Інформаційне забезпечення в системі менеджменту туристичних підприємств

Автор(и)

  • Світлана Петрівна Крамарчук Тернопільський національний економічний університет, вул. Львівська, 11, Тернопіль, 46020, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-2447-0838
  • Ірина Ігорівна Смачило Тернопільський національний економічний університет, вул. Львівська, 11, Тернопіль, 46020, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0002-1976-7768

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25392

Ключові слова:

інформаційне забезпечення, менеджмент туристичних підприємств, інформаційні технології, економетричні моделі, F-критерію Фішера

Анотація

Розглянуто вплив інформаційного забезпечення на менеджмент туристичних підприємств.

Доведено, що для належного інформування потенційного туриста необхідно оптимізувати інформаційні потоки.

Запропоновано в якості основних економетричних моделей використати лінійну, параболічну, поліноміальну.

Обгрунтовано використання для адекватності економетричної моделі F-критерію Фішера.

Біографії авторів

Світлана Петрівна Крамарчук, Тернопільський національний економічний університет, вул. Львівська, 11, Тернопіль, 46020, Україна

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра міжнародного бізнесу і туризму

Ірина Ігорівна Смачило, Тернопільський національний економічний університет, вул. Львівська, 11, Тернопіль, 46020, Україна

Кандидат економічних наук, старший викладач

Кафедра міжнародного бізнесу і туризму

Посилання

  1. Лютак, О. М. Аналіз та оцінювання інформації про основні туристичні потоки України [Текст]/ О. М. Лютак, Л. В. Михальчук// Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 12. – С. 217-225.
  2. Мальська, М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика [Текст]/ М. П. Мальська, В. В. Худо. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с.
  3. Квартальнов, В. А. Туризм [Текст]: учебник/ В. А. Квартальнов. – М.: Финансы и статистика, 2006. – 336 с.
  4. Мельниченко, С. Інформаційні технології в управлінні суб’єктами туристичної діяльності [Текст]/ С. Мельниченко// Вісник КНТЕУ. – 2010. − № 2. – С. 131-143.
  5. Goeldner, C. R. Tourism: Principles, Practices, Philosophies [Text]/ C. R. Goeldner, Brent Ritchie J. R. – Ed. 9th. – John Wiley & Sons, Inc, 2002. – 624 p.
  6. Xiao Fei Wang. Research about Application of Informatization Service on Tourism Economy Management [Text]/ Xiao Fei Wang// Applied Mechanics and Materials. – 2011. – Vol. 52-54. – P. 1992-1996.
  7. Стоян, К. С. Вдосконалення механізму інформаційного забезпечення підприємств з надання послуг міжнародного туризму [Текст]/ К. С. Стоян// Технологічний аудит та резерви виробництва. – 2013. – №1/3(9). – С. 44-47. – Режим доступу: www/URL: http://journals.uran.ua/tarp/article/view/12259.
  8. Меджибовська, Н. Ключові фактори нарощування конкурентних переваг компаній [Текст]/ Н. Меджибовська// Економіка України. – 2010. – № 10. – С. 36-43.
  9. Доугерти, К. Введение в эконометрику [Текст]: пер. с англ./ К.Доугерти. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 402 с.
  10. Слєпцова, О. Я. Використання інформаційних технологій для підтримки прийняття рішень у туризмі [Текст]/ О. Я. Слєпцова, В. Я. Данилов// Наукові праці. Комп’ютерні технології. – 2011. – Вип. 161, Т. 173. – С. 59-63.
  11. Пестерева, А. Н. IT-технологии в работе турфирм [Текст]/ А. Н. Пестерева// Журнал Tourbusiness. – 2010. − № 4 (34). − С. 18-20.
  12. Liatak, O. M. (2012). Analiz ta otsiniuvannia informatsii pro osnovni turystychni potoky Ukrainy. Aktualni problemy ekonomiky, № 12, 217-225.
  13. Malska, M. P., Khudo, V. V. (2012). Turystychnyi biznes: teoriia ta praktyka. K.: Tsentr uchbovoi literatury, 368.
  14. Kvartalnov, V. A. (2006). Turizm. M.: Finansy i statistika, 336.
  15. Melnychenko, S. (2010). Informatsiini tekhnologii v upravlinni subiektamy turystychnoi diialnosti. Visnyk KNTEU, № 2, 131-143.
  16. Goeldner, C. R., Brent Ritchie, J. R. (2002). Tourism: Principles, Practices, Philosophies. Ed. 9. John Wiley & Sons, Inc, 624.
  17. Xiao Fei Wang. (2011). Research about Application of Informatization Service on Tourism Economy Management. Applied Mechanics and Materials, Vol. 52-54, 1992-1996.
  18. Stoian, K. S. (2013). Improvement of the mechanizm of information support of companies providing international tourism services. Technology Audit And Production Reserves, 1(3(9)), 44-47. Available: http://journals.uran.ua/tarp/article/view/12259.
  19. Medzhybovska, N. (2010). Kliuchovi faktory naroshchuvannia konkurentnykh perevah kompanii. Ekonomika Ukrainy, № 10, 36-43.
  20. Douherti, K. (2001). Vvedenie v ekonometriku. Translation from English. M.: INFRA-M, 402.
  21. Slieptsova, O. Ya., Danylov, V. Ya. (2011). Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii dlia pidtrymky pryiniattia rishen u turyzmi. Naukovi pratsi. Kompiuterni tekhnolohii, Vyp. 161, T. 173, 59-63.
  22. Pestereva, A. N. (2010). IT-tekhnolohii v rabote turfirm. Zhurnal Tourbusiness, № 4 (34), 18-20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-26

Як цитувати

Крамарчук, С. П., & Смачило, І. І. (2014). Інформаційне забезпечення в системі менеджменту туристичних підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 3(3(17), 17–19. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25392

Номер

Розділ

Економіка підприємства