Підходи до трактування сутності міжнародної стратегії маркетингу промислового підприємства

Автор(и)

  • Ірина Миколаївна Джадан ПВНЗ «Міжнародний університет фінансів», просп. Перемоги, 37, 1 копр НТУУ «КПІ», м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-3887-4312

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31164

Ключові слова:

маркетингова стратегія, міжнародна маркетингова стратегія, промисловий маркетинг, глобальні процеси

Анотація

В статті досліджені теоретичні засади формування міжнародної стратегії маркетингу. Виявлені проблеми застосування міжнародної маркетингової стратегії на українських промислових підприємствах. Запропоноване удосконалене визначення поняття «міжнародна маркетингова стратегія промислового підприємства» вказує на специфічні особливості формування  маркетингової стратегії промислового підприємства.

Біографія автора

Ірина Миколаївна Джадан, ПВНЗ «Міжнародний університет фінансів», просп. Перемоги, 37, 1 копр НТУУ «КПІ», м. Київ

Старший викладач

Кафедра економіки і підприємництва

Посилання

  1. Kotler, F., Armstronh, H., Sonders, D., Vonh, V. (2004). Osnovy marketynhu. Translation from English. Ed. 2. K.: Vydavn. dim «Vyliams», 944.
  2. Korzh, M. V. (2010). Formuvannia stratehii mizhnarodnoho marketynhu yak osnova uspikhu mizhnarodnoho biznesu. Visnyk Lvivskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu, № 2, 10-15.
  3. Spivakovska, T. V. (2013). Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii. Efektyvna ekonomika, № 2. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1845
  4. Kudenko, N. V. (2002). Marketynhovi stratehii firmy. K.: KNEU, 245.
  5. Fatkhutdynov, R. A. (2000). Stratehichnyi marketynh. M.: ZAO «Byznes-shkola» «Yntel-Syntez», 640.
  6. Pankov, V. A. (2003). Upravlinnia vartistiu naukoiemnoho mashynobudivnoho pidpryiemstva: teoriia ta praktyka. K.: Naukova dumka, 424.
  7. Odiahailo, B. M. (2009). Mizhnarodna marketynhova stratehiia dlia ukrainskoho pidpryiemstva v umovakh obmezhenoho popytu. Visnyk Kryvorizkoho ekonomichnoho instytutu KNEU, № 3, 7-13.
  8. Saveliev, V. V. (2010). Protses formuvannia hlobalnoi marketynhovoi stratehii pidpryiemstv na mizhnarodnykh rynkakh. Ekonomika Krimu, № 2, 226-231.
  9. Derhachova, V. V. (2009). Rozvytok mizhnarodnoho marketynhu v umovakh hlobalizatsii biznesu. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI». Available: http://economy.kpi.ua/files/files/50_kpi_2009.pdf
  10. Fatkhutdynov, R. A. (2002). Konkurentospromozhnist orhanizatsii v umovakh kryzy: ekonomika, marketynh, menedzhment. M.: Marketynh, «Dashkov y So», 892.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-11

Як цитувати

Джадан, І. М. (2014). Підходи до трактування сутності міжнародної стратегії маркетингу промислового підприємства. Technology Audit and Production Reserves, 6(2(20), 7–12. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31164