Підходи до трактування сутності міжнародної стратегії маркетингу промислового підприємства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31164Ключові слова:
маркетингова стратегія, міжнародна маркетингова стратегія, промисловий маркетинг, глобальні процесиАнотація
В статті досліджені теоретичні засади формування міжнародної стратегії маркетингу. Виявлені проблеми застосування міжнародної маркетингової стратегії на українських промислових підприємствах. Запропоноване удосконалене визначення поняття «міжнародна маркетингова стратегія промислового підприємства» вказує на специфічні особливості формування маркетингової стратегії промислового підприємства.Посилання
- Kotler, F., Armstronh, H., Sonders, D., Vonh, V. (2004). Osnovy marketynhu. Translation from English. Ed. 2. K.: Vydavn. dim «Vyliams», 944.
- Korzh, M. V. (2010). Formuvannia stratehii mizhnarodnoho marketynhu yak osnova uspikhu mizhnarodnoho biznesu. Visnyk Lvivskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu, № 2, 10-15.
- Spivakovska, T. V. (2013). Formuvannia mizhnarodnoi marketynhovoi stratehii. Efektyvna ekonomika, № 2. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1845
- Kudenko, N. V. (2002). Marketynhovi stratehii firmy. K.: KNEU, 245.
- Fatkhutdynov, R. A. (2000). Stratehichnyi marketynh. M.: ZAO «Byznes-shkola» «Yntel-Syntez», 640.
- Pankov, V. A. (2003). Upravlinnia vartistiu naukoiemnoho mashynobudivnoho pidpryiemstva: teoriia ta praktyka. K.: Naukova dumka, 424.
- Odiahailo, B. M. (2009). Mizhnarodna marketynhova stratehiia dlia ukrainskoho pidpryiemstva v umovakh obmezhenoho popytu. Visnyk Kryvorizkoho ekonomichnoho instytutu KNEU, № 3, 7-13.
- Saveliev, V. V. (2010). Protses formuvannia hlobalnoi marketynhovoi stratehii pidpryiemstv na mizhnarodnykh rynkakh. Ekonomika Krimu, № 2, 226-231.
- Derhachova, V. V. (2009). Rozvytok mizhnarodnoho marketynhu v umovakh hlobalizatsii biznesu. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI». Available: http://economy.kpi.ua/files/files/50_kpi_2009.pdf
- Fatkhutdynov, R. A. (2002). Konkurentospromozhnist orhanizatsii v umovakh kryzy: ekonomika, marketynh, menedzhment. M.: Marketynh, «Dashkov y So», 892.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.