Розроблення моделі системи формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів

Автор(и)

  • Максим Олександрович Вінник Херсонський державний університет вул. Університетська, 27, м. Херсон, Україна, 73000, Україна https://orcid.org/0000-0002-2475-7169

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76650

Ключові слова:

модель, моделювання, інженери-програмісти, ВНЗ, освітнє середовище, педагогіка, компетентність, науково-дослідницькі компетентності

Анотація

У статті теоретично проаналізовано систему підготовки інженерів-програмістів в освітньому середовищі ВНЗ та представлено модель формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів в умовах освітнього середовища ВНЗ. Модель дає змогу зрозуміти характер взаємозалежності між структурними елементами процесу формування науково-дослідницької компетентності студентів, синтезувати й виявити характерні особливості означеного процесу, за необхідності здійснити корекцію окремих елементів з метою оптимального досягнення поставленої мети

Біографія автора

Максим Олександрович Вінник, Херсонський державний університет вул. Університетська, 27, м. Херсон, Україна, 73000

Старший викладач

Кафедра інформатики, програмної інженерії та економічної кібернетики

Посилання

  1. Sheiko, V. M., Kushnarenko, N. M. (2008). Organizacija ta metodyka naukovo-doslidnyc'koi' dijal'nosti. Kyiv: Znannja, 310.
  2. Kurganov, A. V. (2008). Formirovanie gotovnosti studentov gumanitarnogo vuza k psihologo-pedagogicheskomu issledovaniju. Kazan', 21.
  3. Vinnyk, M. O. (2016). Naukovo-doslidnyc'ka kompetentnist' majbutnih IT-fahivciv. Pedagogichnyj al'manah, 29, 102–109.
  4. Spivakovsky, A., Vinnyk, M., Tarasich, Y., Poltoratskiy, M. (2016). Design and Development of Information System of Scientific Activity Indicators. CEUR Workshop Proceedings, 103–110. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-1614
  5. Spivakovsky, A., Vinnyk, M., Tarasich, Y. (2015). Using ICT in Training Scientic Personnel in Ukraine: Status and Perspectives. CEUR Workshop Proceedings, 5–20. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-1356
  6. Arhypova, M. V. (2010). Model' formuvannja doslidnyc'koi' kompetentnosti majbutn'ogo inzhenera-pedagoga. Visnyk Chernigivs'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu imeni T. G. Shevchenka. Pedagogichni nauky, 76, 8–11.
  7. Golovan', M. S. (2012). Model' formuvannja doslidnyc'koi' kompetentnosti majbutnih fahivciv u procesi profesijnoi' pidgotovky. Pedagogichni nauky: teorija, istorija, innovacijni tehnologii', 5 (23), 196–205.
  8. Osypova, N. V., Vinnyk, M. O., Tarasich, Ju. G. (2014). Model' formuvannja doslidnyc'koi' kompetentnosti u majbutnih inzheneriv-programistiv. Informacijni tehnologii' v osviti, 20, 150–159.
  9. Luzan, P. G., Sopivnyk, I. V., Vygovs'ka, S. V. (2010). Osnovy naukovo-pedagogichnyh doslidzhen'. Kyiv, 220.
  10. Marshalova, I. N. (2014). Model' formirovanija issledovatel'skoj kompetencii budushhih inzhenerov v uslovijah social'nogo partnjorstva (na primere Zelenodol'skogo instituta mashinostroenija i informacionnyh tehnologij KNITU-KAI. Nauchno-metodicheskij jelektronnyj zhurnal «Koncept», 20, 3966–3970. Available at: http://e-koncept.ru/2014/55058.htm
  11. Vinnyk, M. O., Osypova, N. V., Tarasich, Ju. G., Savenko, A. P. (2014). Formuvannja doslidnyc'kyh kompetentnostej studentiv special'nosti «Programna inzhenerija» na prykladi vykladannja kursu «Grupova dynamika ta komunikacii'». Naukovi praci, 245 (233), 95–101.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Вінник, М. О. (2016). Розроблення моделі системи формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (4), 69–74. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76650

Номер

Розділ

Педагогічна освіта