Психоемоційний профіль і рівень професійних знань слухачів передатестаційного циклу «неврологія» в умовах реформування післядипломної освіти

Автор(и)

  • Анжеліка Володимирівна Паєнок Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького вул. Пекарська, 69, м. Львів, Україна, 79010, Україна https://orcid.org/0000-0003-0531-751X
  • Орест Євгенович Січкоріз Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького вул. Пекарська, 69, м. Львів, Україна, 79010, Україна https://orcid.org/0000-0002-2768-8592

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4798.2016.86539

Ключові слова:

слухачі передатестаційного циклу «Неврологія», стандартизоване багатофакторне опитування особистості, рівень професійних знань

Анотація

Проведене тестування 52 слухачів передатестаційного циклу «Неврологія» методом стандартизованого багатофакторного опитування особистості виявило наявність емоційної лабільності з психоастенізацією та аутизацією в умовах реформування системи післядипломної освіти та медичної галузі. Також виявлений ріст резервних механізмів адаптації до подій, що відбуваються з бажанням розширити рівень спеціальних знань та вмінь

Біографії авторів

Анжеліка Володимирівна Паєнок, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького вул. Пекарська, 69, м. Львів, Україна, 79010

Доктор медичних наук, професор

Кафедра невропатології та нейрохірургії ФПДО

Орест Євгенович Січкоріз, Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького вул. Пекарська, 69, м. Львів, Україна, 79010

Кандидат медичних наук, доцент, декан 

Посилання

  1. Stepko, M. F. (2015). Graduate and post- graduate education – the interaction and balance of purposes in modern conditions. ScienceRise, 9/5 (14), 17–21. doi: 10.15587/2313-8416.2015.50828
  2. Voronenko, Iu. V., Mincer, O. P. (2010). State of Medical Education – evidence of deep reform and non-obvious solutions to problems. Medical Education, 2, 63–65.
  3. Sibirtsev, V. V. (2015). Modern trends in postgraduate education. Andragogical principles postgraduate education, 134–144. Available at: http://konferenciya.jimdo.com
  4. Sichkoriz, O. I. (2016). Ways of optimizing continuous professional development in the health reform. Medical Education, 1, 44–46.
  5. Lotoc’ka-Golub, L. L. (2013). Problem of studying the factors of emotional burnout doctors. Psychological Science, 2/11 (99), 178–183.
  6. Oliynyk, I. V. (2012). Modern problems of training of doctors during postgraduate education. Medical Education, 4, 111–112. doi: 10.11603/me.v0i4.1359
  7. Sobchik, L. N. (1990). Standardized multi-factor method of personality research. Methods of psychological diagnosis. Moscow, 78.
  8. Shevaga, V. M., Payenok, A. V., Zadorozhnyy, A. M., Zadorozhna, B. V. (2013). Some features of psycho-emotional changes in patients with renal encephalopathy. Lviv clinical visnyk, 3 (3), 14–17.
  9. Straus, S. E., Richardson, W. S., Glaszion, P., Haynes, R. B. (2011). Evidence-based medicine: How to practice and teach it. London: Churchill Livingstone, 305.
  10. Moskalenko, V. F. (Ed.) (2009). Biostatistics. Kyiv: Book plus, 184.
  11. Payenok, A. V. (2008). Clinical and paraclinical manifestations of encephalopathy different genesis (early differential diagnosis). Kyiv, 288.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-28

Як цитувати

Паєнок, А. В., & Січкоріз, О. Є. (2016). Психоемоційний профіль і рівень професійних знань слухачів передатестаційного циклу «неврологія» в умовах реформування післядипломної освіти. ScienceRise: Medical Science, (12 (8), 26–31. https://doi.org/10.15587/2519-4798.2016.86539

Номер

Розділ

Медичні науки