Психоемоційний профіль і рівень професійних знань слухачів передатестаційного циклу «неврологія» в умовах реформування післядипломної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4798.2016.86539Ключові слова:
слухачі передатестаційного циклу «Неврологія», стандартизоване багатофакторне опитування особистості, рівень професійних знаньАнотація
Проведене тестування 52 слухачів передатестаційного циклу «Неврологія» методом стандартизованого багатофакторного опитування особистості виявило наявність емоційної лабільності з психоастенізацією та аутизацією в умовах реформування системи післядипломної освіти та медичної галузі. Також виявлений ріст резервних механізмів адаптації до подій, що відбуваються з бажанням розширити рівень спеціальних знань та вмінь
Посилання
- Stepko, M. F. (2015). Graduate and post- graduate education – the interaction and balance of purposes in modern conditions. ScienceRise, 9/5 (14), 17–21. doi: 10.15587/2313-8416.2015.50828
- Voronenko, Iu. V., Mincer, O. P. (2010). State of Medical Education – evidence of deep reform and non-obvious solutions to problems. Medical Education, 2, 63–65.
- Sibirtsev, V. V. (2015). Modern trends in postgraduate education. Andragogical principles postgraduate education, 134–144. Available at: http://konferenciya.jimdo.com
- Sichkoriz, O. I. (2016). Ways of optimizing continuous professional development in the health reform. Medical Education, 1, 44–46.
- Lotoc’ka-Golub, L. L. (2013). Problem of studying the factors of emotional burnout doctors. Psychological Science, 2/11 (99), 178–183.
- Oliynyk, I. V. (2012). Modern problems of training of doctors during postgraduate education. Medical Education, 4, 111–112. doi: 10.11603/me.v0i4.1359
- Sobchik, L. N. (1990). Standardized multi-factor method of personality research. Methods of psychological diagnosis. Moscow, 78.
- Shevaga, V. M., Payenok, A. V., Zadorozhnyy, A. M., Zadorozhna, B. V. (2013). Some features of psycho-emotional changes in patients with renal encephalopathy. Lviv clinical visnyk, 3 (3), 14–17.
- Straus, S. E., Richardson, W. S., Glaszion, P., Haynes, R. B. (2011). Evidence-based medicine: How to practice and teach it. London: Churchill Livingstone, 305.
- Moskalenko, V. F. (Ed.) (2009). Biostatistics. Kyiv: Book plus, 184.
- Payenok, A. V. (2008). Clinical and paraclinical manifestations of encephalopathy different genesis (early differential diagnosis). Kyiv, 288.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Angelika Payenok, Орест Євгенович Січкоріз
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.