Використання візуальних методів в освіті різних рівнів

Автор(и)

  • Natalia Goncharenko Інститут Модернізації Змісту Освіти вул. Митрополита Василя Липківського, 36, м. Київ, Україна, 03035, Україна https://orcid.org/0000-0002-2054-4238
  • Svitlana Synenko Університет менеджменту освіти вул. Cічових стрільців, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87914

Ключові слова:

дистанційна освіта, тренажер, смарт-навчання, інноваційні методи, мережеві технології, інтерактивне середовище

Анотація

В роботі розглянута одна з глобальних задач педагогіки – підвищення якості національної освіти на всіх рівнях шляхом впровадження інноваційних методів. Пропонується ефективний та доступний спосіб створення навчальних матеріалів на базі сучасних хмарних сервісів. Отримані результати досліджень подано у вигляді практичних рекомендацій щодо використання мережевих технологій в процесі створення інтерактивного смарт-середовища середовища

Біографії авторів

Natalia Goncharenko, Інститут Модернізації Змісту Освіти вул. Митрополита Василя Липківського, 36, м. Київ, Україна, 03035

Кандидат психологічних наук, начальник відділу

Відділ стратегій розвитку освіти

Svitlana Synenko, Університет менеджменту освіти вул. Cічових стрільців, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра державної служби та менеджменту освіти

Посилання

  1. Morze, N. V., Glazunova, O. G. (2013). What Should be E-Learning Course for Smart Education. ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer, 411–423. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-1000/ICTERI-2013-p-411-423-MRDL.pdf
  2. Hnatyshena, I., Khariuk, I. (2016). Dimension of Smart Education in modern society. SMART-education: Resources and prospects. Kyiv, 32–34. Available at: https://knteu.kiev.ua/file/MTc=/d87f90e5eab7630e4cf4b87b407aab8a.pdf
  3. Gantz, J. F., Minton, S., Toncheva, A. (2012). Cloud Computing's Role in Job Creation. IDC MS White Paper, USA. Available at: https://news.microsoft.com/download/features/2012/IDC_Cloud_jobs_White_Paper.pdf
  4. Goncharenko, N. M., Synenko, S. I. (2015). Lifelong education as components of the european social model of continuous education in the conditions of civilizational crisis. ScienceRise, 12 (5 (17)), 27–33. doi: 10.15587/2313-8416.2015.57051
  5. Goncharenko, N. M., Fedotova, N. A. (2014). Changing the personal characteristics influenced by multimedia technologies. Metodyst, 5.
  6. Kurvits, M. What is the upside-down class and in what its task. Masterskaja Mariny Kurvits. Available at: http://marinakurvits.com
  7. Madeira City Schools Planning Commission (2014). Blended Learning. Available at: http://www.madeiracityschools.org/docs/BlendedLearningReport%201.pdf
  8. Gantz, J. F., Anderson, C. (2012). Climate Change: Cloud's Impact on IT Organizations and Staffing. IDC, USA. Available at: https://news.microsoft.com/download/presskits/learning/docs/IDC.pdf
  9. Bates, T. Discussing design models for hybrid/blended learning and the impact on the campus. Available at: http://www.tonybates.ca/2013/05/08/discussing-design-models-for-hybridblended-learning-and-the-impact-on-the-campus/
  10. Philip, M. (2007). Using Visual Methods in Careers Education and Guidance. Journal of Pastoral Care in Education, 2, 8–16. Available at: https://www.researchgate.net/journal/1468-0122_Pastor
  11. Presentation about: The typical personal computer architecture. Available at: http://svitppt.com.ua/informatika/tipova-arhitektura-personalnogo-kompyutera-klasifikaciya-ta-osnovni-harakteristiki-pk.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-28

Як цитувати

Goncharenko, N., & Synenko, S. (2016). Використання візуальних методів в освіті різних рівнів. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (8), 38–43. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87914

Номер

Розділ

Педагогічна освіта