Розробка системи організації модульної конструкторсько-технологічної підготовки виробництва чавунних поршнів двигунів внутрішнього згоряння
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105636Ключові слова:
модульна система, поршень ДВС, вермикулярний графіт, напружено-деформований стан, алюмінієвий ЧВГАнотація
Запропоновано систему модульної конструкторсько-технологічної підготовки виробництва чавунних поршнів двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Особливістю даної системи є те, що вона забезпечує можливість одночасного виконання конструкторських, технологічних і організаційних робіт. Показано, що це досягається шляхом використання модульного принципу проектування чавунних поршнів ДВС. Для прикладу реалізації одного з модулів проведено моделювання напружено-деформованого стану монолітних чавунних поршнів.
Посилання
- Engelke, W. D. (1987). How to Integrate CAD/CAM Systems: Management and Technology (Mechanical Engineering). CRC Press, 400.
- Bazrov, B. M. (2001). Modul'naia tehnologiia v mashinostroenii. Moscow: Mashinostroenie, 368.
- Puliaev, A. A., Akimov, O. V., Taran, B. P. (2016). Aliuminievyi ChVG – material dlia porshnei forsirovannyh dizel'nyh DVS. Liteinoe proizvodstvo, 1, 14–16.
- Taran, B. P., Akimov, O. V., Marchenko, A. P. (2010). Otsenka termicheskoi vynoslivosti materialov porshnei DVS. Dvigateli vnutrennego sgoraniia, 1, 70–72.
- Belogub, A. V. (2011). Nauchno-tehnicheskie osnovy integrirovannogo proektirovaniia i proizvodstva tonkostennyh porshnei DVS. Kharkov, 469.
- Zotov, A. A. (2010). Sovershenstvovanie tehnologii proektirovaniia tonkostennyh porshnei DVS s prinuditel'nym zazhiganiem. Kharkov, 150.
- Lu, Y., Zhang, X., Xiang, P., Dong, D. (2017). Analysis of thermal temperature fields and thermal stress under steady temperature field of diesel engine piston. Applied Thermal Engineering, 113, 796–812. doi:10.1016/j.applthermaleng.2016.11.070
- Liu, X. F., Wang, Y., Liu, W. H. (2017). Finite element analysis of thermo-mechanical conditions inside the piston of a diesel engine. Applied Thermal Engineering, 119, 312–318. doi:10.1016/j.applthermaleng.2017.03.063
- Ong, J. H. (1990). Steady state thermal analysis of a diesel engine piston. Computers in Industry, 15 (3), 255–258. doi:10.1016/0166-3615(90)90024-j
- Zhang, H., Lin, Z., Xing, J. (2013). Temperature field analysis to gasoline engine piston and structure optimization. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 48 (2), 904–909.
- Spaniel, M., Macek, J., Divis, M., Tichanek, R. (2003). Diesel engine head steady state analysis. International Journal of Middle European Construction and Design of Cars, 2 (3), 34–41.
- Tichanek, R., Spaniel, M., Divis, M. (2003). Steady state heat analysis of engine head. International Journal of Széchenyi István University of Applied Sciences, 20 (3), 74–75.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Anton Puliaiev, Julia Orendarchuk, Pavel Penziev, Oleg Akimov, Dmytro Marynenko, Andriy Marchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.