Розробка системи діагностики компетентностей з моніторингу довкілля у майбутніх фахівців

Автор(и)

  • Наталія Сергіївна Бордюг Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008, Україна https://orcid.org/0000-0002-3489-4669

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87752

Ключові слова:

моніторинг довкілля, навчально-виховний процес, види контролю, бінарне оцінювання, навчальна діяльність

Анотація

У статті висвітлено особливості використання системи діагностики компетентностей з моніторингу довкілля у майбутніх фахівців з екології. Охарактеризовано види та методи контролю знань, умінь, навичок. Визначено види навчальної діяльності, які формують теоретико-практичну, самостійну, науково-дослідницьку підготовку майбутніх фахівців-екологів з моніторингу довкілля. Розроблено структурно-логічну схему видів і рівнів контролю, які використовуються під час вивчення дисципліни «Моніторинг довкілля»

Біографія автора

Наталія Сергіївна Бордюг, Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008

Кандидат сільськогосподарських наук, доцент

Кафедра екологічної безпеки та економіки природокористування

Посилання

  1. Kremen, V. G. (Ed.) (2004). Vyshha osvita Ukrai'ny i Bolons'kyj proces. Ternopil': Navchal'na knyga-Bogdan, 384.
  2. Aleksejuk, A. M. (1998). Pedagogika vyshhoi' osvity Ukrai'ny. Istorija. Teorija. Kyiv: Lybid', 560.
  3. Vitvic'ka, S. S. (2003). Osnovy pedagogiky vyshhoi' shkoly. Metodychnyj posibnyk dlja studentiv magistratury. Kyiv: Centr navchal'noi' literatury, 316.
  4. Poltorac'ka, V. V., Kadaner, O. V. Kontrol' i ocinjuvannja navchal'nyh dosjagnen' studentiv v umovah modul'no-rejtyngovoi' systemy navchannja. Available at: http://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2009-03/09pvvrsl.pdf
  5. Trygub, I. P., Nykytenko, O. V. (2012). Osoblyvosti kontrolju uspishnosti studentiv v umovah kredytno-modul'noi' systemy organizacii' navchannja. Gnozys, II (35), 309–316.
  6. Zhukovs'ka, A. L. (2005). Problema ocinjuvannja uspishnosti studentiv. Naukovyj poshuk molodyh doslidnykiv, 2, 101–104.
  7. Lysak, G. O. (2008). Kontrol' navchal'nyh dosjagnen' studentiv v umovah kredytno-transfernoi' systemy navchannja. Visnyk Zaporiz'kogo nacional'nogo universytetu, 1, 157–162.
  8. Nychkalo, N. G. (Ed.) (2000). Profesijna osvita: slovnyk. Kyiv: Vyshha shkola, 380.
  9. Mel'nychuk, I. M. (2009). Ocinjuvannja navchal'nyh dosjagnen' studentiv v suchasnyh umovah pidgotovky majbutnih fahivciv. Visnyk Nacional'noi' akademii' Derzhavnoi' prykordonnoi' sluzhby Ukrai'ny, 2, 101–112.
  10. Pometun, O., Pyrozhenko, L.; Pometun, O. (Ed.) (2004). Suchasnyj urok. Interaktyvni tehnologii' navchannja. Kyiv: A.S.K., 192.
  11. Olijnyk, P. M. (2000). Formy ta metody aktyvnogo navchannja pry pidgotovci fahivciv riznyh osvitn'o-kvalifikacijnyh rivniv i kryterii' i'h vyboru. Naukovyj visnyk Nacional'nogo agrarnogo universytetu, 30, 61–71.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-28

Як цитувати

Бордюг, Н. С. (2016). Розробка системи діагностики компетентностей з моніторингу довкілля у майбутніх фахівців. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (8), 28–33. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87752

Номер

Розділ

Педагогічна освіта