Розробка інформаційно-аналітичної моделі стимулюючого інтернет маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.148567Ключові слова:
інформаційна модель, стимулюючий Інтернет маркетинг, кількість переходів (відвідувань сайту), цільова аудиторія, пошукова оптимізаціяАнотація
Об’єктом дослідження є Інтернет маркетинг у сучасному інформаційному мережному просторі. На тлі бурхливого розвитку інформаційних технологій мережа Інтернету все більш займає провідні позиції у сферах просування та продажу різноманітних товарів. Водночас з цим класичні методи та підходи маркетингу зазнають очевидних втрат домінуючих позицій. Одним з найбільш проблемних місць є ефективне застосування сучасних методів та підходів для розвитку Інтернет маркетингу та, зокрема, стимулюючого Інтернет маркетингу, який сприяє просуванню товарів відповідно до уподобань потенційних споживачів. Також існує потреба у збалансуванні задіяних ресурсів щодо упровадження Інтернет маркетингу відповідно до можливих обсягів отриманого результату.
В ході дослідження використовувалися класичні методи ведення маркетингу та новітні інформаційні технології розповсюдження та обробки інформації у мережевих системах. З метою усунення недоліків було запропоновано поєднання класичних та новітніх підходів воєдино, маючи на меті зробити стимулюючий Інтернет маркетинг більш простішим в управлінні процесом.
Узагальнено інформаційну модель стимулюючого Інтернет маркетингу. Ця модель складеться з окремих, взаємопов’язаних блоків, що спрямовані як на задоволення потреб потенційних клієнтів, так й дотримання вимог тих, хто надає відповідні інтернет-послуги. Саме врахування потреб та вимог усіх сторін, задіяних у стимулюючому Інтернет маркетингу у вигляді окремих взаємопов’язаних блоків моделі, дозволяє розкрити особливості такого процесу.
Відтак, забезпечується можливість визначення аналітичного опису інформаційної моделі стимулюючого Інтернет маркетингу. Це дозволяє визначати шляхи розвитку стимулюючого Інтернет маркетингу, напрями оптимізації його ведення. Це забезпечує такі переваги, як гнучкість процесу ведення стимулюючого Інтернет маркетингу та точкове доведення інформації до обраної цільової аудиторії.
Посилання
- Ahmad, S. Z., Abu Bakar, A. R., Faziharudean, T. M., Mohamad Zaki, K. A. (2014). An Empirical Study of Factors Affecting e-Commerce Adoption among Small- and Medium-Sized Enterprises in a Developing Country: Evidence from Malaysia. Information Technology for Development, 21 (4), 555–572. doi: http://doi.org/10.1080/02681102.2014.899961
- Sliunina, T. L., Berezhnyi, Ye. B., Liashenko, V. V. (2007). Rozvytok vitchyznianoi merezhi bankivskykh ustanov: osoblyvosti ta rehionalni aspekty. Visnyk KhNU im. V. N. Karazina. Ekonomichna seriia, 755, 84–88.
- Azarenkova, H., Liashenko, V. (2009). Vidnoshennia perevah u porivnialnii otsintsi diialnosti bankiv. Bankivska sprava, 5, 65–72.
- Hossain, M. S., Rahman, M. F. (2017). Tools of online marketing. International Journal of Science and Business, 1 (1), 1–7.
- Omarov, М., Tikhaya, T., Lyashenko, V. (2018). Internet Marketing Technologies In Civil Engineering. International Journal of Civil Engineering and Technology, 9 (7), 1233–1240.
- Kaplinski, O., Koseleva, N., Ropaite, G. (2016). Big data in civil engineering: a state-of-the-art survey. Engineering Structures and Technologies, 8 (4), 165–175. doi: http://doi.org/10.3846/2029882x.2016.1257373
- Negi, D., Jain, M. P. (2017). E-Commerce and Insurance Internet Marketing: A Business Review from Indian Context. International Journal of Scientific Research and Management, 5 (9), 7124–7128.
- Shaltoni, A. M. (2017). From websites to social media: exploring the adoption of internet marketing in emerging industrial markets. Journal of Business & Industrial Marketing, 32 (7), 1009–1019. doi: http://doi.org/10.1108/jbim-06-2016-0122
- Thanasrivanitchai, J., Moschis, G. P., Shannon, R. (2017). Explaining older consumers' low use of the internet. International Journal of Internet Marketing and Advertising, 11 (4), 355–375. doi: http://doi.org/10.1504/ijima.2017.10007889
- Key, T. M., Czaplewski, A. J. (2017). Upstream social marketing strategy: An integrated marketing communications approach. Business Horizons, 60 (3), 325–333. doi: http://doi.org/10.1016/j.bushor.2017.01.006
- Bloom, P. N., Pattie, Y. H., Lisa, R. S. (2018). The benefits of corporate social marketing initiatives. Social Marketing. Psychology Press, 313–331.
- Stead, M., Gerard, H. (2018). Advertising in the social marketing mix: getting the balance right. Social Marketing. Psychology Press, 29–43.
- Gray, C. (2017). Stage models of ICT adoption in small firms. Impact of E-Commerce on Consumers and Small Firms. Routledge, 19–36.
- Limba, T., Kiskis, M., Guleviciute, G., Stasiukynas, A., Pleta, T., Juozapaviciute, I. (2018). Model based on qualitative criteria for internet marketing development. Entrepreneurship and Sustainability Issues, 5 (3), 618–633. doi: http://doi.org/10.9770/jesi.2018.5.3(15)
- Prasad, P., Pooja, S. (2018). Social Media Marketing: Tools and Techniques. Application of Gaming in New Media Marketing. IGI Global, 202–214. doi: http://doi.org/10.4018/978-1-5225-6064-7.ch012
- Khasawneh, R. T. (2017). Social Media as a New Emerging Tool of Marketing. Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention. IGI Global, 1–10. doi: http://doi.org/10.4018/978-1-5225-1686-6.ch001
- Trusov, M., Bucklin, R. E., Pauwels, K. (2009). Effects of Word-of-Mouth versus Traditional Marketing: Findings from an Internet Social Networking Site. Journal of Marketing, 73 (5), 90–102. doi: http://doi.org/10.1509/jmkg.73.5.90
- Rust, R. T., Verhoef, P. C. (2005). Optimizing the Marketing Interventions Mix in Intermediate-Term CRM. Marketing Science, 24 (3), 477–489. doi: http://doi.org/10.1287/mksc.1040.0107
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Tetiana Tykha
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.