Структура управління знаннями організації в рамках системного контексту

Автор(и)

  • Марина Николаевна Куценко Київський національний університет будівництва і архітектури просп. Повітрофлотський, 31, м. Київ, 03680, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19584

Ключові слова:

знання, система, управління знаннями, стратегічне управління, системне мислення

Анотація

Представлена цілісна структура управління знаннями, яка розділяє основні блоки роботи організації на елементи і дозволяє визначити взаємозв’язки між ними, сформувати середовище, в якому люди ефективно створюють, обмінюються і використовують знання. Вона допоможе керівництву розуміти істинну природу взаємовідносин, які існують між організацією і процесами управління знаннями, і використовувати їх для досягнення успіху організації. 

Біографія автора

Марина Николаевна Куценко, Київський національний університет будівництва і архітектури просп. Повітрофлотський, 31, м. Київ, 03680

Асистент

Кафедра управління проектами

Посилання

  1. Мариничева, М. К. Управление знаниями на 100%: Путеводитель для практиков [Текст] / М. К. Мариничева. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2009. – 230 с.
  2. Rastogi, P. N. Knowledge Management and Intellectual Capital as a Paradigm of Value Creation [Text] / P. N. Rastogi // Human Systems Management. – 2002. – V. 21, I. 4. – P. 229-240.
  3. Бушуев, С. Д. Креативные технологии в управлении проектами и программами [Текст] / С. Д. Бушуев, Н. С. Бушуева, И. А. Бабаев и др. – К.: Саммит книга, 2010. – 768 с.
  4. Когут, Б. Знания фирмы, комбинационные способности и репликация технологии [Текст] / Б. Когут, У. Зандер // Российский журнал менеджмента. – 2004. – Т. 2, №1. – С. 121-140.
  5. Alavi, M. Review: Knowledge Management and Knowledge Management System: Conceptual foundations and research issues [Text] / M. Alavi, D. E. Leidner // MIS Quarterly. – 2001. – Vol. 25 (1). – P. 107-136.
  6. Martin, B. Knowledge Management within the context of management: An evolving relationship [Text] / B. Martin // Singapore Management Review. – 2000. – Vol. 22 (2). – P. 17-36.
  7. Rubenstein-Montano, B. A systems thinking framework for knowledge management [Text] / Rubenstein-Montano, B. et al. // Decision Support Systems. – 2001. – Vol. 31 (1). – P. 5.
  8. Бушуев, С. Д. Руководство по управлению инновационными проектами и программами. Р2М [Текст]: пер. с англ. / под ред. проф. С. Д. Бушуева. – Том 1, Версия 1.2. – К.: Наук. світ, 2009. – 173 с.
  9. Symon, G. Information and Communication Technologies and the Network Organization: A Critical Analysis. [Text] / G. Symon // Journal of Occupational & Organizational Psychology. – 2000. – Vol. 73 (4).
  10. Икуиро Нонака. Компания, создающая знания: Как японские компании создают продвижение и развитие инноваций [Текст] / Икуиро Нонака, Хиротака Такеши. – Изд-во Оксфордского университета, 1995. – 304 с.
  11. Marinicheva, M. (2009). Upravlenie znaniyami na 100%. Putevoditel dlya praktikov. Moskva: Alpina Business Books, 230.
  12. Rastogi, P. N. (2002). Knowledge Management and Intellectual Capital as a Paradigm of Value Creation. Human Systems Management, V. 21, I. 4, 229-240
  13. Bushuev, S., Bushueva, N., Babaev I., and others. (2010). Kreativnue tehnologii v upralenii proektami i programmami. Kyiv: Sammit kniga, 768.
  14. Kohut, B., Zander, U. (2004). Znaniya firmu, kombinacionnye sposobnosty i perlikaciya tehnologii. Russion management journal, T2, № 1, 121-140.
  15. Alavi, M., Leidner, D. E. (2001). Review: Knowledge Management and Knowledge Management System: Conceptual foundations and research issues. MIS Quarterly, 25 (1), 107-136.
  16. Martin, B. (2000). Knowledge Management within the context of management: An evolving relationship. Singapore Management Review, 22 (2), 17-36.
  17. Rubenstein-Montano, B. et al. (2001). A systems thinking framework for knowledge management. Decision Support Systems, 31 (1), 5.
  18. In: Bushueva, S. D. (2009). Rukovodstvo po upravleniyu innovacionnymi proektami i programmami P2M. Translation from English. Tom 1, version 1.2. Kyiv, Nauk.svit, 173.
  19. Symon, G. (2000). Information and Communication Technologies and the Network Organization: A Critical Analysis. Journal of Occupational & Organizational Psychology, 73 (4).
  20. Nonaka, I., Takeuchi, H. (1995). The Knowledge Creating Company. How Japanese companies create innovation advancing and development. New York: Oxford University Press, 304.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-24

Як цитувати

Куценко, М. Н. (2013). Структура управління знаннями організації в рамках системного контексту. Technology Audit and Production Reserves, 6(4(14), 18–20. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19584

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління