Розробка системи організації модульної конструкторсько-технологічної підготовки виробництва чавунних поршнів двигунів внутрішнього згоряння

Автор(и)

  • Anton Puliaiev Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-8785-1582
  • Julia Orendarchuk Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-8184-906X
  • Pavel Penziev Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-0402-9575
  • Oleg Akimov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-7583-9976
  • Dmytro Marynenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-7720-9222
  • Andriy Marchenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-9746-4634

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105636

Ключові слова:

модульна система, поршень ДВС, вермикулярний графіт, напружено-деформований стан, алюмінієвий ЧВГ

Анотація

Запропоновано систему модульної конструкторсько-технологічної підготовки виробництва чавунних поршнів двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Особливістю даної системи є те, що вона забезпечує можливість одночасного виконання конструкторських, технологічних і організаційних робіт. Показано, що це досягається шляхом використання модульного принципу проектування чавунних поршнів ДВС. Для прикладу реалізації одного з модулів проведено моделювання напружено-деформованого стану монолітних чавунних поршнів.

Біографії авторів

Anton Puliaiev, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра ливарного виробництва

Julia Orendarchuk, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра ливарного виробництва

Pavel Penziev, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002

Асистент

Кафедра ливарного виробництва

Oleg Akimov, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра ливарного виробництва

Dmytro Marynenko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002

Кафедра ливарного виробництва

Andriy Marchenko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Кирпичова, 2, Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, проректор з наукової роботи

Посилання

  1. Engelke, W. D. (1987). How to Integrate CAD/CAM Systems: Management and Technology (Mechanical Engineering). CRC Press, 400.
  2. Bazrov, B. M. (2001). Modul'naia tehnologiia v mashinostroenii. Moscow: Mashinostroenie, 368.
  3. Puliaev, A. A., Akimov, O. V., Taran, B. P. (2016). Aliuminievyi ChVG – material dlia porshnei forsirovannyh dizel'nyh DVS. Liteinoe proizvodstvo, 1, 14–16.
  4. Taran, B. P., Akimov, O. V., Marchenko, A. P. (2010). Otsenka termicheskoi vynoslivosti materialov porshnei DVS. Dvigateli vnutrennego sgoraniia, 1, 70–72.
  5. Belogub, A. V. (2011). Nauchno-tehnicheskie osnovy integrirovannogo proektirovaniia i proizvodstva tonkostennyh porshnei DVS. Kharkov, 469.
  6. Zotov, A. A. (2010). Sovershenstvovanie tehnologii proektirovaniia tonkostennyh porshnei DVS s prinuditel'nym zazhiganiem. Kharkov, 150.
  7. Lu, Y., Zhang, X., Xiang, P., Dong, D. (2017). Analysis of thermal temperature fields and thermal stress under steady temperature field of diesel engine piston. Applied Thermal Engineering, 113, 796–812. doi:10.1016/j.applthermaleng.2016.11.070
  8. Liu, X. F., Wang, Y., Liu, W. H. (2017). Finite element analysis of thermo-mechanical conditions inside the piston of a diesel engine. Applied Thermal Engineering, 119, 312–318. doi:10.1016/j.applthermaleng.2017.03.063
  9. Ong, J. H. (1990). Steady state thermal analysis of a diesel engine piston. Computers in Industry, 15 (3), 255–258. doi:10.1016/0166-3615(90)90024-j
  10. Zhang, H., Lin, Z., Xing, J. (2013). Temperature field analysis to gasoline engine piston and structure optimization. Journal of Theoretical and Applied Information Technology, 48 (2), 904–909.
  11. Spaniel, M., Macek, J., Divis, M., Tichanek, R. (2003). Diesel engine head steady state analysis. International Journal of Middle European Construction and Design of Cars, 2 (3), 34–41.
  12. Tichanek, R., Spaniel, M., Divis, M. (2003). Steady state heat analysis of engine head. International Journal of Széchenyi István University of Applied Sciences, 20 (3), 74–75.

Опубліковано

2017-05-30

Як цитувати

Puliaiev, A., Orendarchuk, J., Penziev, P., Akimov, O., Marynenko, D., & Marchenko, A. (2017). Розробка системи організації модульної конструкторсько-технологічної підготовки виробництва чавунних поршнів двигунів внутрішнього згоряння. Technology Audit and Production Reserves, 3(1(35), 23–27. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.105636

Номер

Розділ

Металургійні технології: Оригінальне дослідження