Інформаційна система визначення адаптаційних можливостей організму студентів

Автор(и)

  • Андрей Павлович Порван Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна
  • Юлия Владимировна Журавлева Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19539

Ключові слова:

інформаційна система, адаптаційні

Анотація

Робота присвячена розробці інформаційної системи виявлення адаптивних можливостей організму студентів, яка дозволяє проводити аналіз активності процесів вегетативної регуляції в серцево-судинній системі людини, оцінювати адаптаційні можливості студентів. У роботі розглянутий підхід до комплексної оцінки балансу вегетативної і гуморальної ланок адаптації з урахуванням оцінки психофізіологічного стану і вареабельности серцевого ритму.

Біографії авторів

Андрей Павлович Порван, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна 14, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, старший науковий співробітник

Кафедра біомедичної інженерії

Юлия Владимировна Журавлева, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна 14, м. Харків, Україна, 61166

Студентка четвертого курсу

факультет Електронної техніки

Посилання

  1. Баевский, Р. М. Оценка и классификация уровней здоровья с точки зрения теории адаптации [Текст] / Р. М. Баевский // Вестн. АМН СССР. – 1989. – № 8. – С. 73-78.
  2. Кирюшин, В. А. Динамика психофизиологических показателей у студентов [Текст] / В. А. Кирюшин, С. П. Лобанов, Г. И. Стунеева // Гигиена и санитария. – 2003. – №1. – С. 47-49.
  3. Агаджанян, Н. А. Актуальные проблемы адаптационной, экологической и восстановительной медицины [Текст] / под ред. Н. А. Агаджаняна, В. В. Уйба, М. П. Куликова, А. В. Кочеткова. – М.: Медика, 2006. – 208 с.
  4. Агаджанян, Н. А. Изучение образа жизни, состояния здоровья и успеваемости студентов при интенсификации образовательного процесса [Текст] / Н. А. Агаджанян, Т. Ш. Миннибаев, А. Е. Северин и др. // Санитария и гигиена. – 2005. – №3. – С. 48-74.
  5. Сидоров, П. И. Психосоциальная дезадаптация студентов, имеющих хроническую соматическую патологию [Текст] / П. И. Сидоров, А. Г. Соловьев, И. А. Новикова // Гигиена и санитария. – 2001.– №4. – С. 46-49.
  6. Геворкян, Э. С. Изменение некоторых психофизиологических показателей студентов в период экзаменационной сессии [Текст] / Э. С. Геворкян, Э. В. Даян, Ц. И. Адамян, О. Г. Баклаваджян и др. // Гигиена и санитария. – 2002. – №3. – С. 41-44.
  7. Баевский, Р. М. Прогнозирование состояний на грани нормы и патологии [Текст] / Р. М. Баевский. – М.: Медицина, 1979. – 280 с.
  8. Электрокардиографический комплекс КАРДИОЛАБ [Електронний ресурс]. – Режим доступа: www/URL: http://annamed.org/index.php/kardiologiya/ kompyuternye-ekg-kompleksy/item/265-электрокардиографический-комплекс-кардиолаб
  9. Аболенская, А. В. Адаптированность детского организма как эталон "величины" его здоровья [Текст] / А. В. Аболенская, Р. А. Маткивский, Г. Н. Разживина и др. // Педиатрия. – 1996. – № 3. – С. 102-103.
  10. Исследование ИН (индекса напряжения) организма (по результатам психофизиологических обследований на КАП-операторе) [Електронний ресурс]. – Режим доступа: www/URL: http://brainru.narod.ru/4Experience/ 1/4_KAP_ IN/KAP_IN.html
  11. Артемьева, Е. Ю. Вероятностные методы в психологии [Текст] / Е. Ю. Артемьева, Е. М. Мартынов. – М.: Изд-во Московского университета, 1975. – 207 с.
  12. Методика Горбова «Красно-черная таблица» [Текст] / Альманах психологических тестов. – М., 1995. – C. 117-118.
  13. Машин, В. А. Психическая нагрузка, психическое напряжение и функциональное состояние операторов систем управления [Текст] / В. А. Машин // Вопросы психологии. – 2007. – № 6. – C. 86-96.
  14. Baevskii, R. M. (1989). Otsenka i klassifikatsiia urovnei zdorov'ia s tochki zreniia teorii adaptatsii. Vestn. AMN SSSR, 8,73-78.
  15. Kiriushin, V. A., Lobanov, S. P., Stuneeva, H. I. (2003). Dinamika psikhofiziolohicheskikh pokazatelei u studentov. Hihiena i sanitariia, 1, 47-49.
  16. In: Ahadzhaniana, N. A., Uiba, V. V., Kulikova, M. P., Kochetkova, A. V. (2006). Aktual'nye problemy adaptatsionnoi, ekolohicheskoi i vosstanovitel'noi meditsiny. M.: Medika, 208.
  17. Ahadzhanian, N. A., Minnibaev, T. Sh., Severin, A. E. (2005). Izuchenie obraza zhizni, sostoianiia zdorov'ia i uspevaemosti studentov pri intensifikatsii obrazovatel'noho protsessa. Sanitariia i hihiena, 3, 48–74.
  18. Sidorov, P. I., Solov'ev, A. H., Novikova, I. A. (2001). Psikhosotsial'naia dezadaptatsiia studentov, imeiushchikh khronicheskuiu somaticheskuiu patolohiiu. Hihiena i sanitariia, 4, 46–49.
  19. Hevorkian, E. S., Daian, E. V., Adamian, Ts. I., Baklavadzhian, O. H. (2002). Izmenenie nekotorykh psikhofiziolohicheskikh pokazatelei studentov v period ekzamenatsionnoi sessii. Hihiena i sanitariia, 3, 41–44.
  20. Baevskii, R. M. (1979). Prohnozirovanie sostoianii na hrani normy i patolohii. M.: Meditsina, 280.
  21. Elektrokardiohraficheskii kompleks KARDIOLAB. Available: http://annamed.org/index.php/kardiologiya/kompyuternye-ekg-kompleksy/item/265-elektrokardiohraficheskii-kompleks-kardiolab
  22. Abolenskaia, A. V., Matkivskii, R. A., Razzhivina, H. N. (1996). Adaptirovannost' detskoho orhanizma kak etalon "velichiny" eho zdorov'ia. Pediatriia, № 3, 102-103.
  23. Issledovanie IN (indeksa napriazheniia) orhanizma po rezul'tatam psikhofiziolohicheskikh obsledovanii na KAP-operatore. Available: http://brainru.narod.ru/4Experience/1/4_KAP_ IN/KAP_IN.html
  24. Artem'eva, E. Iu., Martynov, E. M. (1975). Veroiatnostnye metody v psikholohii. M.: Izd-vo Moskovskoho universiteta, 207.
  25. Metodika Horbova «Krasno-chernaia tablitsa» (1995). Al'manakh psikholohicheskikh testov, 117-118.
  26. Mashin, V. A. (2007). Psikhicheskaia nahruzka, psikhicheskoe napriazhenie i funktsional'noe sostoianie operatorov sistem upravleniia. Voprosy psikholohii, 6, 86-96.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-23

Як цитувати

Порван, А. П., & Журавлева, Ю. В. (2013). Інформаційна система визначення адаптаційних можливостей організму студентів. Technology Audit and Production Reserves, 6(3(14), 38–41. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19539