Обґрунтування соціально-педагогічних умов в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку

Автор(и)

  • Тетяна Олександрівна Голубенко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0003-2901-9912

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.78747

Ключові слова:

готовність, соціально-педагогічні умови, соціальний працівник, патронажна робота, люди похилого віку

Анотація

У статті представлено обґрунтування соціально-педагогічних умов в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку. Визначені та охарактеризовані соціально-педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку. Доведено ефективність запропонованих соціально-педагогічних умов для професійної підготовки майбутніх соціальних працівників з даною віковою категорією. Обґрунтовано доцільність визначених соціально-педагогічних умов

Біографія автора

Тетяна Олександрівна Голубенко, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат педагогічних наук, старший викладач

Кафедра теорії та технології соціальної роботи

Посилання

  1. Karpenko, O. G.; Harchenko, S. Ja. (Ed.) (2007). Profesijna pidgotovka social'nyh pracivnykiv v umovah universytets'koi' osvity: naukovo-metodychnyj ta organizacijno-tehnologichnyj aspekty. Drogobych: Kolo, 374.
  2. Kaps'ka, A. J. (2011). Social'na robota. Kyiv: Vydavnychyj Dim «Slovo», 400.
  3. Mishhyk, L. I. (1997). Teoretyko-metodychni osnovy profesijnoi' pidgotovky social'nogo pedagoga u zakladah vyshhoi' osvity. Zaporizhzhja, 359.
  4. Zvjerjeva, I. D., Bezpal'ko, O. V., Harchenko, S. Ja. et. al.; Zvjerjevaja, I. D., Laktionova, G. M. (Eds.) (2003). Social'na robota v Ukrai'ni. Kyiv: Nauk. svit, 233.
  5. Zvjerjeva, I. D., Laktionova, G. M. (2004). Social'na robota v Ukrai'ni. Kyiv: 204.
  6. Arhypova, S. P., Majboroda, G. Ja. (2002). Social'na pedagogika. Cherkasy-Uzhgorod, 154.
  7. Mygovych, I. I., Zhmyr, V. F. (2007). Teoretychni zasady social'noi' roboty. Uzhgorod: Goverla, 410.
  8. Poltavec', V. (2000). Social'na robota v Ukrai'ni: pershi kroky. Kyiv: Vyd. dim «KM Akademija», 233.
  9. Semygina, T. V., Gryga, I. M. (Eds.) (2004). Social'na robota. Kyiv: Vyd. dim «Kyjevo-Mogyljans'ka akademija», 166.
  10. Alekseeva, L. S. (2000). Adresnyj social'nyj patronazh sem'i i detej. Moscow: Gos. NII sem'i i vospitanija, 160.
  11. Vajnola, R. H. (2009). Pedagogichni zasady osobystisnogo rozvytku majbutn'ogo social'nogo pedagoga v procesi profesijnoi' pidgotovky. Kyiv, 542.
  12. Kozubovs'ka, I. V., Dosin, A. R. (2008). Vykorystannja dosvidu Velykoi' Brytanii' u praktychnij pidgotovci fahivciv social'noi' roboty v Ukrai'ni. Pedagogichna nauka: istorija, teorija, praktyka, tendencii' rozvytku, 1. Avaialble at: http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_arhiv_pn_n1_2008_st_29/
  13. Kuprijanov, B. V. (2006). Gipoteza kandidatskoj dissertacii (o mnogoobrazii pedagogicheskih uslovij). Nauka i praktika vospitanija i dopolnitel'nogo obrazovanija, 4, 100–108.
  14. Busel, V. T. (Ed.) (2005). Velykyj tlumachnyj slovnyk suchasnoi' ukrai'ns'koi' movy: 170000. Kyiv; Irpin': VTF «Perun», 1728.
  15. Kaspyna, V. A. (1970). O metodah vospytanyja y yh klassyfykacyy. Sovetskaja pedagogyka, 1, 84–94.
  16. Eroshyna, N. A. (2001). Dydaktycheskye uslovyja upravlenyja samostojatel'noj uchebnoj dejatel'nost'ju studentov pedagogycheskyh vuzov. Lypeck: LGU, 22.
  17. Boritko, N. M. (2001). V prostranstve vospytatel'noj dejatel'nosty. Volgograd: Peremena, 181.
  18. Larionova, N. B. (2010). Praktyka v systemi profesijnoi' pidgotovky studentiv special'nostej «Social'na pedagogika» i «Social'na robota». Lugans'k: Vyd-vo DZ «LNU imeni Tarasa Shevchenka», 69.
  19. Povidajchyk, O. S. (2007). Formuvannja informacijnoi' kul'tury majbutn'ogo social'nogo pracivnyka v procesi profesijnoi' pidgotovky. Ternopil', 20.
  20. Slastenin, V. A. (1993). Social'nyj pedagog i social'nyj rabotnik: lichnost' i professija. Teorija i praktika social'noj raboty: Otechestvennyj i zarubezhnyj opyt. Moscow; Tula, 265–274.
  21. Golubenko, T. O. (2014). Metod praktychnyh sytuacij v procesi roboty eksperymental'noi' studii' «Osnovy patronazhnoi' roboty z ljud'my pohylogo viku». Kyiv: NPU imeni M.P. Dragomanova, 45.
  22. Golubenko, T. O. (2014). Organizacija patronazhnoi' roboty z ljud'my pohylogo viku jak skladova praktyky studentiv special'nosti «Social'na robota»: osvitn'o-kvalifikacijnyj riven' «bakalavr». Kyiv: NPU imeni M. P. Dragomanova, 134.
  23. Golubenko, T. O. (2014). Osnovy patronazhnoi' roboty z ljud'my pohylogo viku. Kyiv: NPU imeni M. P. Dragomanova, 135.
  24. Golubenko, T. O. (2014). Tehnologii' social'noi' roboty z ljud'my pohylogo viku. Kyiv: NPU imeni M. P. Dragomanova, 163.
  25. Karpenko, O. G., Savel'chuk, I. B. (Eds.) (2013). Social'na robota: programy navchal'nyh dyscyplin special'nosti «Social'na robota» osvitn'o-kvalifikacijnogo rivnja bakalavr. Kyiv: NPU im. M. P. Dragomanova, 244.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-30

Як цитувати

Голубенко, Т. О. (2016). Обґрунтування соціально-педагогічних умов в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку. ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (5), 52–57. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.78747

Номер

Розділ

Педагогічна освіта