Розробка та впровадження стратегій модернізації виробництва експортно-імпортних підприємств: від технологічного аудиту до підвищення обсягів міжнародної торгівлі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2706-5448.2023.288191Ключові слова:
модернізація виробництва, експортно-імпортна діяльність, технологічний аудит, стратегії модернізації, міжнародна торгівляАнотація
Об'єктом дослідження у цій роботі є стратегії модернізації виробництва на експортно-імпортних підприємствах. Проведене дослідження докладно розглядає різноманітні підходи до модернізації виробництва на цих підприємствах, надаючи особливу увагу аспекту впровадження технологій.
Хоча тема модернізації експортно-імпортних підприємств вже досліджувалася вченими, ця робота акцентує увагу на актуальних викликах, які ставлять перед цими підприємствами сучасні геополітичні умови та глобалізація. Проблема, що вирішувалась у дослідженні, полягає в необхідності розробки та впровадження стратегій модернізації виробництва на експортно-імпортних підприємствах, з урахуванням впливу геополітичних факторів і ситуації на світовому ринку.
Дослідження підтверджує важливість впровадження сучасних технологій та технічного оновлення для підвищення ефективності виробництва на цих підприємствах, зокрема шляхом проведення технологічного аудиту. Результати цього дослідження підтверджують, що модернізація виробництва призводить до підвищення конкурентоспроможності підприємств на міжнародному ринку. Впровадження нових технологій та підвищення якості продукції створює підґрунтя для збільшення попиту на товари та послуги, які надають ці підприємства. Ці результати мають великий потенціал для практичного застосування та можуть служити вказівкою для регулювальників і керівників підприємств, що прагнуть підвищити конкурентоспроможність і стабільність своєї діяльності в умовах зростаючих геополітичних та ринкових турбулентностей.
Запропоновані автором стратегії модернізації виробництва на експортно-імпортних підприємствах можуть бути використані на практиці за умов, коли експортно-імпортні підприємства стикаються із зростаючими геополітичними викликами та динамічними змінами на світовому ринку
Посилання
- Bruninh, E., Lokshin, L. (2000). Osnovni elementy u vyznachenni konkurentospromozhnosti orhanizatsii. Menedzhment 2000, 55–70.
- Vymohy do produktsii na mizhnarodnykh rynkakh ta sertyfikatsiia. Available at: https://export.gov.ua/11-vimogi_do_produktsii
- Otsinky zahroz hlobalnoho kharakteru rozviduvalnykh orhaniv inozemnykh derzhav, mozhlyvist yikhnoho vykorystannia dlia planuvannia v sferi natsionalnoi bezpeky Ukrainy. Available at: https://censs.org/otsinky-zahroz-hlobalnoho-kharakteru-rozviduvalnykh-orhaniv-inozemnykh-derzhav/
- Melnyk, A. F. (Ed.) (2009). Modernizatsiia suspilnoho sektoru ekonomiky v umovakh hlobalnykh zmin. Ternopil, 528.
- Porter, M. E. (2008). On Competition. Harvard Business Press, 544.
- Soloviov, V. P. (2006). Innovatsiina diialnist yak systemnyi protses u konkurentnii ekonomitsi (Synerhetychni efekty innovatsii). Kyiv: Feniks, 560.
- Kosenko, O. P. (2013). Tekhnolohichnyi audyt na promyslovykh pidpryiemstvakh: teoretyko-metodychni ta praktychni aspekty. Visnyk NTU «KhPI». Seriia: Tekhnichnyi prohres i efektyvnist vyrobnytstva, 22 (995), 66–73.
- Perminova, S. O. (2020). Komertsializatsiia innovatsii. Kyiv: KPI im. Ihoria Sikorskoho, 127.
- Luk’ianenko, D. H. (Ed.) (2001). Stratehii ekonomichnoho rozvytku v umovakh hlobalizatsii. Kyiv: KNEU, 538.
- Pro zovnishnoekonomichnu diialnist (1991). Zakon Ukrainy No. 959-XII. 16.04.1991. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/959-12
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Anastasiia Ivakhiv
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.