Оцінка ефективності діяльності підприємств туристичного кластеру

Автор(и)

  • Катерина Олександрівна Шилкіна Херсонський національний технічний університет, Бериславське шосе, 24, м. Херсон, 73008, Україна https://orcid.org/0000-0002-6820-5905

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31376

Ключові слова:

туристичний кластер, економічна, соціальна, екологічна та науково-технологічна результативність кластеру

Анотація

В статті запропоновано оцінювання результативності участі у кластері для кожного із його учасників, виходячи з позиції мотивації підприємств до інтеграції. Представлено економічні, соціальні, екологічні та науково-технічні показники ефективності кластеру.  Особлива увага звернута на економічну результативність, як базовий критерій забезпечення конкурентоспроможності підприємства, а також представлено методи її обчислення.

Біографія автора

Катерина Олександрівна Шилкіна, Херсонський національний технічний університет, Бериславське шосе, 24, м. Херсон, 73008

Аспірант

Кафедра менеджменту та маркетингу

Посилання

  1. Basiuk, O. V. Metodychni osnovy otsinky diialnosti rehionalnykh klasteriv. Available: http://www.readera.org/article/metodyechni-osnovye-otsinkye-dialnosti-rehionalnyekh-klasteriv-10153218.html. Last accessed 20.11.2014.
  2. Brykova, I. V. (2008). Regionalna komponenta pidveshchennia mizhnarodnoi konkurentospromozhnosti krain. K., 20.
  3. Bulin, D. EU Travel and Tourism Industry - A Cluster Analysis of Impact and Competitiveness. Available: http://www.globeco.ro/wp-content/uploads/vol/split/vol_2_no_1/geo_2014_vol2_no1_art_014.pdf
  4. Pichuhina, M. A. (2010). Otsinka efektyvnosti diialnosti innovatsiinoho klasteru. Efektyvna ekonomika, № 6. Available: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=245
  5. Kapeliushnikov, R. I. (23.08.1998). Teoriia transaktsionnyh izderzhek. Available: http://www.libertarium.ru/10623
  6. In: Uil'iamson, O. I., Uinter, S. J.; Translation from English Kazhdana, M. Ya.; Grebennikov, V. G. (2001). Priroda firmy: K 50-letiiu vyhoda v svet raboty R. Kouza «Priroda firmy». M.: Delo, 360.
  7. Buianova, M. E., Dmitrieva, L. V. (2014). Otsenka effektivnosti sozdaniia regional'nyh innovatsionnyh klasterov. Available: http://innovation.gov.ru/sites/default/files/documents/2014/25356/3954.pdf
  8. Bozhkova, V. V., Saher, L. Yu. (2010). Sotsialno-vidpovidalnyi biznes yak odyn iz napriamkiv polipshennia imidzhu vitchyznianykh subiektiv hospodariuvannia. Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky, № 1,145-153. Available: http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/3534/1/E63D0021d01.pdf
  9. Efektyvnist vyrobnytstva: sutnist, typy, faktory, pokaznyky. Available: http://e-works.com.ua/work/4691_Efektivnist_virobnictva_sytnist_tipi_faktori_pokazniki.html. Last accessed 20.11.2014.
  10. Zontichnye brendy. Available: http://www.advertme.ru/osn/zontichnye-brendy. Last accessed 20.11.2014.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-11

Як цитувати

Шилкіна, К. О. (2014). Оцінка ефективності діяльності підприємств туристичного кластеру. Technology Audit and Production Reserves, 6(2(20), 25–28. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31376