Основні проекти розвитку освітньої діяльності ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12256Ключові слова:
проект розвитку ВНЗ, освітній продукт, стратегії розвиткуАнотація
У статті наведено поняття «освітній продукт» ВНЗ, сформована система освітніх послуг, яка орієнтована на маркетингове представлення діяльності вузів, ідентифікована сутність основних стратегій розвитку вузів та визначено основні види проектів розвитку освітньої діяльності вузів.
Посилання
- Герман, Н.Г. Разработка стратегии продвижения бренда вуза на рынке образовательных услуг в условиях формирования информационного общества [Текст]: автореф. дис….к-та эконом.наук: 08.00.05 / Н.Г.Герман. – [МЭСИ]. – М.: 2008. – 26 с.
- Грудзинский, А.О. Университет, как предпринимательская организация / А.О. Грудзинский [Текст] // Социологические исследования. – №4. – 2003. – С. 113-121.
- Грудзинский, А.О. Концепция проектно-ориентированного университета. Профессиональная предпринимательская организация вуза [Текст] / А.О. Грудзинский. – Нижний Новгород: Изд-во ННГУ, 2004. – 370 с.
- Долятовский, В.А. Стратегическое планирование деятельности вуза на рынке образовательных услуг. [Текст] : монография / В.А. Долятовский, О.А. Мазур, И.В. Кузнецова, Э.Е. Сакиев, Т.Н. Рябченко; под ред. В.А. Долятовского, О.А. Мазура. – Ростов-на-Дону-Невинномыск: СКНЦ ВШ-РГЭУ «РИНХ»-НИЭУП, 2005. – 235 с.
- Логинов, О.В. Современные подходы к созданию проектно-ориентиованного вуза [Текст] / О.В.Логинов // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2013. – T. 1, N 10(61). – С. 137-139. – Режим доступу : URL : http://journals.uran.ua/eejet/article/view/6765.
- Новиков, Д.А. Модели и механизмы управления научными проектами в ВУЗах [Текст] / Д.А.Новиков, А.Л.Суханов. – Москва: Институт управления образованием РАО. – 2005. – 80 с.
- Онищенко, С.П. Формирование оптимального состава программы развития предприятия [Текст] / С.П. Онищенко, Е.С. Арабаджи // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2011. – T. 6, N 3(54). – С. 60-66. – Режим доступу : URL : http://journals.uran.ua/eejet/article/view/2251.
- Ткачук, С.В. Профілювання цінності проектів освітньої діяльності для навчальних закладів [Текст] / С.В.Ткачук // Шляхи реалізації кредитно-модульної системи організації навчального процесу і тестових форм контролю знань студентів [текст] : Матеріали наук.-метод. семінару / Під ред. Гогунського В.Д. – Вип. 4: Організація навчального процесу і тестування. – Одеса : Наука і техніка, 2010. – С. 58-63.
- Топлина, И.И. Повышение конкурентоспособности вуза и его развитие в позиции маркетинга [Текст] / И.И.Топлина // Век качества. – 2011. – № 1. – С. 32-33.
- Ченцов, А.О. О бизнесе образовательных услуг [Текст] / А.О. Ченцов // Высшее образование в России. – 1999. – № 2. – С. 120-123.
- Herman, N. (2008) Develop a strategy to promote the brand of the university in the education market in the emerging information society: Author. dis .... to the PhD: 08.00.05, Moscow, 26 p.
- Grudzinski, A.O. (2003) University, as an entrepreneurial organization. Case Studies, 4, 113-121.
- Grudzinski, A.O. (2004) The concept of the project-oriented university. Professional entrepreneurial organization of the university. Nizhny Novgorod Nizhny Novgorod State University Publishing House, 370 p.
- Dolyatovsky, V.A, Mazur, O.A, Kuznetsova, I.V. (2005) Strategic planning of the university in the education market. NIEUP, 235 p.
- Loginov, О.V. (2013) Modern approaches to the design and creation of project-oriented university. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 1(10(61)), 137-139.
- Novikov, D.A. (2005) Modeli and governance research projects in universities. Institute of Education Management RAO, 80 p.
- Onyshchenko, S.P., Arabadzi, E.C. (2011) Formation of optimal composition of enterprise development program. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 6(3(54)), 60-66.
- Tkachuk, S.V. (2010) Profiling values projects of educational activities for schools. Ways of credit-modular system to learn and test forms of knowledge control, Odessa: Science and Technology, 58-63.
- Toplina, I.I. (2011) Improving the competitiveness of the university and its development in the marketing point. Age of quality,1,32-33.
- Chentsov, A.O. (1999) The business of educational services. Higher Education in Russia, 2, 120-123.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.