Удосконалення взаємодії поїздоутворення на технічних станціях з графіком руху поїздів

Автор(и)

  • Дмитро Борисович Стахорний Українська державна академія залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-5360-5554
  • Олена Анатоліївна Малахова Українська державна академія залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-9272-6145

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.28081

Ключові слова:

поїздоутворення, сортувальна станція, графік руху поїздів, простої составів

Анотація

Показано, що одним із заходів забезпечення ефективності і надійності графіка руху є використання гнучких вагових норм. В результаті проведених досліджень умов роботи сортувальних станцій при відправленні поїздів з використанням гнучких норм маси і довжини складів, встановлено, що гнучке управління поїздоутворенням дозволить скоротити міжопераційні простої, в тому числі простої составів в очікуванні відправлення на 60–80 %.

Біографії авторів

Дмитро Борисович Стахорний, Українська державна академія залізничного транспорту

Кафедра управління експлуатаційною роботою

Олена Анатоліївна Малахова, Українська державна академія залізничного транспорту

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра управління експлуатаційною роботою

Посилання

  1. Wang, X., Rong, L. (2013, October 9). Marshalling Yard Simulation Based on BP Neural Network Model. ICTE 2013. American Society of Civil Engineers, 1117-1122. doi:10.1061/9780784413159.162

    Yun Jing, Shiwei He, Rui Song. (2012). Model and Algorithm of Stage Plan for Railway Marshalling Station Based on Sequence Theory. International Journal of Digital Content Technology and its Applications, Vol. 6, № 17, 258–268. doi:10.4156/jdcta.vol6.issue17.28

    Ding, X., Xu, X. (2014, June 24). Urban Rail Train Marshalling Optimization Based on Multiple Operation Modes. CICTP 2014. American Society of Civil Engineers, 1652-1660. doi:10.1061/9780784413623.159

    Laik, N., Hadjiconstantinou, E. (2008, October). Evaluation of operational plans in container terminal yards using Discrete-Event Simulation. OR Insight, Vol. 21, № 4, 10–18. doi:10.1057/ori.2008.16

    Xue, F., Wang, C. (2007, July 9). A Method of Exchange Wagon-Flow Allocating in Bidirectional Marshalling Yards. International Conference on Transportation Engineering 2007. American Society of Civil Engineers, 2241-2246. doi:10.1061/40932(246)367

    Akulynychev, V., Kudryavtsev, V., Koreshkov, A. (1981). Matematycheskye metodi v ekspluatatsyy zheleznykh doroh. М.: Transport, 224.

    Syhorskyy, V. (1975). Matematycheskyy apparat inzhenera. K.: Tehnika, 768.

    Nekrashevych, V. (2006). Problemy adaptatsyy hrafyka dvyzhenyya hruzovykh poezdov k kolebanyyam vahonopotokov. Vestnyk VNIIZhT, № 4, 5-12.

    Shapkyn, I. (2009). Orhanyzatsyya zheleznodorozhnykh perevozok na osnove informatsyonnykh tekhnolohyy. М.: MIIT, 23.

    But'ko, T., Dan'ko, M., Sikonenko, G. (2002). Do pytannya vyznachennya optymal'noyi kil'kosti sortuval'nykh stantsiy. Kommunal'noe khozyaystvo horodov, 45, 237-242.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-02

Як цитувати

Стахорний, Д. Б., & Малахова, О. А. (2014). Удосконалення взаємодії поїздоутворення на технічних станціях з графіком руху поїздів. Technology Audit and Production Reserves, 5(1(19), 13–17. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.28081

Номер

Розділ

Технологічний аудит