinnyk

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.




